Kalsarikänniketju

  • 5 240 544
  • 66 676

A Siente

Jäsen
Pitkästä aikaa positiivinen känni. Nyt alkoi lomakin, joten ajattelin varmaan tässä nyt pari päivää ryypiskellä putkeen. Eiköhän tässä viel muutamat liskot hankita!
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Eiköhän tässä viel muutamat liskot hankita!

Miltä tämä liskomeininki muuten tuntuu? En ole koskaan ymmärtänyt, tai sitten en ole mieltänyt olotilaa liskomeiningiksi. Pitääkö kuvitella näkevänsä liskoja vai mistä on kyse jos ei kuvainnollisesti asiaa ilmaista?
 

A Siente

Jäsen
Miltä tämä liskomeininki muuten tuntuu? En ole koskaan ymmärtänyt, tai sitten en ole mieltänyt olotilaa liskomeiningiksi. Pitääkö kuvitella näkevänsä liskoja vai mistä on kyse jos ei kuvainnollisesti asiaa ilmaista?

Lähinnä se on jatkuvaa pelkotilaa ja tunnetta, että jokin uhkaa sinua. Siinä tilassa ei paljoa nukuta, vaan jatkuvasti pitää tarkastaa ettei kukaan ole asunnossasi. Lähinnä ihan helvetin ahdistava olotila. Ainakin mulla siihen sisältyy myös runsaasti harhoja.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Lähinnä se on jatkuvaa pelkotilaa ja tunnetta, että jokin uhkaa sinua. Siinä tilassa ei paljoa nukuta, vaan jatkuvasti pitää tarkastaa ettei kukaan ole asunnossasi. Lähinnä ihan helvetin ahdistava olotila. Ainakin mulla siihen sisältyy myös runsaasti harhoja.

Sytytän sinulle kynttilän, ja kuuntelen Juicen Viidestoista yö -viisun.

Juice Leskinen - Viidestoista Yö - YouTube
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No hieman tässä tissuttelen. Cittarista ostin Olvia.

Aiemmin illalla vetäsin parit Faxet, mitkä toissapäivänä toin Tallinnasta. Halpaa oli. "Laatikollisen" hinnaksi tulisi 7.56 + pantit 1.28 = 8.84 euroa. Ja neloskaljaa vielä.

Joo noilla laivoilla kuulee aina välillä sitä "ei siellä ole niin halpaa kuin mitä ne jotkut puhuu" -paskaa. "Pippuripihvikin maksoi Suomibaarissa kympin kun ABC:llä se oli kerran tarjouksessa blaablaa." Ja kerran yks jätkä kehuskeli laivan kannella että "joo yritti se ilotyttö kusettaa Suomi-poroa. 150 pyysi, mutta sataseen sain tingattua." No mä sitten sanoin siihen että "joo kova jätkä oot. Mä taas maksoin sen normaalihinnan 40e, mutta sä oot kyllä kova jätkä kun sataseen sait tingattua." Pitkän imasun veti tupakasta ja lähti sisälle...

Vai etten mä sillä kertaa olis peräti tyttelien luokse mennyt lähiöihin ja 25e maksanut. En nyt muista miten se meni, mutta huvitti toi tapaus.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähinnä se on jatkuvaa pelkotilaa ja tunnetta, että jokin uhkaa sinua. Siinä tilassa ei paljoa nukuta, vaan jatkuvasti pitää tarkastaa ettei kukaan ole asunnossasi. Lähinnä ihan helvetin ahdistava olotila. Ainakin mulla siihen sisältyy myös runsaasti harhoja.
Mä en mitään liskoja näe, mitä nyt pimeässä ei uskalla nukkua.

Mutta sydän hakkaa ja ihokin on aivan kuuma, mitä tytöt aina ihmettelee. Verenpainekin varmaan huitelee missä lie. Nukahtamisesta ei vaan tule mitään. Oikeastaan turha edes yrittää kun tietää ettei siinä tilassa pysty mitenkään nukahtamaan. Se pitää vaan valvoa se eka yö, mikäli siis on päiviä tintannut.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Lähinnä se on jatkuvaa pelkotilaa ja tunnetta, että jokin uhkaa sinua. Siinä tilassa ei paljoa nukuta, vaan jatkuvasti pitää tarkastaa ettei kukaan ole asunnossasi. Lähinnä ihan helvetin ahdistava olotila. Ainakin mulla siihen sisältyy myös runsaasti harhoja.

Jos parin illan ryyppäämisestä tulee tällainen olotila, niin kerroppas mitä oikein juot? Haluan samaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Nyt soi muuten Townes van Zandtin Flyin' Shoes. Ei tiedä mihin päädytään siinä vaiheessa kun Captain Beefheart valtaa ämyrit.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Lähinnä kun on henkisiä paineita/ mielenterveysongelmia, niin ei vaadi paljoa.

Tiedän mistä puhut, pahoittelen. Ajattelinkin alkuun, että kyse oli perinteikkäästä tavasta mainostaa krapulan pahuutta, koska on kova jätkä. Mutta ei se mitään, juokaamme liskot toistemme uniin ja eteisiin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ja koska ei ole kauheasti asiaa tuohon Uleåborgirin nostamaan omaan ketjuunsa, niin kaiketi tänne voi chat-pitoisen asian vuodattaa. Eli tavallaan olet vastannut omaan kysymykseesi mitä nyt vilkaisin threadia, vähän kuin retorinen monologi, jos sellaiseksi voi kutsua. Kukaan perusjärkevä ihminen ei oleta omien ongelmiensa johtuvan suomalaisuudesta, jollei kyse ole verotuksesta. Silloin joskus kuuluu soraääniä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kukaan perusjärkevä ihminen ei oleta omien ongelmiensa johtuvan suomalaisuudesta, jollei kyse ole verotuksesta. Silloin joskus kuuluu soraääniä.

Jees. Vaikutelma kuitenkin on, että meidänkin palstallamme on epäperusjärkisiä ihmisiä. Täällä on sellaisia itkijöitä, että minua peräti itkettää heidän lyhytnäköisyytensä ja suoranainen tyhmyytensä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kohta alkaa jo kirkastumaan, hei! Jag cyklar och knullar, cyklar till fantasi, cyklar till Åland!
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Jees. Vaikutelma kuitenkin on, että meidänkin palstallamme on epäperusjärkisiä ihmisiä. Täällä on sellaisia itkijöitä, että minua peräti itkettää heidän lyhytnäköisyytensä ja suoranainen tyhmyytensä.

Joskus niillekin uusi näkökulma avautuu, jotka ovat maailmankuvansa kiveen hakanneet - tai sitten ei. Nyt alkaa tuleen se sama probleema aina kun olutta juodessa haluaisi jotain kuunnella, mitä kuunnella? Olen avoin kokeiluille.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kalkkifredi on ajantasalla, sillä pyllynreikäsurffaus on parasta mitä mielessään voi tehdä. Bändi ei tosin kuulu hc-punk-suosikkeihin, mutta nyt sai taas energiaa etsiä lisää siltä osastolta. Oulun miehelle yritin etsiä vastalauseeksi jotain kunnon paskaa, mutta kun ei enää muista edes hakusanoja. Mutta eiköhän vielä jossain välissä.

Keksin tämän kuitenkin, hillitöntä kurmuutusta: Suffocation ja teknisen Death Metalin alkeet
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Lomien alkamisen kunniaksi. Voikka ja huikka kaikille kantapeikoille. Ei tunnu missään - paitsi ehkä huomenna. Korkki narisee ja kunnolla!
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Otetaas kaljaa taasen. Ei pitänyt alunperin vetää kännejä 2 pv putkeen, mutta mikäs siinä jos on hankkinut uuden LP/C-kasettisoittimen niin on helppo fiilistellä musiikin muodossa parin LP-levyn ja lukuisten C-kasettien kanssa :D
 

dorka

Jäsen
Pitäisi ehkä alkaa juomaan pelkästään kalsarikännejä. Aina kun lähtee radalle, niin iskee jäätävä morkkis seuraavana päivänä ja kaikki menee ihan päin vittua.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Pitäisi ehkä alkaa juomaan pelkästään kalsarikännejä. Aina kun lähtee radalle, niin iskee jäätävä morkkis seuraavana päivänä ja kaikki menee ihan päin vittua.

"Mut sit ei voi koskaan tapahtua mitään, jos vaan istuu himassa", kertoi minulle eräs ihminen erään baari-illan jälkeen, kun istuin seuraavana aamuna kotisohvallani käsi turvonneena, mieli matalana ja pankkitili huomattavasti kevyempänä.

Niinpä!

Tämä on hyvinkin hauska biisi, jos tietää taustat:
Black Sabbath - Disturbing The Priest
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös