No, kalsareissa tulee mieleen tämä Apocalypse Now Ride Of The Valkyries - YouTube
Mites tarkkaan ne Alkossa katsoo papereita? Meinaan, viskiä olisi tehnyt mieli, mutta ikää puuttuu pari kuukautta. Kattooko ne peräti päivämääränkin?
Kai se riippuu henkilöstä ja ulkonäöstä, mutta katsoo ne tiukemman tavaran yleisesti tarkemmin kuin kaupan puolella miedot, joita ostaessani saan kerta toisensa perään näyttää lappuja.
Mä olen illalla menossa nuolemaan yhden 25-vuotiaan tytön peppureikää.
Edit. Oho. Väärällä nimellä kirjauduin.
En mä ole vielä niitä kuvitellut. Se on jännä, kun olin yhden kanssa (2010-2012), asuttiinkin yhdessä, hänellä oli (on) todella hoikka kroppa, tissejäkään ei sit ollut kuin vähän alusta, A-kuppi. Joogasi, lenkkeili yms. Ajattelin, että seuraavalla naisella pitää sitten olla tissit. No joo. Se seuraava sitten oli niin isotissinen, että meni rintojenpienennysleikkaukseen.Onks hyvät tissit?
Joo juon kaljaa ja katselen naisten perseitä telkkarista eli tennismatsi menossa. Musaa kuuntelen samalla.
Lentismatsia vois seurata sivusilmällä, mutta illan futismatsi onkin jo jotain sellaista mitä tässä todella odotellaan.