kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kohta alkaa jo kirkastumaan, hei! Jag cyklar och knullar, cyklar till fantasi, cyklar till Åland!
Jees. Vaikutelma kuitenkin on, että meidänkin palstallamme on epäperusjärkisiä ihmisiä. Täällä on sellaisia itkijöitä, että minua peräti itkettää heidän lyhytnäköisyytensä ja suoranainen tyhmyytensä.
Nyt alkaa tuleen se sama probleema aina kun olutta juodessa haluaisi jotain kuunnella, mitä kuunnella? Olen avoin kokeiluille.
Nyt alkaa tuleen se sama probleema aina kun olutta juodessa haluaisi jotain kuunnella, mitä kuunnella? Olen avoin kokeiluille.
Keksin tämän kuitenkin, hillitöntä kurmuutusta: Suffocation ja teknisen Death Metalin alkeet
Pitäisi ehkä alkaa juomaan pelkästään kalsarikännejä. Aina kun lähtee radalle, niin iskee jäätävä morkkis seuraavana päivänä ja kaikki menee ihan päin vittua.
Pitäisi ehkä alkaa juomaan pelkästään kalsarikännejä. Aina kun lähtee radalle, niin iskee jäätävä morkkis seuraavana päivänä ja kaikki menee ihan päin vittua.
Nainen ketjussa.
Housut pois jalasta!
Nainen ketjussa.
Housut pois jalasta!
Mun parisuhde on loppumassa. Meillä ei ole enää mitään annettavaa toisillemme.
Mites Leelia, minkälaisia kalsareita sä käytät? Mulla on ihan perinteiset boxerit.
Mun parisuhde on loppumassa. Meillä ei ole enää mitään annettavaa toisillemme.
Mites Leelia, minkälaisia kalsareita sä käytät? Mulla on ihan perinteiset boxerit.
Huoh. Sata kertaa sanoa saman asian. Puuterinvärisiä mummiksia.
Mäen tajunnu tota älyn kehumis juttuu niinQ.
Harvoin näkee naisella noin terävää älyy ;)
Ai, thänx. On sitä aika moni muukin kehunu.
Huoh. Sata kertaa sanoa saman asian. Puuterinvärisiä mummiksia.
P.S. Rauman Lukko on paska.
Mummikset on jotenkin ihania, varsinkin toi väri on niin ihqudaa... ;) Navan ja mahan yli vedettyinä ne pääsevät vasta oikeuksiinsa.
Mistä sulle tulee morkkis? Teetkö jotain typerää vai puhutko typeriä?
Teen kaikkea aivan saatanan typerää, aina. Sitten saa taas hävetä silmät päästään, mutta minkäs sitä itselleen voi.