Kalsarikänniketju

  • 5 236 838
  • 66 669

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Leggingsit mainittu. Nimihirviö ja muoti, joka olisi saanut jäädä kasarille. Miksei mieluummin stay up-muoti, hä?

Lissää kaljaa koneeseen, sano..
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se täytyy tunnustaa, että en ymmärrä hevonvittua mitä tässä ketjussa on ihan viimeaikoina kirjoitettu.
Mutta jatkan samalla linjalla: Vuonna 1999 näin unen, jossa ajoin ihan rauhassa kasitiellä. Sitten näin varjon, joka vain kasvoi ja kasvoi. Se oli turkkilainen lentokone, joka laskeutui eteeni, aiheuttaen ajoneuvoni tuhoutumisen.

Soundtrackina unessa soi: Ministry - Jesus Built My Hotrod (Video Version) - YouTube
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jatkoajan homot ovat innostuneet runoilemaan tuolla runo-ketjussa.

Otan sille.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ristuksen homoperseet. Se, että runoilee ei välttämättä ole merkki homoudesta. Ryhdyin miettimään silti, olen melko kateellinen perseestäni.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Homous ei VÄLTTÄMÄTTÄ ole sairaus.

Charles Bukowski sanoi homorunoilijoista vuonna 1963 että: Homot ovat hienostelijoita, ja huono runous on hienostelevaa. Ginsberg muutti kuvion. Hän teki homorunoudesta vahvaa, melkeinpä miehekästä. Mutta pitkän päälle homo pysyy homona eikä runoilijana.

Ja toki uskomme Hankia, koska hän on merkittävin amerikkalainen runoilija/kirjailija ikinä.

Käsittääkseni Bukowskln mielipide vuosien saatossa muuttui. Ja tuo lainaamani kommenti on ensimmäisestä hänestä tehdystä haastattelusta. Seuraavaksi haastattelija sanoo että: Päästäkseni vakavampiin aiheisiin...

TI-MO SOI-Ni, TI-MO SOI-NI!
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei niin välttämättä homot siellä rimpuilee. Kestäkää se mitä olette ja jättäkää toi heterofobianne jonnekin muualle.
 

Judge Dredd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen miettinyt henkeviä. Ajatelkaapa jos teillä olisi kalsarikänneissänne vaikkapa 7 naisen mahtavaa persettä edessänne, jolla saisitte tehdä mitä haluatte. Päiviä jopa viikon jaksaisitte niillä leikkiä. Sen jälkeen sanoisitte "menkää vittuun siitä edestä, katon lätkää/jalkapalloa". Kysymys kuuluukin voiko liveurheiluun kyllästyä?

Oluet loppu. Kahvi terästettynä manteliliköörillä on hyvää..
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensimmäisessä viestissäni tänään tähän ketjuun lupasin homostuttaa tämän ketjun. Homot eivät valehtele, korkeintaan juksaavat.

Pitäisiköhän lähteä takaisin mökille. Jos nyt soittaisin taksi, olisin perillä puolen tunnin päästä. Toisaalta, sitten pitäisi aamulla siivota siellä yms. Taidan siis pysyä kotona.

Niin ja se yksin minun mökki ole. Lähisuku on minun ja paratiisin välissä.
 

dorka

Jäsen
Melkein pysyin kotona eilen illalla, mutta sitten se frendi soitti ja riemu repesi. Tänään mä lupaan pysyä kotona, tosin kun putki alkaa lähentelemää neljää päivää, niin ei paljoa jaksa enää juhlimaan lähteä.

Viina on elämäneliksiiri, ei sitä voi jättää!
 

Ligget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Melkein pysyin kotona eilen illalla, mutta sitten se frendi soitti ja riemu repesi. Tänään mä lupaan pysyä kotona, tosin kun putki alkaa lähentelemää neljää päivää, niin ei paljoa jaksa enää juhlimaan lähteä.

Viina on elämäneliksiiri, ei sitä voi jättää!
Mulla alkoi aamulla kuudes putkeen. Loma kattos alkoi. Voi voi mihinköhän tää vielä menee..
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mymfmymf ja vapauden veistos. Sunnuntai on hieno päivä.
 

dorka

Jäsen
Juo vähemmän? Mukavanoloinen kaveri. Kalsarikänneissä hakkaat seinää ja hajotat paikkoja himassa. Julkisilla paikoilla nolaat itsesi ja teet jotain typerää. Semmosta.

Kalsarit jalassa ja vodkaa lasissa.

Oliko tuo sarkasmia vai?

Minusta tuli muuten äskettäin siideripissis. Pakko oli ostaa kun halvalla sai, kolme konttia 60e. Tämä on oikeasti tosi hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Piti olla muuttopäivä ja sitä varten vähän talkoolaisille varattua juomaa. No eipä sitten ollutkaan, kun ei kerran asunto ollut tyhjillään. Näillä näkymin Juhannuksena muutto.

No menee ne talkoolaisten janon sammuttajat omastakin kurkusta...
 

chubster

Jäsen
Saako tänne kirjotella aamutuimaan?

Yövuorosta hipsin kotiin ja kaljaha se piti ottaa ja sitte toinen. Nyt vielä ainaki tää kolmas. Onneks on vapaat. Kai sitä vois seitinohuet juopasta ja vähäse nukkua ennenkun vaimoke palaa töistä iltapäivällä.

vitutukseen juon tietysti. Jääkiekko on raaka laji.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Noniin. Erään tärkeän tärkeän projektin puolivälin krouvi kunnialla saavutettu. Nyt olutta ja viinakaapin jämiä tässä nautiskelen. Pohjoisessa on muuten ollut hellettä. Ei vituta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuossa päivällä tuli ihan tuosta vain mieleen rakastelu veden lähettyvillä. Ja kas vain, niin oli Raksilan Sittarissa olutta nimeltä Pabst Blue Ribbon.
Jotain muutakin on toki tullut nautiskeltua, ja miksipä ei. Lauantai on kuitenkin pikku-keskiviikko.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Korkki on ollut puoliksi auki muutaman päivän.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Korkki ollut auki viikon verran. Tänään lensi kyllä jo laatta aamusta. Mutta tilanne korjattu - toistaiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös