Pakko kyllä vähän punastua tässä yhteydessä. Jos tässä jatkaisi Nokian Panimon tuotteilla yötä Conan Barbaaria katsellessaOllakseni, on hieno niminerkki arvostan. Tuo on sellainen harmoninen sana kaikessa kauneudessaan. Siis Ollakseni. Tässä kohta menny purkki jotai paskaa punkkua ja sit näitä Alkon oluita. Kohta matsi---->
Pillu lähinnä haittaa kännäämistä. Pois semmoisista demonien vokotuksista. Alkoholi hoitaa kaiken... väliaikaisesti!Viel' kun pillua sais. Mitees muut?
Sama suunnitelma täällä. Tosin en Kerhon peliä ajatellut katsoa. Red Wings avaa kauden tänä yönä ja sillä pääsee pitkälle.Hah, onhan se myönnettävä, että tänäänkin on otettava, kun ei tuota Kerhon peliä edelleenkään selvinpäin kestä. Huomenna oon ottamati.
8% lonkeroa? Kuulostaa kalliilta. Itsehän en saa greippipohjaisia juoda lääkityksen takia. Ei siinä en edes lonkerosta tykkää ja olut on paremman makuista muutenkin. Linkkaanpas tähän kappaleen Jäähyväiset aseille: https://www.youtube.com/watch?v=al25nHa7sOsAion tänään olla erittäin humalassa. Rommia ja jotain 8% lonkeroa olen jo nauttinut. Illalla jännitetään liigapörssiä.
8% lonkeroa? Kuulostaa kalliilta. Itsehän en saa greippipohjaisia juoda lääkityksen takia. Ei siinä en edes lonkerosta tykkää ja olut on paremman makuista muutenkin. Linkkaanpas tähän kappaleen Jäähyväiset aseille: https://www.youtube.com/watch?v=al25nHa7sOs
No eipä tuo paha hinta edes ole. Samoissa hinnoissa liikkuu kuin Swing pullot. Pitäisikin ostaa sitä taas joskus. Ei se hyvän makuista ole mutta kännin saa vedettyä parilla putelilla.5.97€ 0.75L pullo
No eipä tuo paha hinta edes ole. Samoissa hinnoissa liikkuu kuin Swing pullot. Pitäisikin ostaa sitä taas joskus. Ei se hyvän makuista ole mutta kännin saa vedettyä parilla putelilla.
Olen jotenkin ajatellut että joisit Koffia... tosin olet nobukkaa mainostanut ympäriinsä.Joo kaks Lidlin quarter pounder -jauhelihapihviä mahassa. Sipulia kanssa mätkäsin ison kasan lautaselle. Nyt jälkkäriksi 12 Nobelaneria.
Saa nähdä jaksaako raahautua baariin tänään.
no siellä on pubivisa. Toisaalta kotona on parempaa musiikkia ja halvempaa bisseäÄlä lähe sinne, siellä on yksinäistä ja pimeetä.