Klassinen sentteri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Vituttaa ku naiset ei pidä sanaansa. Lupasi tulla kalsareissa istuin iltaa ja sitten tulee tiukoissa farkuissa tänne.
En mä tiedä mitä ne oli. Mökillä hiiret on kolme kertaa pienempiä. Siinä niitä vilisi joku 3-4 kpl.Oliko oikeasti muka rottia. Siis semmoisia lähes kissankokoisia. Noista aina välillä huhutaan, mutta kuva olisi kiva.
No ryypätkää ite yhdeksän kuukautta putkeen ja tulkaa sanomaan ettei teillä muka olisi keijukaiset ja mikä-mikä-maa mielessä.
Joo taas himassa ja repullinen vieressä. Pari tuntia käppäilin kylillä. Sitä ennenkin piti vetää Hertsikan metriksellä pari että ilta lähtee käyntiin ja uskaltaa kirkkaisiin valoihin. No mikä muka teidän spurgujengin reviiri on?
Ei nyt mitään pahaa krapulaa ollut, mutta paremmin lähti päivä käyntiin. Kampin Lidlistä sitten hain tuliaiset kotiin. Matkamuistot keskustan retkeltä. Souvenirs. Joka ilta samat.Mitä tarkoitat? Stadin kirkkaat valot on meidän juttu ja tuossa juuri ennen vappua paistellaan nakkeja kattiloissa.
Matkamuistot keskustan retkeltä. Souvenirs. Joka ilta samat.
Suomalaiset suvereenikaupat aiheuttavat nykyään onneksi vain saman verran myötähäpeää kuin ulkomaalaiset vastaavat.En ole koskaan käynyt helsinkiläisessä suvereenisopissa. Lehdestä olen lukenut kuinka törkeitä hintoja ne ottavat. Mutta tämähän on universaali-ilmiö. Eihän se joka jne...
Hitto näyttäkää mulle Raamatusta se kohta missä Jesse räplää ipadia?
Miettikää leppäkerttuja.
En, mutta sehän siinä logossa oli. Heh.Tiesitkö muuten, että leppäkerttu on puolaksi biedronka.
En, mutta sehän siinä logossa oli. Heh.