Kannattaa jos edes vähän siltä tuntuu. Itse en ole exää poistanut FB-kavereista koska käytän feissaria nykyään niin harvoin, ettei se tilanne oikein muuttuisi miksikään.Pitäisköhän poistaa se nainen facebook kavereista?
Kannattaa jos edes vähän siltä tuntuu. Itse en ole exää poistanut FB-kavereista koska käytän feissaria nykyään niin harvoin, ettei se tilanne oikein muuttuisi miksikään.
Oi että, telkkarista tulee Uuno Turhapuro. Härski Hartikainen haluaisi pudottaa palkkansa 300 markkaan / kk :D
Erittäin hieno juttu. Laitanpa sen kunniaksi tähän yhden linkin :)Moro! Ollaan muuten samaa vuosikertaa, tuota huippu ikäluokkaa -88 :hymiö:
Haha! Uunohan on samanlainen drama gueen kuin minäkin :DOi että, telkkarista tulee Uuno Turhapuro. Härski Hartikainen haluaisi pudottaa palkkansa 300 markkaan / kk :D
Mitä ihmettä pitäs lähteä vetää? Pitkäävetoako vai kivirekeä? Muistanpa kerran kun kylmässä junassa vanha mummo kitisi että mikä täällä oikeen vetää, niin yksi jamppa karjaisi, että veturi perkele!Pojjjat lähetää vetää!! Pitäiskö sitä jopa baarii pitkässtä aikaa..
kiitos tästä :)Tuota tuota, semmonen juttu että minä olen tällä hetkellä vasta 27-v nuorimies ja onneks mummi on yhä elossa :D
Rintaan pistää, sukat haisee enkä pidä Marko Virtasesta. Silti, hyvää iltaa KKK. Täällä olut ja viski maistuu ja soi mikä soi. Tällä hetkellä Sentencedin vanha tuotanto.
No joo, eihän tuota hirvittävän uutta varmaan voikaan soittaa. Mutta tarkoitin lähinnä tuota Jarvan aikaa. Tosin en kyllä lainkaan vierasta Laihialankaan aikaa, se vaan tarvitsee sen oman fiiliksensä ja se ei ole nousuhumalassa saunan jälkeen kirjaimellisesti kalsarikännejä vedellessä. Glennejä on tullut itseasiassa täälläkin kuunneltua tänä iltana pariakin kappaletta, sekä Danzigia että Bentonia.Hiukan pelottais, jos sulla sois Sentencedin uustuotanto. Mulla taasen soi Danzigin Glenniä vuodelta herra ja jeesus. Hyvää paskaa.