Tonninen viesti taisi tänne heilahtaa, joten perinteitä vaalivana miehenä menköön myös seuraava palstamillenium täällä rikki.[/quote}
Helvata sentäns! Tarkistin omat viestimääräni tässä ketjussa ja tämä on 1015:s.
Cockerin parissa on hyvä lähteä rentouttamaan. Täällä soi Cinephile.Vielä monta tuntia aikaa henkilökohtaisesti sekavoitua, ihanata onpi elämä. Joe Cockerin Woodstock-veto pauhaa taustalla ja mieli on kevyt.
Kippistä vaan sateiseen perjantaihin muullekin kippoisalle väelle.
Helvata sentäns! Tarkistin omat viestimääräni tässä ketjussa ja tämä on 1015:s.
Täällä soi Cinephile.
Eipä tässä kilpailla viestimäärissä, eikä varmasti elämässäkään. Lähinnä hirvityin viestimäärästäni.Tuohon lukuun on kyllä matkaa, mutta tyhjästähän sitä kaikki aloittaa. Onneksi en näe elämää kilpailuna, koska tällä kilpailuhenkisyydellä olisi saattanut jo läikkyä keskustelupalstallakin.
Ei mitään. Hyvä jos käy makuun.Kiitos tästä, sopii tilanteeseen aika täydellisesti.
Lähinnä hirvityin viestimäärästäni.
Tuota tuli taannoin tehtyä ja hauskaa oli, silloin kun kapulat vielä pysyivät käsissä ja poika tahdissa. Nykyisin ei ole pahemmin tullut harrasteltua, joten en tuosta mukaansa tempautumisesta niinkään tiedä. Anna mennä, jos ja kun on pakko!Onko jengi koskaan harrastanut levyjen päälle soittelua? Älyttömän hieno ja mukaansatempaava harrastus!
Meistä on monikkoon.Herätkää juopot!
Maailma tarvitsee meitä.
Herätkää juopot!
Maailma tarvitsee meitä.
Aloittelevat erikseen, ttänä.Hereillä ollaan äätänä.
Eiköhän tässä viel muutamat liskot hankita!
Miltä tämä liskomeininki muuten tuntuu? En ole koskaan ymmärtänyt, tai sitten en ole mieltänyt olotilaa liskomeiningiksi. Pitääkö kuvitella näkevänsä liskoja vai mistä on kyse jos ei kuvainnollisesti asiaa ilmaista?
Lähinnä se on jatkuvaa pelkotilaa ja tunnetta, että jokin uhkaa sinua. Siinä tilassa ei paljoa nukuta, vaan jatkuvasti pitää tarkastaa ettei kukaan ole asunnossasi. Lähinnä ihan helvetin ahdistava olotila. Ainakin mulla siihen sisältyy myös runsaasti harhoja.
Mä en mitään liskoja näe, mitä nyt pimeässä ei uskalla nukkua.Lähinnä se on jatkuvaa pelkotilaa ja tunnetta, että jokin uhkaa sinua. Siinä tilassa ei paljoa nukuta, vaan jatkuvasti pitää tarkastaa ettei kukaan ole asunnossasi. Lähinnä ihan helvetin ahdistava olotila. Ainakin mulla siihen sisältyy myös runsaasti harhoja.
Lähinnä se on jatkuvaa pelkotilaa ja tunnetta, että jokin uhkaa sinua. Siinä tilassa ei paljoa nukuta, vaan jatkuvasti pitää tarkastaa ettei kukaan ole asunnossasi. Lähinnä ihan helvetin ahdistava olotila. Ainakin mulla siihen sisältyy myös runsaasti harhoja.