Töihin palaaminen viiden viikon kesäloman jälkeen on kauheinta, mitä ihminen voi kuvitella. Unohtakaa raiskaukset, ihmiskauppa, lapsisotilaat ja Pol Pot. Kyllä tämä hyvinvointi ei kuuntele Abbaa, se tulee ja se tappaa. Onneksi on keppana.
Ei minua haittaisi ollenkaan työt, jollei neljästä työkaverista yksi olisi rikos ihmisyyttä vastaan ja toiden talidomidi.
Vaihda bändiä!
Itse olen sitä mieltä, että jos bändistä löytyy niitä dorkia, jotka haluaa skulata pelkästä tekemisen ilosta - ts.''mennään treenikselle jammailemaan'' -kulttuuri - kannattaa silloin juosta äkkiä veke siitä jutusta. Mikä vitun pointti on siinä hyödyttömässä kolmituntisessa soundin sekamelskasta, josta sitten joku neropatti löytää sen hetken magiaa, joka muka tekee siitä sen arvoista? Vitut, ensin sävelletään ja sen jälkeen esitellään sävellykset ja niitä työstetään, eli sovitetaan. Kaikii muu on turkulaisten ammattiplugaristien itsensä fuulaa ja ajan hukkaa.
Itse olen sitä mieltä, että jos bändistä löytyy niitä dorkia, jotka haluaa skulata pelkästä tekemisen ilosta - ts.''mennään treenikselle jammailemaan'' -kulttuuri - kannattaa silloin juosta äkkiä veke siitä jutusta. Mikä vitun pointti on siinä hyödyttömässä kolmituntisessa soundin sekamelskasta, josta sitten joku neropatti löytää sen hetken magiaa, joka muka tekee siitä sen arvoista? Vitut, ensin sävelletään ja sen jälkeen esitellään sävellykset ja niitä työstetään, eli sovitetaan. Kaikii muu on turkulaisten ammattiplugaristien itsensä fuulaa ja ajan hukkaa.
On tuossa hippimäisessä tyylissä lähestymistapaa myös vaikka itse diggailen juuri valmiiden ideoiden sovittelusta. Kunhan eimene liian kliiniseksi. Lapsuuden kavereiden kanssa haluiasin silti edelleen jammailemaan melkein joka päivä, siinä hommassa ei ole ns. huolta huomisesta. Biisi valmistuu sitten kun sen aika on.
Etkö arvosta punkkareita? Natsi!
Sen kapinallisuus perustuu lähinnä siihen, että kun muu maailma on koittanut ajatella enemmän ja enemmän boksin ulkopuolisesti, niin sisäsiittoinen punk on kaivautunut koko ajan syvemmälle omaan lodjuunsa. Se jos mikä on kapinaa!
Olen skeittipunkin ystävä. Ei kannata kapinoida, kun voi tehdä rahaa.
En muuten tiennyt, että olet mitä ilmeisemmin jonkinlainen muusikko (?). Vai vain sivuprojektina tai harrastelumielessä?
Jaa, multako kysyit?
Nyt laskelmoidaan: Dead Kennedys - Holiday in Cambodia