Tommosia jos aikuinen ihminen edes miettii, niin todennäköisesti on jotain extremeä kokeillut. Pillu se on grillatulla broilerillakin.... kai.
Heh heh heh... tätä ketjua lukevista muutamat voivat tuntea piston sydämessään - jos sellaisen avulla elävät - tuon lainauksen myötä.Toisilta puhetta kyllä irtoaa mutta kun tulee se tosipaikka niin hissukseen vetäydytään takavasemmalle tahi takaoikealle, toiset vastaavasti pitävät lupauksensa.
Tosin olipa sitten niitä miehiä jota lunastivat puheensa ja eräänkin kerran tällaisen puheen jälkeen eräskin palstalainen pääsi korkkaamaan eräänkin takamuksen.
Astuttiin niin sanotusti jännän pariin. Tästähän olisi kiva kuulla lisää. Minulla ei täällä kuitenkaan tarinan sijaiskärsijäksi ole broileria tai muutakaan eläintuotetta.
Sanotaanko, että tällaisen tapahtuman jälkeen eräs vlad pääsi korkkaamaan erään R:n takapuolen - kenties ensimmäisenä miehenä. Tämä tapahtui risteilyllä välillä Lappeenranta ja Viipuri, vuosi oli jotain 1998.
Iltaa palstalle.Täällä kirjoittelee uusi käyttäjä, n. 30v komea mies, palstan käyttäjänä olen toki uusi, myöskin humalassa. Punkkua olen kumonnut lasin jos toisenkin, katsellen kuvia Venetsiasta - voin tuntea jo rakkauden.
Jatkan samalla kaavalla, kunnes huomaan olevani kykenemätön. Hauskaa iltaa teille muille haaveilijoille!
Tämä talteen. Saatana.Turpa kii homo. Tämä on pyhä KKK.
Jos sulla sattuisi olemaan neljä silmää niin kaikkiin niihin löisin mielelläni tuollaisen postaamisen myötä.jareVilleGalle ft. Heikki Kuula - Nelisilmä - YouTube
Emmä ees tykkää tälläsestä, mutta toi alku on melkein, kun mun ilta. Tai oikeastaan koko biisi...
Juutuubin biisiin viä linkki.
Eli kun et: the beatles - let it be
Jos sulla sattuisi olemaan neljä silmää niin kaikkiin niihin löisin mielelläni tuollaisen postaamisen myötä.
Toivottavasti ymmärrät hävetä.
Paremmuus on parhauttajan korvassa.
Tähän väliin jo ties monennettako kertaa lisäämäni rakkauslaulu.
Tähän väliin jo ties monennettako kertaa lisäämäni rakkauslaulu.
You don't say?Tony Salmelainen's a houmou