Kalsarikänniketju

  • 5 214 342
  • 66 660

A Siente

Jäsen
Tein pitkävetoon viisi eri riviä. Jokaiselle riville kaksi kohdetta 2€ panoksella ja kaikki väärin. Onneksi RAY maksoi mulle 15€ voittoa, niin en jää tappiolle.

Tänä iltana homotkin on homoja.
 

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Väsyttää, mutta ei kehtaa mennä nukkumaan, kun heräsin iltapäiväneljältä ja aivot luulisivat minun nukkuvan päiväunia. Onneks ens viikko on melkein lomaa kun on vaan kaks luentoa ja molemmat iltapäivällä.

Ehkä pitäis lähteä baariin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ratkesin ryyppäämään. Kaikki lähti siitä kun löysin kolme tyhjää tölkkiä ja Alepa oli siinä vieressä. No sinne ne vein ja jonkun Pepe-lakun olin niillä ostamassa, mutta kassajonosta lähdin pois ja neljä kaljaa hain tilalle. Pihalla sitten hoksasin että mähän olin menossa Linnanmäelle, jonne ei kaljojen kanssa pääse, joten siinä parkkipaikalla vetäsin ne kiukulla naamaan ja tyhjät tölkit heitin mäkeen. No ihan paska oli se jonkun hevibändin keikka, joten Alepasta hain vielä repullisen kun kerta vauhtiin pääsin.

Mitä ne jotkut puhuu että krapula kestää yhtä kauan kuin ryyppyputki. Ei mulla ole puolta vuotta aikaa odotella kun jo ylihuomenna on treffit. Hitto jo parikin kertaa oon tonkin muijan kanssa ne siirtänyt. Viime viikolla askel nyki kun yhden toisen näin. Radiohiljaisuutta on sen jälkeen pidellyt. Voi voi. Jäi vaille hyvää miestä. Jotain yhtä nynnyä tais kaipailla. Mä juon kaikki siiderit mistä muijat ei tykkää ja päälle vielä nuolen persreiänkin saatana.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuota tuota, semmonen juttu että minä olen tällä hetkellä vasta 27-v nuorimies ja onneks mummi on yhä elossa :D
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tälleen tuoreena sinkkuna on hyvä ottaa kuppia. Pitäisköhän poistaa se nainen facebook kavereista? Noh Kukkoa ja Laphroaigia ja taustalle Swansia ja ei muutakuin venailemaan Red Wingsin peliä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaaha hyvinhän tätä viskiä saa vedettyä myös peliä katsoessa. Ainakin kun vähän vituttaa.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mitä äijät? Itellä kaapissa jotain Ranskalaista Merlot punkkua ja vehnäoluttakin löytyy vähän vahvemmassa muodossa tällä kertaa..
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitäisköhän poistaa se nainen facebook kavereista?
Kannattaa jos edes vähän siltä tuntuu. Itse en ole exää poistanut FB-kavereista koska käytän feissaria nykyään niin harvoin, ettei se tilanne oikein muuttuisi miksikään.

Oi että, telkkarista tulee Uuno Turhapuro. Härski Hartikainen haluaisi pudottaa palkkansa 300 markkaan / kk :D
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kannattaa jos edes vähän siltä tuntuu. Itse en ole exää poistanut FB-kavereista koska käytän feissaria nykyään niin harvoin, ettei se tilanne oikein muuttuisi miksikään.

Oi että, telkkarista tulee Uuno Turhapuro. Härski Hartikainen haluaisi pudottaa palkkansa 300 markkaan / kk :D

Moro! Ollaan muuten samaa vuosikertaa, tuota huippu ikäluokkaa -88 :hymiö:
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Pojjjat lähetää vetää!! Pitäiskö sitä jopa baarii pitkässtä aikaa..
Mitä ihmettä pitäs lähteä vetää? Pitkäävetoako vai kivirekeä? Muistanpa kerran kun kylmässä junassa vanha mummo kitisi että mikä täällä oikeen vetää, niin yksi jamppa karjaisi, että veturi perkele!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös