Kalsarikänniketju

  • 5 207 694
  • 66 637

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders

Kyllä minä tällä palstalla sinuna jo uskaltaisin laittaa der vlad.
Se on kyllä hyvin jännää miten hyvälle olutkin maistuu, kun ei kuukauteen ole juonut. Ehtii vissiin ne täälläkin mainitut makunystyrät puhdistumaan, kun ei vähän väliä keppanaa kisko.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nyt on työn alla Hugel G-traminer Jubilee. Alkon hinta on hampaita kiristävä, mutta Viikkari möi näitä olisiko ollut 14-15 eurolla per pullo viime keväänä. Pienen erän tosin vain. Nappasin ilmeisesti viimeiset.

Ronnie putosi uk-snookerin puolivälierissä, mutta laitan roposet sen puolesta, että O'Sullivan vie taas mm-tittelin. Saapa nähdä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас

Jouluni menee töitä tehdessä mutta voisinpa kuvitella, että joulun jälkeen kun koittavat vapaat - kokonaista kolme päivää - niin ostan ruokajuomaksi mainitsemaasi viintä. Vaikuttaa hyvin tasapainoiselta ja miellyttävältä kokonaisuudelta ja jos sen kera ostan ruoaksi rasvaista kalaa ynnä muita herkkuja niin kenties ateriakokonaisuudesta tulee oivallinen.

ein vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vaan mikä se oli Ronniella kerran Hendryä vastaan, kun kätteli kesken matsin ja poistui pukusuojaan? Taidettiin elää armon vuotta 2007.
Enpä muista, mutta Hendry oli parhaina vuosinaan maaginen pelimies. Ronnie taas välillä ylimielisen nopea show-mies, joka viime vuosina on ollut jollakin tapaa kypsymässä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jouluni menee töitä tehdessä mutta voisinpa kuvitella, että joulun jälkeen kun koittavat vapaat - kokonaista kolme päivää - niin ostan ruokajuomaksi mainitsemaasi viintä. Vaikuttaa hyvin tasapainoiselta ja miellyttävältä kokonaisuudelta ja jos sen kera ostan ruoaksi rasvaista kalaa ynnä muita herkkuja niin kenties ateriakokonaisuudesta tulee oivallinen.

ein vlad.
Ein vlad, kannattaa kokeilla Hugel Gewurztraminerista normaalia vuosikertaa ensin. Paljon edullisempi, todella laadukas ja sävyiltään miellyttävän rikas. Litsiluumuinen ja parfyyminen, mutta tasapainoinen. Ei kovin hapokas, mutta suosittelen että tutkit makumaastoa tältäkin suunnalta. Hugelia voisi kokeilla kalapainotteisen aterian runkoviiniksi, jos on rohkeutta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Otin juuri Selincron (tai no puolikkaan, olen havainnut, että kokonainen on kerta-annoksena hivenen liikaa minulle) ja havannoin nyt, missä kohtaa ns. terä taittuu.

Selincro on hyvin mielenkiintoinen emme, sen kanssa dokaaminen saa näkemään itsensä ihan uudessa valossa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Otin juuri Selincron (tai no puolikkaan, olen havainnut, että kokonainen on kerta-annoksena hivenen liikaa minulle) ja havannoin nyt, missä kohtaa ns. terä taittuu.

Selincro on hyvin mielenkiintoinen emme, sen kanssa dokaaminen saa näkemään itsensä ihan uudessa valossa.
Miten tuo ilmenee? Tarkoitus on siis vähentää juomisen intoa, mutta mitä visioita juopotellessa näkyy jos noita nappaa?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ein vlad, kannattaa kokeilla Hugel Gewurztraminerista normaalia vuosikertaa ensin. Paljon edullisempi, todella laadukas ja sävyiltään miellyttävän rikas.

Kyseinen normaali vuosikerta on jo aiemmilta kokeiluilta tuttu, joten siksikin ajattelin tutustua hiukan kalliimpaan tuotteeseen seuraavaksi, mutta mitäänhän ei ole vielä lyöty lukkoon, joten en kiellä ettenkö voisi ostaa "normaalia vuosikertaa" myös seuraavaksi, mutta mielelläni ulottaisin tutustumismatkani hiukan pidemmälle. Tai siis tällainen muistikuva minulla on, mutta toisaalta voisinpa katsastaa tilanteen täkäläisistä Alkoista ja ostaa pullollisen moista kyytipojaksi lauantaille kuohuvan sijaan tai lisäksi.

vlad.

edit: Näyttäisi löytyvän Lahden Sokoksen Alkosta, joten lauantaina sinne siis ostoksille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunnen itteni ihan neitsytpojuksi superhuoran värkin äärellä. Niin pitkä aika KK-ketjuun kirjoittelun suhteen...

Vittu. Juuri se. Tässä on kalsarikänniä kehitelty kotosalla oikein oppikirjatyyliin. Kaltaiseni ikämies alkaa kuitenkin jo väsyä. Suurin fyysinen ponnistus on haukottelu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miten tuo ilmenee? Tarkoitus on siis vähentää juomisen intoa, mutta mitä visioita juopotellessa näkyy jos noita nappaa?

Se ilmenee jotakuinkin siten, että on ikäänkuin juopotellessa selvinpäin. Toisin sanoen se ei estä millään tavalla itse juopottelua ja humaltumista, mutta alkuhumalan jälkeen ei enää koe sitä lisäjuomisen himoa.

Samalla ikäänkuin näkee itsensä ulkoapäin humalassa, eli näkee ja kokee hyvinkin selvästi esim. ne motoriset ja vaikkapa puheen tuottamiseen liittyvät vaikeudet, joita humalatila tuo tulleessaan.

Se on vähän niinkuin selvinpäin katselisi itsensä olevan humalassa. Hyvin erikoinen ja mielenkiintoinen kokemus.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Se on vähän niinkuin selvinpäin katselisi itsensä olevan humalassa. Hyvin erikoinen ja mielenkiintoinen kokemus.
Kuulemma tuosta aineesta voi tulla myös vihaiseksi, tai vihaisuus on osa tuntemuksiin reagointia. Vaihdoin hiljan pari sanaa lääkettä kokeilleen kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kuulemma tuosta aineesta voi tulla myös vihaiseksi, tai vihaisuus on osa tuntemuksiin reagointia. Vaihdoin hiljan pari sanaa lääkettä kokeileen kanssa.

Sekin on osa repertuaaria, olen huomannut. Mutta en ole vakuuttunut siitä, onko se lääkkeen aikaansaannosta, vai rupesinko sitä keittoa riuhtomaan johonkin vitutukseen, joka ei sitten poistunutkaan, kuten ennen.

Nelson Mandela muuten lähti sinne sun ja mun faijan orkesteriin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ei vittu kyllä tuo Selincro vie kohta tajun meikäläiseltä.

Kokeilkaa, on kyllä aika huikeeta kamaa.

Hmmm... kun lukee viestejäsi kyseistä ainetta koskien niin en tiedä aivan varmasti onko kyse täysin positiivisesta kokemuksesta vai ei, mutta voisin kuvitella, että Selincro vetää jalat alta positiivisessa mielessä...

..kannattaisiko sittenkin kokeilla kun tuntuu siltä, että 90-luku palaa tunnelmiini nykyään liiankin usein.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hmmm... kun lukee viestejäsi kyseistä ainetta koskien niin en tiedä aivan varmasti onko kyse täysin positiivisesta kokemuksesta vai ei, mutta voisin kuvitella, että Selincro vetää jalat alta positiivisessa mielessä...

..kannattaisiko sittenkin kokeilla kun tuntuu siltä, että 90-luku palaa tunnelmiini nykyään liiankin usein.

vlad.

Selincro on aine, joka vie humalan pois humalasta. Alkaa siis väsyttää juuri niin saatanasti, kuin väsyttäisi, jos olisin kekkaloinut tässä selvinpäin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Niin lauloi minunkin isäni. Kirkkokuorossa. Eiköhän ne toisensa siellä löydä...
Liekö tuolla muuta tekemistä, vaikea sanoa. Mutta jos isäsi tykkäsi yhtään inttää virkamiesten kekkuloinneista, tai edes kuunnella sujuvasti, niin sitä suuremmalla varmuudella miehet ovat löytäneet toisensa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Selincro on aine, joka vie humalan pois humalasta. Alkaa siis väsyttää juuri niin saatanasti, kuin väsyttäisi, jos olisin kekkaloinut tässä selvinpäin.

Niin, enpä tiedä vaikka se olisi oivallisin aine juuri minulle, koska kenties tänä nimenomaisena hetkenä olisi parempi jos olisin jossain muualla kuin tässä koneen äärellä pullollinen vahvaa brittiläistä siideriä käteni ulottuvilla.

Kovin pahaenteisesti mieleeni hiipivät muistikuvat 90-luvun lopulta jolloin - no ollakseni rehellinen, alkoholi oli minulle todella suuri ongelma ja kesti hetken tajuta, että olen ryyppäämässä mielenterveyttäni tärviölle.

vlad.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selincro on aine, joka vie humalan pois humalasta. Alkaa siis väsyttää juuri niin saatanasti, kuin väsyttäisi, jos olisin kekkaloinut tässä selvinpäin.

Pistämätön pilleri. Kuinka pitkän kuurin joutuu vetää ennenkuin älyää, että keitottamisesta on pudonnut perimmäinen tarkoitus?

Tulevien pikkujoulujen kuiskatuin kysymys: "ei sulla ois heittää yhtä Selincrooo"

Ja joo, ketjua kunnioittaen kännissä ollaan - ilman riemua rajoittavaa lääkitystä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Valkoviinillä ja lätkällä mennään.

Mukavia tälläset pitkät viikonloput.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Bisseä ja pelin odotusta. Samalla pitäisi koittaa pysyä poissa noista 1918 keskusteluista, mutta ei malttaisi. Taidan silti yrittää...

...vittu peli alkaakin nyt.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo. Katsotaan, että miten käy pulque-ketjun.

Olutta on jääkaappi täynnä. Sitten on vielä pullo punaviiniä. Näillä jaksaa Jokerien ja Borussia Dortmundin pelin tuonne 21.20 asti. Tukevat kolmisen tuntia unta on takana, että kyllä sitä jaksaa. Kahvia ja energiajuomaa vaan koneeseen tarvittaessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös