Kalsarikänniketju

• 5 305 745
  • 66 750

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuota tuota, semmonen juttu että minä olen tällä hetkellä vasta 27-v nuorimies ja onneks mummi on yhä elossa :D

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tälleen tuoreena sinkkuna on hyvä ottaa kuppia. Pitäisköhän poistaa se nainen facebook kavereista? Noh Kukkoa ja Laphroaigia ja taustalle Swansia ja ei muutakuin venailemaan Red Wingsin peliä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaaha hyvinhän tätä viskiä saa vedettyä myös peliä katsoessa. Ainakin kun vähän vituttaa.

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mitä äijät? Itellä kaapissa jotain Ranskalaista Merlot punkkua ja vehnäoluttakin löytyy vähän vahvemmassa muodossa tällä kertaa..

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitäisköhän poistaa se nainen facebook kavereista?
Kannattaa jos edes vähän siltä tuntuu. Itse en ole exää poistanut FB-kavereista koska käytän feissaria nykyään niin harvoin, ettei se tilanne oikein muuttuisi miksikään.

Oi että, telkkarista tulee Uuno Turhapuro. Härski Hartikainen haluaisi pudottaa palkkansa 300 markkaan / kk :D

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kannattaa jos edes vähän siltä tuntuu. Itse en ole exää poistanut FB-kavereista koska käytän feissaria nykyään niin harvoin, ettei se tilanne oikein muuttuisi miksikään.

Oi että, telkkarista tulee Uuno Turhapuro. Härski Hartikainen haluaisi pudottaa palkkansa 300 markkaan / kk :D

Moro! Ollaan muuten samaa vuosikertaa, tuota huippu ikäluokkaa -88 :hymiö:

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Pojjjat lähetää vetää!! Pitäiskö sitä jopa baarii pitkässtä aikaa..
Mitä ihmettä pitäs lähteä vetää? Pitkäävetoako vai kivirekeä? Muistanpa kerran kun kylmässä junassa vanha mummo kitisi että mikä täällä oikeen vetää, niin yksi jamppa karjaisi, että veturi perkele!

Myyräasema

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Panthers
Rintaan pistää, sukat haisee enkä pidä Marko Virtasesta. Silti, hyvää iltaa KKK. Täällä olut ja viski maistuu ja soi mikä soi. Tällä hetkellä Sentencedin vanha tuotanto.

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rintaan pistää, sukat haisee enkä pidä Marko Virtasesta. Silti, hyvää iltaa KKK. Täällä olut ja viski maistuu ja soi mikä soi. Tällä hetkellä Sentencedin vanha tuotanto.

Emmäkää tykkää Markosta. Oli aina ihan turha, paitsi -10.

Hiukan pelottais, jos sulla sois Sentencedin uustuotanto. Mulla taasen soi Danzigin Glenniä vuodelta herra ja jeesus. Hyvää paskaa.

Myyräasema

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Panthers
Hiukan pelottais, jos sulla sois Sentencedin uustuotanto. Mulla taasen soi Danzigin Glenniä vuodelta herra ja jeesus. Hyvää paskaa.
No joo, eihän tuota hirvittävän uutta varmaan voikaan soittaa. Mutta tarkoitin lähinnä tuota Jarvan aikaa. Tosin en kyllä lainkaan vierasta Laihialankaan aikaa, se vaan tarvitsee sen oman fiiliksensä ja se ei ole nousuhumalassa saunan jälkeen kirjaimellisesti kalsarikännejä vedellessä. Glennejä on tullut itseasiassa täälläkin kuunneltua tänä iltana pariakin kappaletta, sekä Danzigia että Bentonia.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ratkesin ryyppäämään. Kaikki lähti siitä kun Kalliossa kuului musiikkia. Sale Niinistökin käveli vierestä. Parit grillimakkarat vedin naamaan ja lettua ja popkorniakin tunkivat käteen. Turhaa söin mäkkisafkat päivällä. En ollut ennen käynyt asunnottomien yössä. Jotkut telttailikin siellä. Mäkin olisin halunnut. No kapakassa vedin sitten perseet. Joku muija tuli juttelee, mutta en oikein pystynyt. Nyt täällä himassa on vielä vajaa seitsemän.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto kun eiliseltä jäi kaljaa ja illalla olis tärskyt Lintsillä. Kait noi nelikymppiset akat on sen verran nähnyt maailmaa että tietää mikä on homman nimi. Tässä iässä ei enää nynnyillä. Mä oon normimies. Ja sitä paitsi tässä on kahdeksan tuntia aikaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy