Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 400
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Vituttaa ku naiset ei pidä sanaansa. Lupasi tulla kalsareissa istuin iltaa ja sitten tulee tiukoissa farkuissa tänne.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oliko oikeasti muka rottia. Siis semmoisia lähes kissankokoisia. Noista aina välillä huhutaan, mutta kuva olisi kiva.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo taas himassa ja repullinen vieressä. Pari tuntia käppäilin kylillä. Sitä ennenkin piti vetää Hertsikan metriksellä pari että ilta lähtee käyntiin ja uskaltaa kirkkaisiin valoihin. No mikä muka teidän spurgujengin reviiri on?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo taas himassa ja repullinen vieressä. Pari tuntia käppäilin kylillä. Sitä ennenkin piti vetää Hertsikan metriksellä pari että ilta lähtee käyntiin ja uskaltaa kirkkaisiin valoihin. No mikä muka teidän spurgujengin reviiri on?

Mitä tarkoitat? Stadin kirkkaat valot on meidän juttu ja tuossa juuri ennen vappua paistellaan nakkeja kattiloissa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Matkamuistot keskustan retkeltä. Souvenirs. Joka ilta samat.

En ole koskaan käynyt helsinkiläisessä suvereenisopissa. Lehdestä olen lukenut kuinka törkeitä hintoja ne ottavat. Mutta tämähän on universaali-ilmiö. Eihän se joka jne...

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole koskaan käynyt helsinkiläisessä suvereenisopissa. Lehdestä olen lukenut kuinka törkeitä hintoja ne ottavat. Mutta tämähän on universaali-ilmiö. Eihän se joka jne...
Suomalaiset suvereenikaupat aiheuttavat nykyään onneksi vain saman verran myötähäpeää kuin ulkomaalaiset vastaavat.

Maanantaina on kiva jumittaa esim. Bongripper - Charlie, Burt Reynolds Has Got Shit On You - YouTube tuon tahtiin ja ihmetellä sitä kuinka hyviä instrumentaaleja nuo stoner doom pellet saavat aikaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas olin ainoa joka käppäili kalja kädessä. Joka kerta sama juttu. Muut vaan näpytteli jotain ipadeja. Siis kaljaa ja viiniä on vedetty jo Jeesuksen ajoista lähtien. Se on ihmisen perustarve. Juotavaa ja lisäksi täyttä ravintoa ja menee vielä päähänkin. Maito ei mene eikä vesi. Mun joka ikiseen raittiusseuraan kuuluva himouskovainen mummokin vetelee vähän väliä pullosta muka lääkkeeksi. Hitto näyttäkää mulle Raamatusta se kohta missä Jesse räplää ipadia?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hitto näyttäkää mulle Raamatusta se kohta missä Jesse räplää ipadia?

Oletkohan ymmärtänyt jotain väärin? Tuohon aikaan ei oltu vielä keksitty ipadia. Tietotekniikalla on vähän taipumus kehittyä sillä lailla vähän kerrallaan.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joo, aattelin kanssa tempasta kunnon kännin tänään. Pitkästä aikaa. Olenhan mä jo jonkun aikaa juonut vaan vihersmoothieita ja syönyt vaan ituja ja leseitä.
Myönnetään se, että vitutukseen juon. Meni sivu suun yks työpaikka, mikä oli jo puhelimitse luvattu mulle, mutta kun menin kyselemään pariin kertaan työsopimuksen perään, niin päätettiinkiin heidän puolesta unohtaa koko juttu "toistaiseksi" ja palataan, kun on enemmän aikaa. Paska pulju.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuokaa äkkiä kitara tänne tai mikä tahansa pieno. Nyt on hittikappale päässä. Siis oikeasti on. Stairway to hevenit jää kakkoseksi. Äkkiä joku instrumentti. No en ole soittanut kuin nokkahuilua koulussa, mutta nyt se on päässä. Onko tässä kännykässä nauhuria. Joku samsung. Ei hitto nyt jos tää katoaa. Maailma on täynnä maki kolehmaisia kun ne ei osaa dokata oikein.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä rakastan maailmankaikkeutta. Tähtisumua. Miettikää avaruutta. Loputonta matkaa. Miettikää kärpäsiä ja perhosia. Miettikää leppäkerttuja. Miettikää ruusuja ja tulppaaneja. Miettikää rikkaruohon elämää. Miettikää naisten vartaloa. Ihania tissejä ja leveitä lantioita. Miettikää maailmanrauhaa. Sateenkaari on kaunis ja naisen pimppi myös. Miettikää sen ihanuutta. Limainen ja karvainen aah mä rakastan elämää.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No niinpä tietenkin. Näinhän tässä taas kävi. Muutin alkuviikosta ja eilen saapui internetkaapelimies sovittuun aikaan, 9-11 oli sovittu ja 9.30 soi ovikello. Tähtisumuisen maailmankaikkeuden nopein internet toimii kyllä mainiosti.

Tiedättekö, kirjoitin tuon ja sitten aloin ymmärtää. Puhuminen auttaa aina. Olin jo aivan raivoissani soittamassa @Tinke-80 :lle, kun tajusin ei helvetti nythän tämä onkin muuten aivan varmasti vastustajan päässä vika. Kaikki ei toimi niin kuin pitää, mutta ne asiat mille Tinke voi, toimivat. Toki varmistan asian vielä myöhemmin, mutta juodaan nyt tätä olutta.

Ja siis tänäänhän on se juhlapäivä. Ranniston kengän kuvan myötä alkaa uusi aikakausi SM-liigassa. Eihän tietenkään mikään muutu paitsi tj:n nimi, mutta juhlitaan silti.

Miettikää leppäkerttuja.

Tiesitkö muuten, että leppäkerttu on puolaksi biedronka.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En, mutta sehän siinä logossa oli. Heh.

Joku logo taisi muistaakseni olla. Tsekiksi leppäkerttu on paljon seksikkäämpi slunéčko sedmitečné. Slovakiksi ainoastaan lienka. Lienka? Kuka tuommoista edes muistaa tai haluaa ajatella?

Taidan saada 6kk bännit, mutta ei auta. Laitoin sortsit jalkaan, tykkään enemmän olla sortsit jalassa kuin pelkissä kalsareissa. Jotain vikaa minussa on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy