Kalsarikänniketju

  • 5 232 422
  • 66 669

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nainen ketjussa.

Housut pois jalasta!

Lisäksi alettava käyttää hymiöitä ja vihjailevia sanavalintoja. Lähetettävä yksityisviestejä, joissa kehutaan älyä ja mainitaan, ettei oma parisuhde ole kunnossa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mun parisuhde on loppumassa. Meillä ei ole enää mitään annettavaa toisillemme.

Mites Leelia, minkälaisia kalsareita sä käytät? Mulla on ihan perinteiset boxerit.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
P.S. Rauman Lukko on paska.

Miten sust on tullu noin kylmä ja tunteeton?? Sori mut täst meidän jutust ei taida tulla enää mitään. Me ollaan liian erilaisia.. Mut hei, tää ei johdu musta vaan susta.. Eiku

Mummikset on jotenkin ihania, varsinkin toi väri on niin ihqudaa... ;) Navan ja mahan yli vedettyinä ne pääsevät vasta oikeuksiinsa.

Joo, ihanasti tukee röllykkävatsaa kun saa vetää oikein ylös, näyttää nää leopardikuvioiset legginssit paljo hyvemmiltä <3
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Teen kaikkea aivan saatanan typerää, aina. Sitten saa taas hävetä silmät päästään, mutta minkäs sitä itselleen voi.

Juo vähemmän? Mukavanoloinen kaveri. Kalsarikänneissä hakkaat seinää ja hajotat paikkoja himassa. Julkisilla paikoilla nolaat itsesi ja teet jotain typerää. Semmosta.

Kalsarit jalassa ja vodkaa lasissa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joo, ihanasti tukee röllykkävatsaa kun saa vetää oikein ylös, näyttää nää leopardikuvioiset legginssit paljo hyvemmiltä <3

Legginsit on muuten parhaimmat housut, jotka voi naisella jalassa olla.

Edit: Sulla on selvästikin pukeutuminen hallussa. Taidat seurata muotia aika tiiviisti?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Miten sust on tullu noin kylmä ja tunteeton?? Sori mut täst meidän jutust ei taida tulla enää mitään. Me ollaan liian erilaisia.. Mut hei, tää ei johdu musta vaan susta.. Eiku

:'(

Mut ihanaa että sanoit, että tää ei johdu susta. ;)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Teen kaikkea aivan saatanan typerää, aina. Sitten saa taas hävetä silmät päästään, mutta minkäs sitä itselleen voi.

Lopeta tiukan viinan juonti, sen voit itsellesi tehdä. Et vain ota niitä shotteja ja kohta huomaat, että pikku kaljajurrissakin on ihan kivaa. Sitä voi olla erittäinkin humalassa ilman, että täytyy olla aivan sekaisin.

Niin kuin biisissä sanotaan "olen kyllästynyt lattialta heräämään." Siksi en juo enää juuri ollenkaan viinaa. Saahan sitä lattialta toki herätä, ei sillä nyt ole mitään merkitystä, mutta toisille ei saa aiheuttaa häiriötä mitä ilmeisesti aina välillä onnistut tekemään.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Legginsit on muuten parhaimmat housut, jotka voi naisella jalassa olla.

Edit: Sulla on selvästikin pukeutuminen hallussa. Taidat seurata muotia aika tiiviisti?

No kyl mä aika tarkkaan seuraan ja poimin sielt sellasia mitkä on just mun juttuja. Niinko just eläinkuosit, nahka, neonvärit jne. Just leggikset tai sukkahousut topin kaa. Oon oliivi-iho, joten mulle sopii noi kaikki samassa asussa. Joskus käyn vähän kalliimpaa ostamas esim. Henkkamaukkaa. Mut siel on kauheen pienii kokoja :( Kiinnostaaks sua vaiks meikkijutut tai jotain?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän liian heteroa touhua täällä. Tulin siis homostuttamaan ketjua. Mökillä istun ja kohta menen saunaan. Ei täällä viitsi yötä viettää vaan saunan jälkeen istun taksissa 15 minuutin matkan kaupunkiin.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nonni. Nyt päästään vauhtiin. Telkkarista tulee Bond ja ämyreistä soi edelleenkin sekalainen musiikki. Oluena on bulkkituote, nam.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös