Kalsarikänniketju

  • 5 239 497
  • 66 676
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Faijasi on last season. Ei sen puoleen, niin on minunkin. Vuolukivi tulee taas ja taas uudelleen. Riippuu tietty minkälainen möykky on kyseessä. Itseni minällä on keskikokoinen ja siivosti huoneeseen uppoava verme, joka on jo hakenut paikkansa. Ei ole uunimestari käynyt enää satuilemassa jälestä päin.

Yläkerrassa on ilmalämpöpumppu, mutta hankkinen sellaisen alakertaankin kuskaamaan takan lämpösäteilyä. Kun tuon moottorin ulkopuolella vaan saisi paremmin maisemoitua.

Yläkerta on niiin lääst siison. Ainiin, siellähän ne faijat majailee, no pidetään se.

Ilmalämpöpumppu on ihan järkilaite ollut noin mukavuustekijänä, en ole suuremmin tutkaillut sen vaikutuksia taloen energiatalouteen, ei kiinnosta. Kesähelteillä ollut ihan pelastus.

Elän sillälailla ekologisesti, että kyllä 150 neliötä järven rannalla pitää riittää kolmihenkiselle perheelle.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Elän sillälailla ekologisesti, että kyllä 150 neliötä järven rannalla pitää riittää kolmihenkiselle perheelle.
Kaiken jäljen mukaan. Meilläkin on 50 neliötä per hlö, mutta järvestä ei ole hajuakaan. Minä en kaipaa, mutta vaimo tykkäisi asua meren rannalla, vaikka muuten onkin vaatimaton ihminen luonteeltaan ja hyljeksii vähänkin herraskaisia asioita.

Ostin vähänkö messeviä raakamakkaroita Hakaniemen hallista!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen pihalla kuin lumiukko...

...vaikka ulkona on niin vähän lunta ettei siitä saa lumiukkoakaan.

Mikä auttaa tähän pulmaan?

Mikä palauttaa minut tälle pallolle?

vlad.
 
Meillä Toejoen rannoilla oli aikoinaan Ankkakujan pub, joka myös Ankkalana tunnettiin, kansan suussa. Ja siellä pubissa oli seinä ja siellä seinällä roikkui paita ja sen paidan selkämyksessä luki Ketola 13.
Enää ei ole sitä pubia, mutta seinä on. Roikkuuko se paita vielä siellä? En tiedä. Epäilen.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Perkele, täällähän on humble bragit meneillään. Mulla juomana halvinta kaljaa mitä löysin ja neliöitä reilut 20 per persereikä. Takkaa en ole nähnyt muutamaan kuukauteen. Van sentään vajaan 200 metrin matkalta löytyy ihan oikea kartano, joki ja linna. Tai sen rauniot. En niitä omista mutta sanoinpa vaan. Ja piruuttani aloin Kotiteollisuutta kuuntelemaan. Niin kerta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Enää ei ole sitä pubia, mutta seinä on. Roikkuuko se paita vielä siellä? En tiedä. Epäilen.

No mutta hyvä mies, älä sitä täällä kysy vaan mene katsomaan sieltä seinältä jos se kerran vielä olemassa on! Ei kannata jättää epäilykselle sijaa, ei missään nimessä.

vlad.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Kaiken jäljen mukaan. Meilläkin on 50 neliötä per hlö, mutta järvestä ei ole hajuakaan.!

Meillä kans 50 neliötä per hlö, mutta välillä on vaikeuksia miettiä mitä tekee ylimääräisille neliöille. Koira selkeästi käyttäytyy parhaiten, joten se saa vähän enemmän neliöitä. Mä meen nukkuu vaikka tuohon veneeseen.

Niin ja pennut pitää huolta, että mulla ei ole asiaa niiden neliöille, mutta kun katsoo niiden neliöiden kuntoa, niin en kyllä haluaisikaan.
 
No mutta hyvä mies, älä sitä täällä kysy vaan mene katsomaan sieltä seinältä jos se kerran vielä olemassa on! Ei kannata jättää epäilykselle sijaa, ei missään nimessä.

vlad.
On epäilys, mutta on myös vahva tunne, että omistaja vei mukanaan. On myös hatara muistikuva, että paita vaihtoi omistajaa ilman omistajan tahtoa.

Mutta seinä on kumminkin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä olisin ostanut todella messeviä raakamakkaroita Hakaniemen hallista mutta köyhän on näemmä ostettava vain vähän(kö) messeviä raakamakkaroita...
Ostinkin pitkälle sen vuoksi, etteivät olleet karkeasti hinnan kiroissa. Yhteensä 11 eurolla irtosi neljä todella kookasta vurstia, joista riitti muullekin perhekunnalle maisteltavaa. No on tuo jonkin verran kalliimpaa kuin Wilhelm, mutta on tavarakin aivan toista.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Perkele, täällähän on humble bragit meneillään. Mulla juomana halvinta kaljaa mitä löysin ja neliöitä reilut 20 per persereikä. Takkaa en ole nähnyt muutamaan kuukauteen.

Minulla on neliöitä 41 m^2 per persereikä mutta enpä tiedä mihin saan lopulta mahtumaan kaikki kirjat ja leffat? Onko minun muutettava asumaan veneen alle jotta rakkain omaisuuteni saa parhaimman mahdollisen olotilan?

Takan olen nähnyt viimeksi vuosia sitten mutta leivinuunin näin viimeksi kuukausi pari sitten, oli hyvä leivinuuni se, oli.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ostinkin pitkälle sen vuoksi, etteivät olleet karkeasti hinnan kiroissa. Yhteensä 11 eurolla irtosi neljä todella kookasta vurstia, joista riitti muullekin perhekunnalle maisteltavaa. No on tuo jonkin verran kalliimpaa kuin Wilhelm, mutta on tavarakin aivan toista.

Ollakseni rehellinen on tunnustettava etten tykkää Wilhelmistä - muutaman kerran maistanut ja siihen se saa luvan jäädä. Wilhelmiin verrattuna Chef Wotkinsin tuotteet ovat aivan toista maata ja niitä toisinaan todella mielelläni maistelen, mutta eivät nekään taida mitään todella korkean luokan priimaa olla mutta minulle menettelevät oikein mainiosti.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Syödäänpä joskus vlad oikein hyvät makkarat. Kypsytellään ideaa. Helsingissä muuten kannattaa käydä ohikulkiessaan käydä lounastamassa ravintola Zinkellerissä, sijaitsee Krunikassa. Joka päivä lounaslistalla bratwursteja, hapankaalia ja perunoita, ynnä keitot, salaatit ja kakkukahvit. Nuo bratwurstit tulivat mieleeni tässä yhteydessä. Kunnon sakutavaraa eikä mitään slobojen ahtamia peräsuolenpätkiä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Syödäänpä joskus vlad oikein hyvät makkarat. Kypsytellään ideaa.

Vaikka tuossa kirjoitinkin, että liha lihana ja makkara makkarana niin sinun kanssa voin kyllä alkaa kypsytellä ideaa kunnon makkaralounaasta tahi päivällisestä. Kenties hapankaalikin siihen bratwurstin kylkeen sopisi mitä mainioimmin.

ein vlad.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Wilhelmit on täyttä skeidaa.

Kokeilkaa sen sijaan Wigrenin nakkeja. Hinta on kalliimpi, mutta hei, eurolla saa euron tavaraa.

Muita companyn lihajalosteita en ole vielä tyypännyt, mutta ainakin nakit on ihan priimaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei uppoa Wilhelm ja raakamakkaroihin makunystyräni lienevät liian karkeat. Ennen upposi Ukko-Pekka, mutta sain siitä päänsärkyä kahdesti.
En tiedä onko Ukko-Pekalla ja Wilhelmillä sittenkään niin isosti eroa. Samassa kategoriassa nuo suunnilleen ovat, vaikka muistan maistaessani todenneeni että eroa on.

Omin käsin nuo makkarat pitäisi kai suoleen pusertaa, jotta tietäisi mitä saa. Tuollainen espanjalaistyylinen raakamakkara oli kyllä mainiota. Kustansi kilohinnaltaan vain jokusen euron enemmän kuin HK:n Aitonakki. Voin suositella,
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös