Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 335 373
  • 66 666

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vitun dorkat ja nämä hotin kaltaiset mieshuorat, mä vaihdan jengiä. Onkohan jollain Ketterällä tilaa? Entä HCK? Vitun paskahousut pakenee kyssärin edessä. Vi är IFK. Saatanan paskahousut.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen paremminkin perustuslaillinen periaateporvari, kun kapitalistiksi ei ole oikein edellytyksiä.
Eräs isäni ystävä (ja minun ystäväni isä) istui ammoin erään pohjoiskarjalaisen pikkukunnan kunnanjohtajana SDP:n jäsenkirjalla. Muistan faijan sanoneen, että "ei se Teuvo demari ole, se on oikeasti perustuslaillinen". Ja tämä siis joskus -81.

Tuli hankittua passi. Edellinen vanheni Koiviston ollessa pressana. Minne lähden, ehdotuksia?

Edit. "Menolippu"-biisin linkittäminen on vanha vitsi, älkää sitä.

Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuli hankittua passi. Edellinen vanheni Koiviston ollessa pressana. Minne lähden, ehdotuksia?

Edit. "Menolippu"-biisin linkittäminen on vanha vitsi, älkää sitä.

Hankin tuossa viikolla ryöstötapauksen kunniaksi väliaikaisen henkilökortin vaikka alunperin oli aikanaan tarkoitus lähteä ensi viikolla passia hakemaan. Eli en nyt hetkeen matkusta mutta suosittelen Evilille Jamaikaa, pari James Ellroyn kirjaa kassissa rantatuolissa lueskellen ja perseitä katsellen.

Vaihtoehtoisesti voisi vaikka lähteä rauhanturvaamishommiin Ukrainaan, James Bond-paita päällä.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pirullista hommaa kyllä tuo itsensä tunnistaminen kyttiksellä kun ei ollut henkilöllisyystodistusta. Muutenhan tuo meni ihan ok kun tiedän että olen minä mutta en arvannut että siinä kysytään niinkin syvällisiä kuin mutsin asuinpaikkaa 70-luvulla. Jotain heittelin sinnepäin ja ilmeisesti kelpasi mutta miten sillä ns. tiedolla voi todistaa mitään jos olen itse vasta 80-luvun alussa itse syntynyt eli en voi todellakaan siinä paikassa todistaa että äitini oli tällöin täällä ja silloin tuolla. :) Pääasia ettei tarvitse vähään aikaan lähteä sinne uudestaan jos logiikka pelaa näin hyvin. Pitäisiköhän kaivaa 90-luvun alun Kilon Poliisin poliisikortit jostain esiin ja lähettää sinne.

motamoro

Jäsen
Joo. Eilen töiden jälkeen aloin kattomaan pitsiturnausta ja juomaan kaljaa. Sitten pari kaveria tuli vuoronperään kylään pelaamaan Fifaa ja katsomaan turneeta. Joutu laittaa kollarit jalkaan.

Heräsin sitten kympiltä kun tyttöystävä lähti töihin ja vedin sitten loput 4 olutta jääkaapista aamupalaksi. Kaupasta täydennystä, löytyy myös skumppapullo ja Clontarffin viskipullo myös kaapista. Siivosin äskön City soiden radiosta, nyt on puhdasta keittiössä, vessassa ja makkarissa. No eihän tässä mun yksiössä muita huoneita olekaan. Nyt on juoma nro 10 menossa, eikä oikeen tunnu missään. Aattelin että vois alkaa laittaa ruokaa kun parempi puolisko saapuu kotiin töiden jälkeen ja tervetoivottaa kuohuviinillä. Saa nähdä saako sitten ottaa kalsaritkin pois lopulta...

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sen verran aattelin tänään poiketa kalsareista, että menen viiden jälkeen tohon kylille katsomaan Linna Cruisingin autoletkaa. Enhän mä autoista edes niin kauheasti välitä saatika ymmärrä, mutta on tuolla seassa yleensä melko hienoja autoja. Hieno tapahtuma on se.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
suosittelen Evilille Jamaikaa, pari James Ellroyn kirjaa kassissa rantatuolissa lueskellen ja perseitä katsellen.
.
Ei pöllömpi idea. Vanha reggaediggari viihtyisi taatusti. Tyyristä vain on, niin kauas... Itse aasiassa mietittiin vaimon kanssa Roomaa. Syyslomalla kolme vuorokautta, hotellit ja lennot 199 erkkiä per henkilö, ei enää paha.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kalareissu peruuntui, kaveri unohti ladata moottorin. Juon siis keppanat kotona pois. Mukavaa omistaa vene, vielä mukavampaa olisi käyttääkin sitä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eräs isäni ystävä (ja minun ystäväni isä) istui ammoin erään pohjoiskarjalaisen pikkukunnan kunnanjohtajana SDP:n jäsenkirjalla. Muistan faijan sanoneen, että "ei se Teuvo demari ole, se on oikeasti perustuslaillinen". Ja tämä siis joskus -81.
Perustuslaillinen taitaa olla kätevä ilmaisu. Sen voinee nykykontekstissa ymmärtää siten, ettei se tarkoita paljon paskaakaan. Moniko katugallupin vastaaja osaisi määritellä, mitä perustuslaillinen tarkoittaa? Nelikymppisistä vain pieni osa kykenee edes autettuna yhdistämään, että POP tarkoitti aikanaan Perustuslaillista oikeistopuoluetta.

Nyt ryypätään reikan tukiaisia! Vaimo toi Kreetalta tuliaisina paikallista valkoviintä. Ei tämä mikään huippuviini ole, mutta kekkasin heti että sehän sopii mainiosti Lidlistä ostettujen tapaksien kanssa. Lidlissähän on menossa epsanjasesonki, ostoskoriin tarttui mm. oliiveja ja kalmaria öljyssä.

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tässähän alkaa olemaan jo kohtuullisen deekiksellä. Kalsarikännejä on tullut vedettyä enemmän tai vähemmän koko viikko, mitä nyt lyhyen reissun aikana hotlan baaria tuli verotettua ennen "niitä oikeita". Tänään tuli kaljaa haettua parikin kertaa, riittäähän sitten huomisellekin.

Laitetaan vaikka sen kunniaksi Korpiklaania Korpiklaani - Happy Little Boozer - YouTube

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jorgoksien valkoviinin hävittyä tuulensuojaan avasin Hugel Gewurtztraminerin. Ajattelin että laittaisin chilikanaa eilisen rapupastan sekaan ja yhdistäisin tähän juomaan.

Jos illan päätteeksi vielä palan matkaa lukisin Solzenitsynin Ensimmäistä piiriä.

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se on kyllä pakko todeta, että viina ei sovi allekirjoittaneelle. Tuota on tällä viikolla kolmena iltana tullut juotua ja kaksi kertaa on täytynyt tyhjentää vatsa yläkautta. Ei vain sovi allekirjoittaneelle, ei sitten millään.

Onhan tääkin oma lajinsa. Kaljaa voi kitata sen 20+ ja nukahtaa onnellisesti, mutta tiukka kama on pahasta. Samaan aikaan joku tinttaa lasolia ja kehuu jälkimakua estoitta.

godspeed

Jäsen
Samaan aikaan joku tinttaa lasolia ja kehuu jälkimakua estoitta.

En ole maistanut, mutta vaikka tuo on juomissyistä johtuen denaturoitua, niin ehkä jotkut ovat jo niin kaukana tavoittamattomissa, että se maistuu ammattilaiselle samalta kuin peruskossu meikäläisille. En siis myöskään siedä viinaa juurikaan. Joskus join pullollisen ja sammuin ennen kuin muut lähti baariin. Shotin voi vetää jossain välissä vähän energiaa tuomaan, mutta vähänkin tuota enemmän kun ottaa niin järki lähtee ensimmäisenä. Kaoottista tavaraa ja hyvinkin kaukana siitä mitä alkoholista haen.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Perustuslaillinen taitaa olla kätevä ilmaisu. Sen voinee nykykontekstissa ymmärtää siten, ettei se tarkoita paljon paskaakaan. Moniko katugallupin vastaaja osaisi määritellä, mitä perustuslaillinen tarkoittaa? Nelikymppisistä vain pieni osa kykenee edes autettuna yhdistämään, että POP tarkoitti aikanaan Perustuslaillista oikeistopuoluetta.

Nyt ryypätään reikan tukiaisia! Vaimo toi Kreetalta tuliaisina paikallista valkoviintä. Ei tämä mikään huippuviini ole, mutta kekkasin heti että sehän sopii mainiosti Lidlistä ostettujen tapaksien kanssa. Lidlissähän on menossa epsanjasesonki, ostoskoriin tarttui mm. oliiveja ja kalmaria öljyssä.

Jorisee Äänruut oli POP:n puheenjohtaja.Koska kodissani katsottiin kaikki vaaliväittelyt ja -tentit sekä paneelikeskustelut Jorisee vieraili olohuoneessamme usein.
Pidin häntä jotenkin surullisen hahmon ritarina ja muistan jopa säälineeni häntä koska jäi väittelyissä aina "jalkoihin".

Pitkän uranhan tuo politiikassa teki,varsinkin kunnallissellaisessa.

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
En ole maistanut, mutta vaikka tuo on juomissyistä johtuen denaturoitua, niin ehkä jotkut ovat jo niin kaukana tavoittamattomissa, että se maistuu ammattilaiselle samalta kuin peruskossu meikäläisille.

Täähän tässä onkin mielenkiintoista! Joku rookie voi heittää aamujäillä jalkakikan tai jotain, mutta tosimies heittää sen 7. finaalin jatkoajalla. Samoin meikäläinen ei pysty pitämään edes (väitetysti laadukasta) vodkaa sisällä pieniä annoksia enempää, siinä missä paikallinen gretzky tinttaa kaiken mahdollisen ja vähän päälle.

Heitetään sen kunniaksi hieman hollantilaista RAPALJE - Wat zullen we drinken (Zeven dagen lang) - YouTube

Juokoot muut mitä juovat, minä juon tänään vain bisseä. Ja paljon. Hyvin paljon.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Täähän tässä onkin mielenkiintoista! Joku rookie voi heittää aamujäillä jalkakikan tai jotain, mutta tosimies heittää sen 7. finaalin jatkoajalla. Samoin meikäläinen ei pysty pitämään edes (väitetysti laadukasta) vodkaa sisällä pieniä annoksia enempää, siinä missä paikallinen gretzky tinttaa kaiken mahdollisen ja vähän päälle.

Heitetään sen kunniaksi hieman hollantilaista RAPALJE - Wat zullen we drinken (Zeven dagen lang) - YouTube

Juokoot muut mitä juovat, minä juon tänään vain bisseä. Ja paljon. Hyvin paljon.

Täähän on vain harjoittelukysymys,kyllä mullakin nuorempana jäykkä sai aikaan hissiliikettä.Nykyään putoo kaikki,taskulämpimästä kossusta keskenkäyneeseen kotiviiniin. Treeniä,pojat,treeniä.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Pitää varmaan ostaa jotain Jormaa tai muuta seuraavan kerran kun alkoon menee. Ihan vain kokeilumielessä, että ymmärtäisi hyvän päälle.

Jos sää oikeesti Jormaa haluat niin varmasti sitä lähempääkin löytyy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy