Alan ammattilaiset neuvoo sua varmaan paremmin mutta en tähän aikaan vuodesta suosittelisi moista jos et takan ääressä oo. Tulee muuten kaiken maailman virtsakivitulehduksia ja ne on kuulemma suomeksi sanottuna aika vittumaisia tauteja. Ja nää ei mitenkään sit liity kusilaarien raikastimiin.Saahan tänne kirjoittaa shortseissa?
Ai eurodance, Movetron ja Pandora. Rock on!
Tossa on takka, mut sammu jo. Eli siis poltin siinä. Puita.Alan ammattilaiset neuvoo sua varmaan paremmin mutta en tähän aikaan vuodesta suosittelisi moista jos et takan ääressä oo. Tulee muuten kaiken maailman virtsakivitulehduksia ja ne on kuulemma suomeksi sanottuna aika vittumaisia tauteja. Ja nää ei mitenkään sit liity kusilaarien raikastimiin.
Toimii kyllä pirun hyvin. Lisätään vielä Tess ja Alexia joukkoon mielenkiintoiseen niin siinähän ne parhaimmat naisvokalistit taitaa ollakkin.Ai eurodance, Movetron ja Pandora. Rock on!
Tämäkin Pandoran lipas on aika kova.
Täällä päin ei vissiin armahdeta ketään. Tappoluvut tapissa! Joku tsubu soitti pankista ja ilmoitti, että tulevalla kortilla on viiden tonnin luotto. En kehdannut sille sanoa, mutta pelottaa, että lähden Texasista velkaisena miehenä.
Vielä kun niitä julkaistaisiin CD-singlenä eikä digitaalisessa muodossa...On muuten tuo hyllyssä CD-singlenä, muistatteko kun niitä vielä julkaistiin yleisesti?
Vielä kun niitä julkaistaisiin CD-singlenä eikä digitaalisessa muodossa...
Vaikka edustankin nuorempaa sukupolvea niin se fyysinen lätty levyhyllyssä on jotenkin hienompi omistaa kuin joku .mp3-tiedosto. Sen mp3:n kun saa parilla googletuksella. CD-versio saattaa tulla vastaan random maidonhakureissulla. "Aii perhana, tuommoistakin kaupitellaan".
Herranjestas @Virveliä kainaloon kalsarikänniketjussa. Nyt olen kaiken nähnyt. Loistavaa.
Joo en ole viime aikoina paljoakaan vapaan puolta seurannut niin varmasti mennytkin ohi. Nyt vaan sattui silmään enkä tietenkään malttanut olla hiljaa.Oon mä täällä ennenkin käynyt. Mut oon harjotellu el klasikoo varten, joten nyt näissä viesteissä alkaa olla tolkkua. Ja pahoittelut tosiaan kieliasusta, koneen näppiksellä pitää tehä kaikkee ylimäärästä.