Kalsarikänniketju

  • 5 212 226
  • 66 655

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Nojoo, ihan sama. Saat ite linkkaa siistit jutut. Mä oon ns.*englannin kielellä* all out.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olisi pitänyt pysytellä tässä ketjussa. aan lähdin nettipelien ihmeelliseen maailmaan ja kun hiirinvähän oikutteli, niin aloin korjaan sitä veitsellä. Niin, se veitsi upposi sitten peukalon ja etusormen väliin ja katsoin että tulipa aukko kun nahka vain levisi. No se on nyt sukalla sidottu ja katsotaan aamulla miltä näyttää. Avaan uuden bissen. Yhdellä kädellä on ärsyttävä kijoittaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
^^narri yllä. Mediamies, selvästi.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Diggasikko linkeistä, yo? Its a hard knock life, hard knock
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ekasta linkistä menee suurin osa ohi. En tiedä mitä mieltä pitäs olla.

McCoysta en erityisemmin välitä ja Dave istui samassa baarissa kuin minä 18-vuotissynttäripäivänä. Ärsyttää edelleen kirjottaa yhdellä kädellä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Toki jos mullekkin tarjoutuisi mahdollisuus mennä skulaamaan niiden lapsuusaikojen ekojen bändifrendien kanssa, niin siihen voisin suostua menemään ihan ilman mitään biisejä tai muuta. Se oli ihan eri meininki, ja se oli meininki, jota voisi verestää ihan vaan jammailumielessä.

Eri asia on myöhempien proggiksien kanssa, kun homma on vakavoitunut ja suhteet muihin soittajiin ovat aika paljon kaukaisemmat kuin sillon skidinä sen aikaisiin bändifrendeihin. Ainoa impro-porukka, johon voisin mennä mukaan on itseäni tasokkaammat jazz-soittajat, joiden kanssa skulatessa voisi oppia jotain, mutta en mä jaksa niitä pop/rock-proggiksia, joihin pitäisi lähteä messiin ja alkaa työstämään täydestä nollapisteestä jotain. Se on ihan vitun tylsää ja se ei yleensä johda mihinkään.

Kaikessa tuossa on ajatusta, joten en halua hienoa kirjoitusta pätkiä. Sehän se aito ja alkuperäinen meininki onkin, ei tarvitse muuta kuin kaverit, soittimet ja lämmintä Lapparia. Hienosti menee lithiumit ja blindit.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vitun skruudin venausta! Andy on Andy, aina tyylikkäämpi kuin muut dorkat. Mä haluun skruudaa!
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Far from crazy pavements -
the taste of silver spoons
A clinical arrangement
on a dirty afternoon
Where the fecal germs of Mr Freud
are rendered obsolete
The legal term is null and void
In the case of Beasley Street

In the cheap seats where murder breeds
Somebody is out of breath
Sleep is a luxury they don't need
- a sneak preview of death
Belladonna is your flower
Manslaughter your meat
Spend a year in a couple of hours
On the edge of Beasley Street


Where the action isn't
That's where it is
State your position
Vacancies exist
In an X-certificate exercise
Ex-servicemen excrete
Keith Joseph smiles and a baby dies
In a box on Beasley Street

From the boarding houses and the bedsits
Full of accidents and fleas
Somebody gets it
Where the missing persons freeze
Wearing dead men's overcoats
You can't see their feet
A riff joint shuts - opens up
Right down on Beasley Street

Cars collide, colours clash
disaster movie stuff
For a man with a Fu Manchu moustache
Revenge is not enough
There's a dead canary on a swivel seat
There's a rainbow in the road
Meanwhile on Beasley Street
Silence is the code

Hot beneath the collar
an inspector calls
Where the perishing stink of squalor
impregnates the walls
the rats have all got rickets
they spit through broken teeth
The name of the game is not cricket
Caught out on Beasley Street

The hipster and his hired hat
Drive a borrowed car
Yellow socks and a pink cravat
Nothing La-di-dah
OAP, mother to be
Watch the three-piece suite
When shit-stoppered drains
and crocodile skis
are seen on Beasley Street

The kingdom of the blind
a one-eyed man is king
Beauty problems are redefined
the doorbells do not ring
A lightbulb bursts like a blister
the only form of heat
here a fellow sells his sister
down the river on Beasley Street

The boys are on the wagon
The girls are on the shelf
Their common problem is
that they're not someone else
The dirt blows out
The dust blows in
You can't keep it neat
It's a fully furnished dustbin,
Sixteen Beasley Street

Vince the ageing savage
Betrays no kind of life
but the smell of yesterday's cabbage
and the ghost of last year's wife
through a constant haze
of deodorant sprays
he says retreat
Alsations dog the dirty days
down the middle of Beasley Street

People turn to poison
Quick as lager turns to piss
Sweethearts are physically sick
every time they kiss.
It's a sociologist's paradise
each day repeats
On easy, cheesy, greasy, queasy
beastly Beasley Street

Eyes dead as vicious fish
Look around for laughs
If I could have just one wish
I would be a photograph
on a permanent Monday morning
Get lost or fall asleep
When the yellow cats are yawning
Around the back of Beasley Street

Noin, siinä lyriikat. Meen kuunteleen muita dorkia.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vitun dorkat ja nämä hotin kaltaiset mieshuorat, mä vaihdan jengiä. Onkohan jollain Ketterällä tilaa? Entä HCK? Vitun paskahousut pakenee kyssärin edessä. Vi är IFK. Saatanan paskahousut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen paremminkin perustuslaillinen periaateporvari, kun kapitalistiksi ei ole oikein edellytyksiä.
Eräs isäni ystävä (ja minun ystäväni isä) istui ammoin erään pohjoiskarjalaisen pikkukunnan kunnanjohtajana SDP:n jäsenkirjalla. Muistan faijan sanoneen, että "ei se Teuvo demari ole, se on oikeasti perustuslaillinen". Ja tämä siis joskus -81.

Tuli hankittua passi. Edellinen vanheni Koiviston ollessa pressana. Minne lähden, ehdotuksia?

Edit. "Menolippu"-biisin linkittäminen on vanha vitsi, älkää sitä.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuli hankittua passi. Edellinen vanheni Koiviston ollessa pressana. Minne lähden, ehdotuksia?

Edit. "Menolippu"-biisin linkittäminen on vanha vitsi, älkää sitä.

Hankin tuossa viikolla ryöstötapauksen kunniaksi väliaikaisen henkilökortin vaikka alunperin oli aikanaan tarkoitus lähteä ensi viikolla passia hakemaan. Eli en nyt hetkeen matkusta mutta suosittelen Evilille Jamaikaa, pari James Ellroyn kirjaa kassissa rantatuolissa lueskellen ja perseitä katsellen.

Vaihtoehtoisesti voisi vaikka lähteä rauhanturvaamishommiin Ukrainaan, James Bond-paita päällä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pirullista hommaa kyllä tuo itsensä tunnistaminen kyttiksellä kun ei ollut henkilöllisyystodistusta. Muutenhan tuo meni ihan ok kun tiedän että olen minä mutta en arvannut että siinä kysytään niinkin syvällisiä kuin mutsin asuinpaikkaa 70-luvulla. Jotain heittelin sinnepäin ja ilmeisesti kelpasi mutta miten sillä ns. tiedolla voi todistaa mitään jos olen itse vasta 80-luvun alussa itse syntynyt eli en voi todellakaan siinä paikassa todistaa että äitini oli tällöin täällä ja silloin tuolla. :) Pääasia ettei tarvitse vähään aikaan lähteä sinne uudestaan jos logiikka pelaa näin hyvin. Pitäisiköhän kaivaa 90-luvun alun Kilon Poliisin poliisikortit jostain esiin ja lähettää sinne.
 

motamoro

Jäsen
Joo. Eilen töiden jälkeen aloin kattomaan pitsiturnausta ja juomaan kaljaa. Sitten pari kaveria tuli vuoronperään kylään pelaamaan Fifaa ja katsomaan turneeta. Joutu laittaa kollarit jalkaan.

Heräsin sitten kympiltä kun tyttöystävä lähti töihin ja vedin sitten loput 4 olutta jääkaapista aamupalaksi. Kaupasta täydennystä, löytyy myös skumppapullo ja Clontarffin viskipullo myös kaapista. Siivosin äskön City soiden radiosta, nyt on puhdasta keittiössä, vessassa ja makkarissa. No eihän tässä mun yksiössä muita huoneita olekaan. Nyt on juoma nro 10 menossa, eikä oikeen tunnu missään. Aattelin että vois alkaa laittaa ruokaa kun parempi puolisko saapuu kotiin töiden jälkeen ja tervetoivottaa kuohuviinillä. Saa nähdä saako sitten ottaa kalsaritkin pois lopulta...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sen verran aattelin tänään poiketa kalsareista, että menen viiden jälkeen tohon kylille katsomaan Linna Cruisingin autoletkaa. Enhän mä autoista edes niin kauheasti välitä saatika ymmärrä, mutta on tuolla seassa yleensä melko hienoja autoja. Hieno tapahtuma on se.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
suosittelen Evilille Jamaikaa, pari James Ellroyn kirjaa kassissa rantatuolissa lueskellen ja perseitä katsellen.
.
Ei pöllömpi idea. Vanha reggaediggari viihtyisi taatusti. Tyyristä vain on, niin kauas... Itse aasiassa mietittiin vaimon kanssa Roomaa. Syyslomalla kolme vuorokautta, hotellit ja lennot 199 erkkiä per henkilö, ei enää paha.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kalareissu peruuntui, kaveri unohti ladata moottorin. Juon siis keppanat kotona pois. Mukavaa omistaa vene, vielä mukavampaa olisi käyttääkin sitä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
laipakkia

Fanivideot on joskus hienoja.

lisää laipakkia

Mutta niin on bändin omatkin. Tappara voisi vaihtaa tämän maalilaulukseen. Ihan vain siksi, että saisi katsella ihmisten ilmeitä. Jäänee ikävä kyllä hykerryttäväksi ajatusleikiksi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eräs isäni ystävä (ja minun ystäväni isä) istui ammoin erään pohjoiskarjalaisen pikkukunnan kunnanjohtajana SDP:n jäsenkirjalla. Muistan faijan sanoneen, että "ei se Teuvo demari ole, se on oikeasti perustuslaillinen". Ja tämä siis joskus -81.
Perustuslaillinen taitaa olla kätevä ilmaisu. Sen voinee nykykontekstissa ymmärtää siten, ettei se tarkoita paljon paskaakaan. Moniko katugallupin vastaaja osaisi määritellä, mitä perustuslaillinen tarkoittaa? Nelikymppisistä vain pieni osa kykenee edes autettuna yhdistämään, että POP tarkoitti aikanaan Perustuslaillista oikeistopuoluetta.

Nyt ryypätään reikan tukiaisia! Vaimo toi Kreetalta tuliaisina paikallista valkoviintä. Ei tämä mikään huippuviini ole, mutta kekkasin heti että sehän sopii mainiosti Lidlistä ostettujen tapaksien kanssa. Lidlissähän on menossa epsanjasesonki, ostoskoriin tarttui mm. oliiveja ja kalmaria öljyssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös