Kalsarikänniketju

  • 5 244 906
  • 66 698

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ei tämä olo nyt helpottunut ollenkaan ilman lonkeroa. Rankkaa tuo festival.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Minusta on hienoa nähdä, etten ole yksin tämän alastomien miesten KHL-mainonnan ajatuksen kanssa.

Yksi vaihtoehto, jota itse kelasin oli, että Kivinen ja Loiri voisi silleen pulttiboisista tuttuun ''kämästä taustaa vasten tehty turha spooffi'' -tyyliin tanssia Bananaraman tahdissa ja huutaa ''KHL is here!'', kun taustalla pyörisi kännykkäkameralla nauhoitettua tilannekuvaa Tigerin tanssilattialta. Munasillaan tietysti.

Sitten yhtäkkiä sieltä Tigerin tanssilattian keskeltä tulisi kuviin mannekävelyä kävelevä Aake Kalliala.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jaahas. Tässä on jonkin aikaa rakennettu seitinohutta - tai hirttoköyden paksuista kalsarikänniä. Loma on kohta lusittu ja sitten on palauu kirjaimellisesti arkeen. Rööriä mukaillen: "oliko muita, joilla on brädypullo kourassa?"
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Onks pakko narkata jos ei tullut hiki?

Ei ole. Shipholin tuntumaan suoritettu lutuurimatkailu on takana ja edessä tarpeeksi kesälomaa höystettynä työnteolla jota voi tehdä hieman päihtyneenäkin. Silloin tällöin se on jopa pakollista. Ei ole ammatinvalinnan haittapuolia se, että palkanmaksaja maksaa myös bisset ja viskit.

Kesä on kyllä kiva, ei siitä mihnään pääse. Tämä kappale sopii tilanteeseen mitä paremmin sitä paremmin.

Khippistä vaan kuomat ja kuomakot!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Töihin palaaminen viiden viikon kesäloman jälkeen on kauheinta, mitä ihminen voi kuvitella. Unohtakaa raiskaukset, ihmiskauppa, lapsisotilaat ja Pol Pot. Kyllä tämä hyvinvointi ei kuuntele Abbaa, se tulee ja se tappaa. Onneksi on keppana.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Töihin palaaminen viiden viikon kesäloman jälkeen on kauheinta, mitä ihminen voi kuvitella. Unohtakaa raiskaukset, ihmiskauppa, lapsisotilaat ja Pol Pot. Kyllä tämä hyvinvointi ei kuuntele Abbaa, se tulee ja se tappaa. Onneksi on keppana.

Liikaa ihmiset miettivät ja murehtivat töitä. Kyllähön niitä tietysti tehdä pitää että saa pankki haluamansa, mutta noin muuten jengi on liian urautunutta. Itse en pidä 11 vkon vuosilomia minään, ei raha korvaa vapaa-aikaa. Siinä mielessä olen ehdoton. Joku 20 viikkoa vuodesta olisi ihan hyvä olla vapaaherrana. Jäisi energiaakin työntekoonkin vanhempana, aina pitää ajatella tulevaisuutta!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei minua haittaisi ollenkaan työt, jollei neljästä työkaverista yksi olisi rikos ihmisyyttä vastaan ja toiden talidomidi. Pienessä järjestössä työskentelyssä on hyvät ja huonot puolensa. Ja ne hyvät?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Itse olen sitä mieltä, että jos bändistä löytyy niitä dorkia, jotka haluaa skulata pelkästä tekemisen ilosta - ts.''mennään treenikselle jammailemaan'' -kulttuuri - kannattaa silloin juosta äkkiä veke siitä jutusta. Mikä vitun pointti on siinä hyödyttömässä kolmituntisessa soundin sekamelskasta, josta sitten joku neropatti löytää sen hetken magiaa, joka muka tekee siitä sen arvoista? Vitut, ensin sävelletään ja sen jälkeen esitellään sävellykset ja niitä työstetään, eli sovitetaan. Kaikii muu on turkulaisten ammattiplugaristien itsensä fuulaa ja ajan hukkaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Itse olen sitä mieltä, että jos bändistä löytyy niitä dorkia, jotka haluaa skulata pelkästä tekemisen ilosta - ts.''mennään treenikselle jammailemaan'' -kulttuuri - kannattaa silloin juosta äkkiä veke siitä jutusta. Mikä vitun pointti on siinä hyödyttömässä kolmituntisessa soundin sekamelskasta, josta sitten joku neropatti löytää sen hetken magiaa, joka muka tekee siitä sen arvoista? Vitut, ensin sävelletään ja sen jälkeen esitellään sävellykset ja niitä työstetään, eli sovitetaan. Kaikii muu on turkulaisten ammattiplugaristien itsensä fuulaa ja ajan hukkaa.

Etkö arvosta punkkareita? Natsi!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Itse olen sitä mieltä, että jos bändistä löytyy niitä dorkia, jotka haluaa skulata pelkästä tekemisen ilosta - ts.''mennään treenikselle jammailemaan'' -kulttuuri - kannattaa silloin juosta äkkiä veke siitä jutusta. Mikä vitun pointti on siinä hyödyttömässä kolmituntisessa soundin sekamelskasta, josta sitten joku neropatti löytää sen hetken magiaa, joka muka tekee siitä sen arvoista? Vitut, ensin sävelletään ja sen jälkeen esitellään sävellykset ja niitä työstetään, eli sovitetaan. Kaikii muu on turkulaisten ammattiplugaristien itsensä fuulaa ja ajan hukkaa.

On tuossa hippimäisessä tyylissä lähestymistapaa myös vaikka itse diggailen juuri valmiiden ideoiden sovittelusta. Kunhan eimene liian kliiniseksi. Lapsuuden kavereiden kanssa haluiasin silti edelleen jammailemaan melkein joka päivä, siinä hommassa ei ole ns. huolta huomisesta. Biisi valmistuu sitten kun sen aika on.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
On tuossa hippimäisessä tyylissä lähestymistapaa myös vaikka itse diggailen juuri valmiiden ideoiden sovittelusta. Kunhan eimene liian kliiniseksi. Lapsuuden kavereiden kanssa haluiasin silti edelleen jammailemaan melkein joka päivä, siinä hommassa ei ole ns. huolta huomisesta. Biisi valmistuu sitten kun sen aika on.

Toki jos mullekkin tarjoutuisi mahdollisuus mennä skulaamaan niiden lapsuusaikojen ekojen bändifrendien kanssa, niin siihen voisin suostua menemään ihan ilman mitään biisejä tai muuta. Se oli ihan eri meininki, ja se oli meininki, jota voisi verestää ihan vaan jammailumielessä.

Eri asia on myöhempien proggiksien kanssa, kun homma on vakavoitunut ja suhteet muihin soittajiin ovat aika paljon kaukaisemmat kuin sillon skidinä sen aikaisiin bändifrendeihin. Ainoa impro-porukka, johon voisin mennä mukaan on itseäni tasokkaammat jazz-soittajat, joiden kanssa skulatessa voisi oppia jotain, mutta en mä jaksa niitä pop/rock-proggiksia, joihin pitäisi lähteä messiin ja alkaa työstämään täydestä nollapisteestä jotain. Se on ihan vitun tylsää ja se ei yleensä johda mihinkään.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Etkö arvosta punkkareita? Natsi!

Luulitko, että se voimasointuälämölö syntyy itsestään? Paskan marjat. Punk on ollut yksi laskelmoiduimmista ja boksinsa sisällä toimivista musatyyleistä sitten vuoden 82. Sen kapinallisuus perustuu lähinnä siihen, että kun muu maailma on koittanut ajatella enemmän ja enemmän boksin ulkopuolisesti, niin sisäsiittoinen punk on kaivautunut koko ajan syvemmälle omaan lodjuunsa. Se jos mikä on kapinaa!
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Sen kapinallisuus perustuu lähinnä siihen, että kun muu maailma on koittanut ajatella enemmän ja enemmän boksin ulkopuolisesti, niin sisäsiittoinen punk on kaivautunut koko ajan syvemmälle omaan lodjuunsa. Se jos mikä on kapinaa!

Olen skeittipunkin ystävä. Ei kannata kapinoida, kun voi tehdä rahaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Olen skeittipunkin ystävä. Ei kannata kapinoida, kun voi tehdä rahaa.

No siinä, jos missä mennään lodjun sisällä -ajattelulla. Koko punk yleensäkkin on nykyään ihan typerä aate, joka on ajanut uskovaisensa vielä enemmän kuppikuntiin kuin kommunismi. Räkä Malmin hautajaisten jälkeen Andy McCoy sanoi, että punk on kuollut, mutta viimeistään virallisesti kuolleeksi se olisi pitänyt julistaa sillon kun Sorbus katosi Alkosta.

Noin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Jos ihan "tosissaan" kommentoidaan, niin en lokeroi mieltymyksiäni mihinkään, enkä sen paremmin ota vakavissani (musiikki-)ihmisiä, jotka niin tekee. Pätee moneen muuhunkin asiaan.

En muuten tiennyt, että olet mitä ilmeisemmin jonkinlainen muusikko (?). Vai vain sivuprojektina tai harrastelumielessä?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
En muuten tiennyt, että olet mitä ilmeisemmin jonkinlainen muusikko (?). Vai vain sivuprojektina tai harrastelumielessä?

Jaa, multako kysyit? No vastaan silti. Vuosituloista baut puolet soitosta, sitten on kaikki siihen liittyvä roska, kuten muille säveltäminen ym.roska ja sitten on vielä erinäiset kirjoitus- ja kuvitusduunit.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mikko Kivinen munasillaan ja KHL. Oi! Oi! Oi!
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
No nyt et varsinkaan ajattele ketään muuta, kun tuot tuon esiin jatkuvasti. Tai sitten minä en ajattele, kun tulin tähän ketjuun ja aloin kyselemään sinulta jotain. Poistun siksi ajaksi, että joku muu saa innon kirjoittaa jotain tuoretta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös