Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 962
  • 66 778

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ostettiin noin kuukausi sitten Tuborgia Supermarketista. Halpaa oli ja silloin kun sitä join niin laatta tuli. Sitä ihmettelin. Tänään juotiin viimeset siitä satsista ja selvästi maistui pistävänä alkoholi, aivan kun olis vetäny pontikkaa kaljalla laimennettuna. En oikein tiedä mistä seulasta tämä on mennyt läpi. Alekökkikin maistuu tällä hetkellä melkolailla shampanjalle.

Joo tähän täytyy sanoa että joskus erehdyin ostamaan niitä Tuborgin jotain lemonia tai orange mikä vittu lie niin en pystynyt ottaan kuin kulauksen ja sen jälkeen ei pystynyt. Siis ihan hirveää olutta. Ja siis on perus tuborgigin samaa paskaa

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Foster's on kelpo bisseä, jos kaupassa ei ole tarjolla parempimaineista bulkkilaageria. "Vittu mää mitään koffia/karjalaa/lapparia juo, mää ostan fosterssia".

Maultaan on kyllä aivan täyttä paskaa. Eikä se parane, vaikka pinttikokoisesta tölkistä joisi.

...Tuborgin jotain lemonia tai orange mikä vittu lie...
Tuota tuli vuosia takaperin uteliaisuudesta maistettua, ja hyi saatana mitä kissimirrin kusta. Normi Tuborg on jo ihan tarpeeksi paskanmakuista, mutta jotenkin onnistuivat tekemään siitä vieläkin paskemman version.

Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Karhun nyt aina erottaa maultaan ja Sandels on tietty ihan eri sfääreissä kuin joku lappari tai koffi. Hyhhyh. Kokeilkaapa joskus huviksenne 5-7 suomilagerin sokkomaistelua. Jos Pirkkaa ei lasketa niin voisivat olla melkeinpä samasta satsista. Hyvällä paletilla voi mm. erottaa karjalan muista pienen sivumaun avulla. Mutta pienessä sievässä saattaa näin hienostuneet vivahteet jäädä maistamatta.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikaa kotimaisia oluita. Se on hyväksi. Maultaan eivät eroa juurikaan ulkomaisista bulkkilagereista, mutta tukee sentään kotimaista.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Karhun nyt aina erottaa maultaan ja Sandels on tietty ihan eri sfääreissä kuin joku lappari tai koffi. Hyhhyh. Kokeilkaapa joskus huviksenne 5-7 suomilagerin sokkomaistelua. Jos Pirkkaa ei lasketa niin voisivat olla melkeinpä samasta satsista. Hyvällä paletilla voi mm. erottaa karjalan muista pienen sivumaun avulla. Mutta pienessä sievässä saattaa näin hienostuneet vivahteet jäädä maistamatta.

Mistä sen Pirkan erottaa? Aika pitkään on mennyt, kun olen Pirkan laatikkoa ostanut, mutta eikö se kuitenkin tehdä Olvin verstaalla Iisalmessa? Olviin verrattuna olen ollut havaitsevani pientä eroa, hieman laimeampi maultaan, mutta ihan juotava olut ollut.

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves

Tähän täytyy sanoa vahva sama, mitä tällä ~15 vuoden oluen maistelu kokemuksella olen todennut, että Sandels on ihan laatukamaa kotimaisista bulkeista ja sitten joku lappari on vähän kun joku Fosters eli täyttä kusta. Karjalan kyllä erottaa juurikin tuosta pistävästä mausta. Koffi nyt vain on paskaa ( ja siksi halpaa kaikissa prismoissa)

Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Mistä sen Pirkan erottaa? Aika pitkään on mennyt, kun olen Pirkan laatikkoa ostanut, mutta eikö se kuitenkin tehdä Olvin verstaalla Iisalmessa? Olviin verrattuna olen ollut havaitsevani pientä eroa, hieman laimeampi maultaan, mutta ihan juotava olut ollut.
Siinä on oikeasti jotain aivan selkeästi pistävää verrattuna muihin. TOSIN. Tätä eivät maista kaikki. Omassa kaveripiirissä juuri tämä olut oli hauskasti se, jonka puolet sanoivat satavarmaksi ja puolet eivät erottaneet joukosta.

Itsehän osaan sanoa jopa satsiin käytetyt humalat sekä noin 50% tapauksista myös maltaat.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sellaista urbaania legendaa on liikkeellä, että kyseessä olisi vanha CXX:n resepti. Sinällään Pirkka olut on yhtä juotavaa kuin Nobelaner. Pahempaan janoon vetää vaikka kopan, mutta mieluummin Sandelsia.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nainen kävi nukkumaan. Minä jatkan juomista. Ajattelin humaltua vielä enemmän. Huomenna Kotkaan katsomaan, kuinka KTP varmistaa paikkansa Ykkösessä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voi ei nytkö pilasin kaiken.

Koska pahaa. Tai niin luulen. Ainakin haisee hirveeltä... :S eli on pahaa.
Maista kirsikkaolutta tai muuta lambiccia. Ne on hyviä. Ja joo juuri olin varaamassa hääpaikkaa Yyteristä. Nyt pitää perua.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voi nyt petyin. Selviänkö tästä ikinä...

Sitten kun maistelen kirsikkaolutta, niin muistelen meitä :/
Parempi olisi. Nyt meni sydän rikki. Ja voi ottaa kuppia lisää!

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikö se kirsikkaolut olekaan niitä niin kutsuttuja hinttioluita.
No jaa. Hyvä maistelu/limuolut. Toki hifistelijät eivät lambiceista tykkää, mutta ihan hyvää se parhaimmillaan on.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla muuten sama tilanne mutta en mene katsomaan ktp:tä. Toivottavasti käy hyvin kuitenkin. Itse arvon lähdenkö huomenna itse liikkumaan.

Tänks, Jaakko, sulla on jokseenkin helpompaa :)

Mene hitossa liikkumaan. Olen itse harrastanut tällä viikolla liikuntaa tasan yhden kerran, juoksulenkki keskiviikkona. Väsyttää vitusti, just sen takia, että liikuntaa on ollut niin vähän.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikaa kotimaisia oluita. Se on hyväksi. Maultaan eivät eroa juurikaan ulkomaisista bulkkilagereista, mutta tukee sentään kotimaista.
No kyllähän Lidlin kaljat hakkaa maussa noi suomalaiset. Kaiken lisäksi se on halvempaakin, 82 senttiä per tölkki. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi suomalaisia tuotteita pitäisi muka suosia. Ei kait tavallisten ihmisten tarvitse mitään verojuttuja miettiä. Tai ehkä toi on joku sotaveteraanijuttu. Niitäkään en kyllä hirveästi jaksa miettiä kun juon kaljaa.
Jotain lidlin bissejä olen kokeillut ja Pirkka on voittanut ne. Ei minusta huonoin.
Mun mielestä Pirkassa maistuu selvästi että on jatkettu jollain, kuten muissakin suomalaisissa merkeissä. Ja ainakin aiemmin siinä oli jotain lisäainettakin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No kyllähän Lidlin kaljat hakkaa maussa noi suomalaiset. Kaiken lisäksi se on halvempaakin, 82 senttiä per tölkki. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi suomalaisia tuotteita pitäisi muka suosia. Ei kait tavallisten ihmisten tarvitse mitään verojuttuja miettiä. Tai ehkä toi on joku sotaveteraanijuttu. Niitäkään en kyllä hirveästi jaksa miettiä kun juon kaljaa.
Makuasioita. Ei nobelaner ja grafenwalder suomalaisille juurikaan häviä, mutta mieluummin ostaa Kukkoa tai Nokian Panimon tuotteita. Hyvää, suomalaista ja halvalla. Toki myös Saimaan Panimon tuotteet kelpaavat.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vitsinä toki heitin. Kirsikkaolutta olen itekin muutaman kerran maistellut ja hyvää se on ollut. Toki vain aina lasillisen kerrallaan mutta niin kai se on tarkoitettu juotavan.
Aa okei. Hankala aina tajuta netissä huumorin/sarkasmin/ironian rajat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy