Kalsarikänniketju

  • 5 206 106
  • 66 635

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Gettomamma on sellattis protopunkia mikä skulaa kyl kun heti alkuun lähti roskissoundi. Vähän kuulostaa dictatorsilta, mikä on kova.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
@kalkkifredi tietää näistä enempi kun mää niin kun mää en paljoa tiärä mut hän on eksperttismiehiä. Mut oon vastaanottavainen ja opiskelen ja arvostan rokkenrollia ja kuhan paukkuu. @pehtoori missä mikä Liisa?
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Täällä kun tuntuu olevan ruuhkaa niin kysytäämpä: Onko väärin juoda Koffia noin 95% kerroista kun jotain kaljaa ottaa? Kaverit dissaavat tätä punaista paholaista mutta itse menee alas ihan hyvin, toki olen sen verran nuori etten ehkä erota kaljojen täyteläisiä ja tummia makuja.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Gettomamma on sellattis protopunkia mikä skulaa kyl kun heti alkuun lähti roskissoundi. Vähän kuulostaa dictatorsilta, mikä on kova.

Vitun omituinen vertaus, koska Dictatorshan on ihan totaalista idioottimusaa - siis hyvässä mielessä, itekkin diggan ja Dick Manitoban jopa kättelin aikoinaan kiitokseksi hyvin tuotetusta idioottimusasta. Niinkun tällasesta.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Vitun omituinen vertaus, koska Dictatorshan on ihan totaalista idioottimusaa - siis hyvässä mielessä, itekkin diggan ja Dick Manitoban jopa kättelin aikoinaan kiitokseksi hyvin tuotetusta idioottimusasta. Niinkun tällasesta.

Lähinnä vaan saundista tuli mieleen, että oli sinneppäin kallellaan. Mutta ohan tuo vähän raaempaa kuin dictators mitä nyt muistikuvia päivittää.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Onko väärin juoda Koffia noin 95% kerroista kun jotain kaljaa ottaa? Kaverit dissaavat tätä punaista paholaista mutta itse menee alas ihan hyvin, toki olen sen verran nuori etten ehkä erota kaljojen täyteläisiä ja tummia makuja.

Selvästi ohuin halpisbulkkikaljoista, mutta jos vaan tinailee niin tuota mä ainakin sitten otan. Kusta periaatteessa, mutta ei näitä kukaan maun vuoks juo.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo, totta. Nyt vielä linkkaan tähän lontoolaisbändin, joka coveroi Hanoita ihan siistillä tavalla. Mä ainakin pidän suuresti, tässä
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
@kalkkifredi mä oon vähän musankuuntelultani jotenkin taantunu, vaikka ns oppi-isäni aikanaan kovasti punkin ja varhaisen rockin osalta koitti kouluttaa. Emmä tiä enää mikä se linjaus on, mut paljolti sitä kyllä diggaa jos tulee jotain uutta vanhoihinkin tottumuksiin liittyen, mutta en mää oikein ole lopulta kovinkaan intohimonen musamies. En pidä sillä puolen itseäni asiantuntijana, enkä sitä kulttuuria ns tunnusta. Enempi elokuviin päin suuntautunu, joskin sekin on kausittaista että mitä jaksaa aina katsoa. Katellaan ja ihmetellään lopulta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jeh, siistiä. Itsehän vihaan ja rakastan musaa. Jos se ei olisi tulonlähde, niin varmaan sillon oisin kokkaroimassa ruotsalaisen viisubrändäyksen puolesta, tai sitten oisin konttorissa skraga kaulassa jekkuilemassa tietäni potkuihin.

Sohodolls on siisti bändi, niillä oli sentään aitoa kunnianhimoa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mä löytäisin sulle semmosen keskustelukaverin, että se laittais sut ehkä köysiin. Ehkä kuiteskin vähän salakavalasti pitäs järjestää tapaaminen, mutta lähtökohtasesti tuumaisin, että olis hauska katsoa vierestä kun te mittelette musiikin merkeissä keskustellen.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kovasti tässä taas virkos kun alkoi tapahtuun. Suatana sentään. Paitsi ei ole enää kohta kuin yksi kalja, vaikka on vajaa kori mennyt.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No perkele, ainahan sitä aito keskustelu kiinnostaisi. Oisit sanonut ton joskus talvella, kun jouduin vielä puolet viikosta siellä hengaamaan, niin olisitte saaneet vielä kotiedun.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Selvästi ohuin halpisbulkkikaljoista, mutta jos vaan tinailee niin tuota mä ainakin sitten otan. Kusta periaatteessa, mutta ei näitä kukaan maun vuoks juo.
Jepjep, kuseksi sanoo. Mutta muuttuu se vedeksi kun tarpeeksi ottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös