Kalsarikänniketju

  • 5 202 172
  • 66 626

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Täällä päin ei vissiin armahdeta ketään. Tappoluvut tapissa! Joku tsubu soitti pankista ja ilmoitti, että tulevalla kortilla on viiden tonnin luotto. En kehdannut sille sanoa, mutta pelottaa, että lähden Texasista velkaisena miehenä.

Lähde sinä vain velkaisena miehenä kunhan lähdet miehenä. Minulla on sattuneista syistä Visa Electron jolla ei tiliä pysty ylittämään, kätevää etten sanoisi. Procol Harum rulaa silti ja kaikesta huolimatta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
On muuten tuo hyllyssä CD-singlenä, muistatteko kun niitä vielä julkaistiin yleisesti?
Vielä kun niitä julkaistaisiin CD-singlenä eikä digitaalisessa muodossa...

Vaikka edustankin nuorempaa sukupolvea niin se fyysinen lätty levyhyllyssä on jotenkin hienompi omistaa kuin joku .mp3-tiedosto. Sen mp3:n kun saa parilla googletuksella. CD-versio saattaa tulla vastaan random maidonhakureissulla. "Aii perhana, tuommoistakin kaupitellaan".
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuli vaan Teksasista mieleen, et kun oon joskus yrittänyt erinäisillä tynityksillä saada banneja, niin onkohan Modeille se motto "We don't negotiate with terrorists"?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vielä kun niitä julkaistaisiin CD-singlenä eikä digitaalisessa muodossa...

Vaikka edustankin nuorempaa sukupolvea niin se fyysinen lätty levyhyllyssä on jotenkin hienompi omistaa kuin joku .mp3-tiedosto. Sen mp3:n kun saa parilla googletuksella. CD-versio saattaa tulla vastaan random maidonhakureissulla. "Aii perhana, tuommoistakin kaupitellaan".

C-kasetit olisitä jotain. Kun olin ihan pieni, kuuntelin c-kasetteja. Arvaa tunnenko itseni vanhaksi?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Herranjestas @Virveliä kainaloon kalsarikänniketjussa. Nyt olen kaiken nähnyt. Loistavaa.

Oon mä täällä ennenkin käynyt. Mut oon harjotellu el klasikoo varten, joten nyt näissä viesteissä alkaa olla tolkkua. Ja pahoittelut tosiaan kieliasusta, koneen näppiksellä pitää tehä kaikkee ylimäärästä.
 

Bacon

Jäsen
Oon mä täällä ennenkin käynyt. Mut oon harjotellu el klasikoo varten, joten nyt näissä viesteissä alkaa olla tolkkua. Ja pahoittelut tosiaan kieliasusta, koneen näppiksellä pitää tehä kaikkee ylimäärästä.
Joo en ole viime aikoina paljoakaan vapaan puolta seurannut niin varmasti mennytkin ohi. Nyt vaan sattui silmään enkä tietenkään malttanut olla hiljaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kohta alkaa matsi, mut ite tykkään nauttia kansallislauluni takuumureana
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Lähde sinä vain velkaisena miehenä kunhan lähdet miehenä. Minulla on sattuneista syistä Visa Electron jolla ei tiliä pysty ylittämään, kätevää etten sanoisi. Procol Harum rulaa silti ja kaikesta huolimatta.

Joo, Electron rulaa. Englannissa oli debit, joka löi tappiota, koska ei osattu hallita menoja, kohta on AmEx, jonka menoja ei hallita. Procol Harum on ihan ok. Ja Näin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joo en ole viime aikoina paljoakaan vapaan puolta seurannut niin varmasti mennytkin ohi. Nyt vaan sattui silmään enkä tietenkään malttanut olla hiljaa.

Älä suotta oo hiljaa, kyllä maailmaan ääntä mahtuu.

Ai niin ja koska Habs pelaa, saadaan kolme hittibiisiä
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Japseil ei kyl pärjää Kanadalle änärissä, taitaa olla rage quit luvassa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
C-kasetit olisitä jotain. Kun olin ihan pieni, kuuntelin c-kasetteja. Arvaa tunnenko itseni vanhaksi?
Silloin kun minä olin nuori, ei ollut mitään intternettiä, vaan jos halusi hankkia musiikkia maksamatta siitä. se piti kopsata tupladekkimankalla kaverilta tai nauhoittaa radiosta toivoen, että ärsyttävä juontaja ei höpötä päälle. Tupladekkimankka ja tuplanopeuskopiointi - kuulosti pikkuoravilta.

E: kieli oppi virheitä
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Joo, Electron rulaa. Englannissa oli debit, joka löi tappiota, koska ei osattu hallita menoja, kohta on AmEx, jonka menoja ei hallita. Procol Harum on ihan ok. Ja Näin.

Mulla oli aikoinaan Visa ja sen jälkeen Amercan Express mutta tuli vähän ongelmia maksujen suhteen. Nyt mennään Electronilla ja kaikki on tyytyväisiä. Procol Harum on paljon enemmän kuin ok. Hyvää matkaa sulle punaniskojen maille, pidähän yhteyttä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hyvä tilanne. Positiivinen tilanne. Taktinen tilanne. Kone saatiin katselukäyttöön ja ulosanti palaa omenan laitteistoihin. Ja näin.

Sekakäyttäjällä lähetys tulee Windowsista, kuva LG:stä, ääni Androidista ja teksti iosista.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Helvetin Kuoliaaksinaurattaja. En voi hyvin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mulla oli aikoinaan Visa ja sen jälkeen Amercan Express mutta tuli vähän ongelmia maksujen suhteen. Nyt mennään Electronilla ja kaikki on tyytyväisiä. Procol Harum on paljon enemmän kuin ok. Hyvää matkaa sulle punaniskojen maille, pidähän yhteyttä.

Kiitos, mutta olen jo mailla. Keskiviikkona eka duuni. Punaniskat? C'mon Mojo Nixon., Reverent Horton Heat ja West Coast Pop Art Experimental Band. Maa elää ja voi hyvin!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Aloin miettiä, et miten Chumbawamba jäi yhden hitin ihmeeksi. Nimeenkö se kaatui? Tosi potentiaalinen artisti mielestäni.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ja tämmönen video että auton rakennus näytetään metallinpalasesta alkaen valmiiksi 45 min, Eihän tuota (varsinkin kun oma auto) pystynyt olla kattomatta ja %-juomaahan tässä kuluu.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kiitos, mutta olen jo mailla. Keskiviikkona eka duuni. Punaniskat? C'mon Mojo Nixon., Reverent Horton Heat ja West Coast Pop Art Experimental Band. Maa elää ja voi hyvin!

Kun olet jo mailla niin kerrohan kuulumisia. Tottakai maa elää ja voi hyvin kun oikeasta kulmasta katsoo. Kerro mitä duunaat ja miten menee noin yleisesti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Noilla elkeillä sais vaikka Kanervan siskolta :'D
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
@Virveliä kainaloon Word!

Kun olet jo mailla niin kerrohan kuulumisia. Tottakai maa elää ja voi hyvin kun oikeasta kulmasta katsoo. Kerro mitä duunaat ja miten menee noin yleisesti.

Jeh, parhaan mukaan. Maa voi elää tai kuolla minun puolesta, ei tää lipuista ole kiinni.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jotenkin tää ei nyt lähde. Seuraava ilmainen pullo tulee vasta ensi viikonloppuna, ja kaiken lisäksi Sabres ottaa tutusti tukkaan. Kaljalla ei nyt kyl irtoo. Onko Kentillä(artisti) muuten muita hyviä biisejä kuin Kärleken väntar?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös