Kalsarikänniketju

• 5 306 592
  • 66 750

godspeed

Jäsen
Lähinnä se on jatkuvaa pelkotilaa ja tunnetta, että jokin uhkaa sinua. Siinä tilassa ei paljoa nukuta, vaan jatkuvasti pitää tarkastaa ettei kukaan ole asunnossasi. Lähinnä ihan helvetin ahdistava olotila. Ainakin mulla siihen sisältyy myös runsaasti harhoja.

Jos parin illan ryyppäämisestä tulee tällainen olotila, niin kerroppas mitä oikein juot? Haluan samaa.

godspeed

Jäsen
Ja koska ei ole kauheasti asiaa tuohon Uleåborgirin nostamaan omaan ketjuunsa, niin kaiketi tänne voi chat-pitoisen asian vuodattaa. Eli tavallaan olet vastannut omaan kysymykseesi mitä nyt vilkaisin threadia, vähän kuin retorinen monologi, jos sellaiseksi voi kutsua. Kukaan perusjärkevä ihminen ei oleta omien ongelmiensa johtuvan suomalaisuudesta, jollei kyse ole verotuksesta. Silloin joskus kuuluu soraääniä.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kukaan perusjärkevä ihminen ei oleta omien ongelmiensa johtuvan suomalaisuudesta, jollei kyse ole verotuksesta. Silloin joskus kuuluu soraääniä.

Jees. Vaikutelma kuitenkin on, että meidänkin palstallamme on epäperusjärkisiä ihmisiä. Täällä on sellaisia itkijöitä, että minua peräti itkettää heidän lyhytnäköisyytensä ja suoranainen tyhmyytensä.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kohta alkaa jo kirkastumaan, hei! Jag cyklar och knullar, cyklar till fantasi, cyklar till Åland!

godspeed

Jäsen
Jees. Vaikutelma kuitenkin on, että meidänkin palstallamme on epäperusjärkisiä ihmisiä. Täällä on sellaisia itkijöitä, että minua peräti itkettää heidän lyhytnäköisyytensä ja suoranainen tyhmyytensä.

Joskus niillekin uusi näkökulma avautuu, jotka ovat maailmankuvansa kiveen hakanneet - tai sitten ei. Nyt alkaa tuleen se sama probleema aina kun olutta juodessa haluaisi jotain kuunnella, mitä kuunnella? Olen avoin kokeiluille.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue

godspeed

Jäsen
Kalkkifredi on ajantasalla, sillä pyllynreikäsurffaus on parasta mitä mielessään voi tehdä. Bändi ei tosin kuulu hc-punk-suosikkeihin, mutta nyt sai taas energiaa etsiä lisää siltä osastolta. Oulun miehelle yritin etsiä vastalauseeksi jotain kunnon paskaa, mutta kun ei enää muista edes hakusanoja. Mutta eiköhän vielä jossain välissä.

Keksin tämän kuitenkin, hillitöntä kurmuutusta: Suffocation ja teknisen Death Metalin alkeet

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Lomien alkamisen kunniaksi. Voikka ja huikka kaikille kantapeikoille. Ei tunnu missään - paitsi ehkä huomenna. Korkki narisee ja kunnolla!

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Otetaas kaljaa taasen. Ei pitänyt alunperin vetää kännejä 2 pv putkeen, mutta mikäs siinä jos on hankkinut uuden LP/C-kasettisoittimen niin on helppo fiilistellä musiikin muodossa parin LP-levyn ja lukuisten C-kasettien kanssa :D

dorka

Jäsen
Pitäisi ehkä alkaa juomaan pelkästään kalsarikännejä. Aina kun lähtee radalle, niin iskee jäätävä morkkis seuraavana päivänä ja kaikki menee ihan päin vittua.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Pitäisi ehkä alkaa juomaan pelkästään kalsarikännejä. Aina kun lähtee radalle, niin iskee jäätävä morkkis seuraavana päivänä ja kaikki menee ihan päin vittua.

"Mut sit ei voi koskaan tapahtua mitään, jos vaan istuu himassa", kertoi minulle eräs ihminen erään baari-illan jälkeen, kun istuin seuraavana aamuna kotisohvallani käsi turvonneena, mieli matalana ja pankkitili huomattavasti kevyempänä.

Niinpä!

Tämä on hyvinkin hauska biisi, jos tietää taustat:
Black Sabbath - Disturbing The Priest

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nainen ketjussa.

Housut pois jalasta!

Lisäksi alettava käyttää hymiöitä ja vihjailevia sanavalintoja. Lähetettävä yksityisviestejä, joissa kehutaan älyä ja mainitaan, ettei oma parisuhde ole kunnossa.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mun parisuhde on loppumassa. Meillä ei ole enää mitään annettavaa toisillemme.

Mites Leelia, minkälaisia kalsareita sä käytät? Mulla on ihan perinteiset boxerit.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy