Kalsarikänniketju

  • 5 205 810
  • 66 633

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kaks Lidlin quarter pounder -jauhelihapihviä mahassa. Sipulia kanssa mätkäsin ison kasan lautaselle. Nyt jälkkäriksi 12 Nobelaneria.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvässä nousussa ollaan. Viini ja kalja virtaa, Ramones pauhaa. Kohta Tavastialle katsomaan Tiisua. Kun on kolme viikkoa juomatta, niin nousuhumala puraisee ihan eri tavalla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joo kaks Lidlin quarter pounder -jauhelihapihviä mahassa. Sipulia kanssa mätkäsin ison kasan lautaselle. Nyt jälkkäriksi 12 Nobelaneria.
Olen jotenkin ajatellut että joisit Koffia... tosin olet nobukkaa mainostanut ympäriinsä.

The National soi ja olutta on vielä. Saa nähdä jaksaako raahautua baariin tänään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tarjoutui sauma olla hyvinkin sosiaalinen ja jotain 50 juhlavierasta. Olis vissiin päässyt ihan lontootakin puhumaan siellä.

Kotona on mukavampi. Taidan olla jotenkin vastenmielinen ja sulkeutunut kaveri.

Nyt uuni päälle ja ranskalaiset paistumaan!
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tein perinteiset. Heti kun näytti siltä, että Ilves häviää niin vaihdoin matsia. Tietysti ne tasoitti heti 2-2. Ei oo muuten eka kerta, jolloin tämä taikatemppu toimii. Kun ei katso niin alkaa heliseen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kolmelta aloittanut, niin nyt jo vähän tuntuu. Kuuntelen musaa ja katselen tota Suomen lentopallomatsia.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kolmelta aloittanut eikä tunnu missään. Eipä tässä tosin ole enää sikspäkkiäkään jälellä, mutta se on ihan ok, kun huomenna kuitenkin on illanistujaiset toisaalla. Ei sopis olla kohmelossa siellä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Tänään.

Heräsin normaalisti 07.45. Hetken tein töitä ja lähdin salille. Äsken marketista ostin 9kpl karhua ja Alkosta 0,5l jaloviinapullon. Nyt lämmitän saunaa. Myöhemmin olen kalsareissa karvalakki päässä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Nobelaneria mahaan. Päivällä ostin repullisen. Jossain mielenosoituksissakin pällistelin. Nyt Bondia telkkarista. Äsken vetäsin aamupalaksi pussillisen sipsiä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pliis saanko muuttaa Budapestiin, pliis saanko
Saat.
Ikinä missään en oo nähnyt niin paljon koirankakkaa keskellä kaupunkia kaduilla kuin siellä. Lisäksi, jos isot pojat kertovat ettei tiettyihin budapestilaisiin tissibaareihin kannata mennä, niin heitä kannattaa uskoa.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Juuu idea oli ottaa muutama bisse NHL-kiekkoa katsoessa. Teoria ja käytäntö ovat eri asioita, täällä mä juon kaljaa, Adrea Bocelli soi taustalla, netflix pyörii huvikseen ja itseäni huvittaakseni luen mukaälykkäitä psykologian artikkeleita. Ei sillä, ei niistä kohta tajua enää mitään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se kumma juttu kun selvin päin kuvittelee että kyllä pystyy vain 6-päkin vetämään tai jotain, mutta auta armias sen jälkeen. Hirveä himo. Väkisinkin valvot aamuun asti jos et saa lisää. Ihan turha edes yrittää nukkua. Pakko ostaa aina repullinen. Harva varmaan "menee" nukkumaan kun on ryypiskellyt. Siis silleen että menee sänkyyn ja laittaa pään tyynyyn ja silmät kiinni ja yrittää nukahtaa.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mulla on joku outo taipumus olla lomalla kipeänä. Onneksi on Minttua, kaakaon kanssa oiva pari lenssun karkoitukseen. Jenkkilässäkin on Columbus day, eli kiekkoa riittää seurattavaksi jo alkuillasta. Toivottavasti eheytyminen toimii, huomenna olisi ohjelmassa kaikennäköistä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Rasmus Ristolainen teki äsken maalin. Jee!
Barkov ja Jäggärä latoo yöllä joku 2+2 mieheen. Siellä on puhuttu kopissa pillujuttuja.

Aamulla sit hotelliselfiet ja lentokoneeseen.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Juniorivalmennus on ihan älyttömän hienoa hommaa. Liian vähän ne pelistä oikeasti ymmärtävät jakavat sitä tietotaitoaan.

Tänään maistelen kaikille niille pyyteetöntä työtä tekeville.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmeellisesti kilahtaa kalja päähän. No eiliseltäkin on varmasti promille. Hitto aamuun asti tuli ryypättyä. Joku Paradise lost -niminen bändikin hoilasi Circuksessa. Tän päivän ajattelin pussikaljotella kun on niin hyvä sää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Akalla oli tissit navan korkeudella. Mihin voi valittaa? Rahat takas. Hitto askel heittää ja puhe sammaltaa. Mä himoitsen teinityttöjen perseitä. Tuolla näkyy kolme. Mä oon runkkari.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei nyt aika oikein kulu. Tissuttelen ja musaa kuuntelen. Odottelen Kerhon saavan perseraiskauksen tänään Oulussa. Vaikka tietää pelin olevan lähinnä paskaa, niin silti sitä pitää aina jostain syystä seurata. Pieni optimisti kai...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös