Kalsarikänniketju

  • 5 217 422
  • 66 665

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Poikkeuksellisesti kattaukseeni kuuluu tänään myös gluteenitonta olutta - ihan vaan Kukkoa pilsiä, mikä nyt on aivan kelvollista juomaa tähän tarkoitukseen ja niistä harvoista gluteenittomista niitä juotavimpia - oikeastaan kaikki Kukot ovat.

Tahti saa luvan olla tänään rauhallinen ja rentouttavan saunan jälkeen siirrytään brittiläisten siidereiden pariin.

Mutta kylläpä Kukko pitkästä aikaa nautittuna maistuu hyvältä!

vlad.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mutta kylläpä Kukko pitkästä aikaa nautittuna maistuu hyvältä!

Ei voi väittää, etteikö täällä olisi mielenkiintoista porukkaa, yksi nauttii kukkoa ja toisen elämään kuuluu lammas.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kämpille kannettiin aivan minun tietämättäni ja pyytämättä Stella Artoisin joulukalenteri. Voi toki olla, että olen kalenterin päivämäärissä ohitse elämämme.

Tähän väliin jotain nousukasmusiikkia, jonka olen tästä ketjusta näemmä aikanaan bongannut: Snot - Snot - YouTube
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ei voi väittää, etteikö täällä olisi mielenkiintoista porukkaa, yksi nauttii kukkoa ja toisen elämään kuuluu lammas.

Tästä juohtui mieleeni tapahtuma 90-luvulta silloisessa työpaikassani Lappeenrannan Lajittelukeskuksessa ja kuinka eräs työkaverini fantasioi sillä miltä tuntuisi panna grillattua broileria perseeseen.

En sitten koskaan tullut kysyneeksi häneltä toteuttiko hän fantasiansa.

vlad.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
En sitten koskaan tullut kysyneeksi häneltä toteuttiko hän fantasiansa.

vlad.

Tommosia jos aikuinen ihminen edes miettii, niin todennäköisesti on jotain extremeä kokeillut. Pillu se on grillatulla broilerillakin.... kai.

Kalsarit jalkaan ja hilipatiheijjaa. Näkymättömyysviittaa ei sentään tarvii kaivaa esiin, kun en aio poistua tästä kämpästä tänään enää vaikka kämppä olisi tulessa. Terassille saa mukavasti nuo oluetkin viileään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taisi tuo itsenäisyyspäivä sekoittaa viikkorytmiä sen verran, että eilen ei ollut ollenkaan perjantaifiilis ja tänäänkin on ollut joku tuntematon päivä. Lääkkeeksi tähän vaivaan kelvannee alkoholi, kuurin aloitti saksalainen vehnäolut, määrätään lisäksi muutama suomalainen jouluolut, oraaliluoksena.
 

Käppyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kippis ketjuun kirjoittaville ja sitä selaileville!

Pitkään mietin, että menisinkö tänään vesi-/limulinjalla, mutta kauppareissulla mukaan tarttui useampi "vahva ja pehmeä olut" (Sandels) + pari lonkeroa. Niitä tässä sitten siemailen. Meneehän se lauantai-ilta näinkin...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tommosia jos aikuinen ihminen edes miettii, niin todennäköisesti on jotain extremeä kokeillut. Pillu se on grillatulla broilerillakin.... kai.

Toisaalta kun muistelen kyseistä aikaa elämässäni niin olihan meillä töissä vaikka millaista suharia ja puhemiestä mutta kun tuli tekojen aika niin oltiinpa kovin hiljaista poikaa siinä vaiheeessa.

Tosin olipa sitten niitä miehiä jota lunastivat puheensa ja eräänkin kerran tällaisen puheen jälkeen eräskin palstalainen pääsi korkkaamaan eräänkin takamuksen.

Toisilta puhetta kyllä irtoaa mutta kun tulee se tosipaikka niin hissukseen vetäydytään takavasemmalle tahi takaoikealle, toiset vastaavasti pitävät lupauksensa.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Toisilta puhetta kyllä irtoaa mutta kun tulee se tosipaikka niin hissukseen vetäydytään takavasemmalle tahi takaoikealle, toiset vastaavasti pitävät lupauksensa.
Heh heh heh... tätä ketjua lukevista muutamat voivat tuntea piston sydämessään - jos sellaisen avulla elävät - tuon lainauksen myötä.

Juuri nyt en pysty heittämään mitään hyvää muzakkia tähän väliin. Tyydyn vain seuraamaan sivusta tätä keksustelua (!).
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tosin olipa sitten niitä miehiä jota lunastivat puheensa ja eräänkin kerran tällaisen puheen jälkeen eräskin palstalainen pääsi korkkaamaan eräänkin takamuksen.

Astuttiin niin sanotusti jännän pariin. Tästähän olisi kiva kuulla lisää. Minulla ei täällä kuitenkaan tarinan sijaiskärsijäksi ole broileria tai muutakaan eläintuotetta.

Muutenkin on tuo viihde vähillä, kun telkkarikaan ei toimi. Onkohan antenni mahdollisesti paskana, kun ei löydä signaalia. Oon tässä nyt vetänyt karhua (en sitä eläintä) ja sovitellut, puhallellut, tsiigaillut ja melkein palvonut tota antennijohtoa ja telkkaria. Taidan siirtyä täysin tietokoneen varaan, jos jotain suurempaa on rikki. Ei kiinnosta sijoittaa välineeseen, jota katson vain silloin, kun lätkää sieltä tulee.

Edit: Oon tässä nyt pari viestiäni lukenut ja alkaa mietityttämään, että puhaltaisinko sallittua promillerajaa netti-alkolukkoon. Täytyy varoo ettei tuu jatkoaikamorkkista.... Sitä morkkiksista pahinta.
 

Hustler32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Iltaa palstalle.Täällä kirjoittelee uusi käyttäjä, n. 30v komea mies, palstan käyttäjänä olen toki uusi, myöskin humalassa. Punkkua olen kumonnut lasin jos toisenkin, katsellen kuvia Venetsiasta - voin tuntea jo rakkauden.

Jatkan samalla kaavalla, kunnes huomaan olevani kykenemätön. Hauskaa iltaa teille muille haaveilijoille!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Astuttiin niin sanotusti jännän pariin. Tästähän olisi kiva kuulla lisää. Minulla ei täällä kuitenkaan tarinan sijaiskärsijäksi ole broileria tai muutakaan eläintuotetta.

Sanotaanko, että tällaisen tapahtuman jälkeen eräs vlad pääsi korkkaamaan erään R:n takapuolen - kenties ensimmäisenä miehenä. Tämä tapahtui risteilyllä välillä Lappeenranta ja Viipuri, vuosi oli jotain 1998.

Sanotaanko, että kumpikin lunasti tässä tapauksessa lupauksensa.

vlad.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuli mieleeni Pontus Jäntti.

Jännä etunimi kyllä, Pontus.

Jeesus on lunastanut lupauksemme asettamalla 30 asteen pakkassäällä kielensä oululaiseen taksitolppaan.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Sanotaanko, että tällaisen tapahtuman jälkeen eräs vlad pääsi korkkaamaan erään R:n takapuolen - kenties ensimmäisenä miehenä. Tämä tapahtui risteilyllä välillä Lappeenranta ja Viipuri, vuosi oli jotain 1998.

Tämä oli kyllä lyhykäisyydessään sellainen tarina, että väkisin nousi hymynkaare suupielille. Koskettavaa - ainakin tämän mystisen R:n mielestä kirjaimellisesti.

Hustler32: Tervetuloa palstailemaan! Ketju on ainakin erittäin korrekti palstan ensipuraisulle.

Vielä yksi asia mahdutetaan tähän. Katselin tuon Sannin videota jostain syystä. Täytyy sanoa, että ärsyttäviä biisejä mutta itse tyttönen on niin naapurintyttömatskua, että kyllä sytyttää. Uuden platan nimi taisi olla jotain tyyliin "sotke mut", kyllä sotkisin, makkarin puolella, vai mikä oli ikä? Unohda.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Iltaa palstalle.Täällä kirjoittelee uusi käyttäjä, n. 30v komea mies, palstan käyttäjänä olen toki uusi, myöskin humalassa. Punkkua olen kumonnut lasin jos toisenkin, katsellen kuvia Venetsiasta - voin tuntea jo rakkauden.

Jatkan samalla kaavalla, kunnes huomaan olevani kykenemätön. Hauskaa iltaa teille muille haaveilijoille!

Turpa kii homo. Tämä on pyhä KKK.

Mikään ei muutu paremmaksi missään:

David Bowie - Ziggy Stardust (Live) - YouTube
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rai rai veljet, kännissä kaikki on ihanaa!

..paitsi Lukko & raumlaisse...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Jos sulla sattuisi olemaan neljä silmää niin kaikkiin niihin löisin mielelläni tuollaisen postaamisen myötä.

Toivottavasti ymmärrät hävetä.

Aina multa kysytään ymmärränkö hävetä. Vastaan aina, että en. Elkää tuhlatko aikaanne turhiin kysymyksiin. Tuli sitä tässä kuunneltuu Zeppeliiniäkin hetki. Kelepaako herralle!? Vai pitääkö lainata Uleåborgiria, joka kyllä nasevalla lauseellaan tyhjensi tän ketjun pankin ykkösellä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Paremmuus on parhauttajan korvassa.

Tähän väliin jo ties monennettako kertaa lisäämäni rakkauslaulu.

Linkki vie kovinkin suosittuun videopalveluun, jonka ikävä kyllä Google nykyään omistaa. Itse kappaleesta ja esittäjästä on sanottava, että vittu kuuntele.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Paremmuus on parhauttajan korvassa.

Tähän väliin jo ties monennettako kertaa lisäämäni rakkauslaulu.

Faith in humanity restored. Kyseistä Amerikan Tauski Peltosta & crew pitäisi mennä katsomaan, kun seuraavan kerran eksyvät mahdollisesti Suomeen. Viimeksi 2011 tainnut tulla nähtyä ihan elävänä. Kiitos tästä. En olekkaan hetkeen tätä laulu- ja lyömäsoitin orkesteria kuunnellutkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös