Kalsarikänniketju

  • 5 217 524
  • 66 665

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Mistä nimi KALSARIkännit tulee? Ei mulla mitään kalsareita oo. Bokserit jalassa spämmäilen täällä paskaa.

Kyllä silloin olet asian ytimessä. "Kalsarikänni" terminä on saavuttanut laajamittaiset suhteet mitä tulee sisällön laatuun, mutta yksinkertaisesti se tarkoittaa vain kotona ilman mitään sen kummempia syitä tai juhlahumua tapahtuvaa tissuttelua tai kunnon lotraamista. =)

Sori että selvänä sekaannuin, pakenen vuorille.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Onkohan tämä nyt pahasti ohi aiheen vedetty, mutta olen nauttinut koko illan kommandona Jamesonia. Pullo kohta tyhjä.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Ulkona on saatanan upea keli, mutta lähes kaikki tutut ovat intissä, ja niitä jotka eivät ole ei kiinnosta lähteä minnekkään. Nollataan työviikko sitten kotona. Vähän musiikkia, kohta ehkä saunaa päälle.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Vahvasti mennään kalsarityylillä.
Pari Trooper Alea ja sitten talouskaljaa.
No, ainakaan ei paranna videopelitaitoja, se on todistettu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletteko muut muuten koskaan miettineet kuinka monta prosenttia keskimäärin olette vuorokaudesta alkoholin vaikutuksen alaisena? Mä kun tässä vaan mietin että pari kaljaa kun vedät päivällä ja illalla normaalit iltakaljat niin helposti menee reippaasti yli puolet. Siis jos miettii että yhtään on veressä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, ainakaan ei paranna videopelitaitoja, se on todistettu.
Joo mä huomasin tuon vuonna -99 kun tietokoneen mukana tuli sen vuoden NHL-peli. Mutta kyllä se NHL-95 oli parempi. Muistaakseni. Tietenkin aika kultaa muistot, mutta eikö moni puhu että se -95 on edelleen paras. Tai no en tiedä. Mulla oli myös se eka, olikohan se -93. En nyt muista. Ei siinä tainnut olla sitä vuotta.

No mutta aukaisin kaljan. Lapin Kultaa. Joo en ole mikään landepaukku, mutta tää vissiinkin on täällä nyt halvinta. Ja sitä paitsi Karjala on paljon juntimpaa.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Dear Eki, reilu tunti sitten kaljanhakureissulta tullessa autossa soi radiosta Suomen virallisen Muumin, Jesse Kaikurannan biisi järjetön rakkaus. Siinä sanoja kuunnellessa minulle tuli mieleen, että ukkohan laulaa viinasta ja alkoholismista. Mittani ovat 188/94. Olenko alkoholisti?
T. Oluen ystävä -78
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hankkijan lippis päässä, naama ajamatta, metsästysasuste ja lavamaasturi. Eikö pitäisi olla jo juntti-ketjun kamaa? Ei näemmä, mutta koetan ensi kerralla vielä juntimmin.

Otan siis tuon pettymyksen vuoksi muutaman oluen.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Dear Eki, reilu tunti sitten kaljanhakureissulta tullessa autossa soi radiosta Suomen virallisen Muumin, Jesse Kaikurannan biisi järjetön rakkaus. Siinä sanoja kuunnellessa minulle tuli mieleen, että ukkohan laulaa viinasta ja alkoholismista. Mittani ovat 188/94. Olenko alkoholisti?
T. Oluen ystävä -78

DearJeepeli,

Valitettavasti on todettava,että olet tehnyt oikean diagnoosin.

T: Eki parin hoegaardenin ja shampanjalasin jälkeen. ( Ja kyllä, korkeasti koulutettu seksuaalinen velho tietää mikä on shampanja ja mikä kuohuviini. Nih.)

P.s Ekin tavoite on loppuillasta vähän kouluttaa vielä vaimoa...
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
DearJeepeli,

Valitettavasti on todettava,että olet tehnyt oikean diagnoosin.

T: Eki parin hoegaardenin ja shampanjalasin jälkeen. ( Ja kyllä, korkeasti koulutettu seksuaalinen velho tietää mikä on shampanja ja mikä kuohuviini. Nih.)

P.s Ekin tavoite on loppuillasta vähän kouluttaa vielä vaimoa...

Semmonen velhon korkea lakki olisi kyllä aika uomi kapine, tosin ei sisällä. Mä olen ilmeisesti vaimon kouluttamisessa jo jotenkin onnistunut, kun pienestä vihjeestä kipaisi hakemassa röökiä lisää lähikaupasta. Varmaan johtuu mun mahtavasta taikasauvasta.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Semmonen velhon korkea lakki olisi kyllä aika uomi kapine, tosin ei sisällä. Mä olen ilmeisesti vaimon kouluttamisessa jo jotenkin onnistunut, kun pienestä vihjeestä kipaisi hakemassa röökiä lisää lähikaupasta. Varmaan johtuu mun mahtavasta taikasauvasta.

Voi vitun Jeepeli. Nyt mureni just Ekin itsetunto ihan palasiksi tuohon olohuoneen lattialle. Jäpän taikasauva on jotain todellakin MAAGISTA. Mä kun lähdin vaan leuhkimaan noilla koulutushommilla,koska lauantai on yleinen suomalais pariskuntien koulutuspäivä. Voi hirven, isäkissan ja vielä lemmikkimarsun vittu. Mä lopetan iltasanomien palstan tähän paikkaan. Mähän olen saatana ihan lapanen.

Laita viestiä jos haluat tulevaisuudessa kommentoida jos joku vitun pippeliville epäilee saaneensa kondylooman. Yleensä kyllä siinä vaiheessa kun olen ehtinyt tekemään diagnoosin ja vastaamaan, niin niiltä on jo kulli pudonnut pois..eli ei siis mitään kiireisen miehen hommaa tuo.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pari vapaapäivää edessä eli kaljaa koneeseen. Tänään istutaan kotona ja huomenna voisi mennä tsekkaamaan kaupungin sykettä. Naisten potkupalloo taitaa tulla tänään tv:stä, sitä vois kattoo hiuka.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toinen lomaviikko menossa. Tänään otin projektiksi saunan pesun. Sen kunniaksi, jääkaappi on täynnä Koffin punaisia tölkkejä ja tarkoituksena olisi niitä yrittää tuhota saunan pesun ja sen jälkeisen saunomisen yhteydessä. Eiköhän se onnistu.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Piipahdin kauppareissulla alkomaholikaupassa jossa huomasin olevan myynnissä minulle entuudestaan tuntematonta jenkkien valmistamaa siideriä, kyseessä on Angry Orchadin perinteinen kuiva siideri. Kyllähän tämäkin hakkaa lähes kaikki suomalaiset siiderit mennen tullen ja vieläpä kahteen kertaan mutta ei tämä vedä vertoja brittiläisille kuitenkaan, mutta kelvollista nautittavaa ja voipi tätä toistekin ostaa. Samalla reissulla kassin pohjalle ilmaantui myös ylväiden germaanien valmistamaa valkoviintä.

vlad.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Muutaman bissen ajattelin minäkin tässä kietaista illan ratoksi. Tuskin mitään sen kummempaa tänään, mutta kotona on mukava olla ja ottaa rennosti hyvän musiikin kera.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK, Rolling Stones, kalja ja pillu. Siinä muuten on aika kova setti. Ihan kivaahan täällä Telluksella on tallustella, sittenkin. Toista se olisi jos fanittaisi vaikka jotain PMMP:tä tai Peräseinäjoen mailajusseja.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin jeesaamassa serkkua, kun poimittiin pellolta saunakukkia. Useampi tunti siinä meni ja melko rankkaa hommaa. Tarjos mulle kaljat siitä hyvästä, laatikko Saaremaa Tuulikkia. Pakko ottaa hieman useampikin. Nyt mä oon sen ansainnut.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Itseasiassa mukavan rattoisasti tämä ilta sujunut siideriä ja viintä nauttien sekä omistamistani leffoista listaa tehden - nyt ollaan lukemassa päälle 550 kipaletta erinimikkeellä olevia elokuvia. Kohtuullinen satsi siis etten sanoisi!

vlad.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itseasiassa mukavan rattoisasti tämä ilta sujunut siideriä ja viintä nauttien sekä omistamistani leffoista listaa tehden - nyt ollaan lukemassa päälle 550 kipaletta erinimikkeellä olevia elokuvia. Kohtuullinen satsi siis etten sanoisi!

vlad.

Onko kaikki leffat jo katsottu vai vieläkö löytyy katsomattomia yllätyksiä? Joskus tulee ostettua tarjouksista leffoja hyllyyn ja jotenkin ne pääsee unohtumaan. Sitten inventaariota tehdessä, löytyy joitakin helmiä, mitä ei edes muistanut omistavansa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onko kaikki leffat jo katsottu vai vieläkö löytyy katsomattomia yllätyksiä? Joskus tulee ostettua tarjouksista leffoja hyllyyn ja jotenkin ne pääsee unohtumaan. Sitten inventaariota tehdessä, löytyy joitakin helmiä, mitä ei edes muistanut omistavansa.

Suurin osa leffoista on katsottu vähintäänkin kertaalleen mutta joukossa on sellaisia helmiä joita en ole vielä ehtinyt katsoa. Pidän myös hyvin selkeällä tapaa erossa toisistaan katsotut ja katsomattomat elokuvat, joten hyllyjen kätköistä ei liiemmin yllätyksiä pääse löytymään.

vlad.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, kaljaa tässä juon pelkästään kalsarit jalassa. Vissiin kalsarikännit tai jotain. Kaljaa vielä riittää, jos kunto kestää, luultavasti kestää.

Avenged Sevenfold julkaisee uuden lätyn elokuussa. Aika kovat odotukset. Uusin julkaisu ehkä lievähkösti tylsä, mutta en anna sen häiritä.

Avenged Sevenfold - Hail to the King - YouTube
 
Viimeksi muokattu:

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Viikon mittaiseksi venähtänyt Ilosaari/mökkeilyreissu takana ja kalsarit tukevasti jalassa. Kai sitä vois hyvän lomafiiliksen kunniaksi olla vaan, kuunnella ja soitella Beatlesiä ja maistaa vaikka muutama olunen.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
päivä on vissiin torstai, huomenna realitycheck ja su auto nielemään kilomettrejä kohti etelää, tana loma mennee kohti loppuaan. laitamma karjalaa tähän väliin. Jää pergle derbyki näkemättä ens viikolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös