Ai että käden käänteessä sujuu hommat, heh. Telkkarissa muuten taas näköjään Mäntyharjun oma poika, Viskarin Anssi.No joo avasin vielä tän. Miulla ei ole mitään potenssiongelmia koskaan ollut. Ne jutut sujuu tuosta vaan.
Ai että käden käänteessä sujuu hommat, heh. Telkkarissa muuten taas näköjään Mäntyharjun oma poika, Viskarin Anssi.No joo avasin vielä tän. Miulla ei ole mitään potenssiongelmia koskaan ollut. Ne jutut sujuu tuosta vaan.
Mistä nimi KALSARIkännit tulee?
No se on väärin ryypätty. Itselläni tukevasti kalsarit. Vittu tuo kello on lipsahtanut vähän ohi. No huomenna ei ole kiire mihinkään. Pitäisiköhän nämä laulut vaihtaa välillä vähän positiivisempiin.
Joo kaks kertaa oon käynyt. Ihan kiva paikka, mutta Tallinnasta tykkään enemmän. Ens kuun lopulla olis isompi retki tiedossa, mutta sitä ennenkin käyn varmaan kerran kääntymässä. Kyllä se kerran kuukaudessa on hyvä käydä niin ei totuus unohdu.Ootko pettter käyny Riiassa?
Joo kaks kertaa oon käynyt. Ihan kiva paikka, mutta Tallinnasta tykkään enemmän. Ens kuun lopulla olis isompi retki tiedossa, mutta sitä ennenkin käyn varmaan kerran kääntymässä. Kyllä se kerran kuukaudessa on hyvä käydä niin ei totuus unohdu.
Olitko Taskulamppu vuosi sitten jyppiristeilyllä. Sori jos sanoin sua kouluampujan näköiseksi aamupalalla. Mulla on huono huumorintaju.
Mistä nimi KALSARIkännit tulee? Ei mulla mitään kalsareita oo. Bokserit jalassa spämmäilen täällä paskaa.
Joo mä huomasin tuon vuonna -99 kun tietokoneen mukana tuli sen vuoden NHL-peli. Mutta kyllä se NHL-95 oli parempi. Muistaakseni. Tietenkin aika kultaa muistot, mutta eikö moni puhu että se -95 on edelleen paras. Tai no en tiedä. Mulla oli myös se eka, olikohan se -93. En nyt muista. Ei siinä tainnut olla sitä vuotta.No, ainakaan ei paranna videopelitaitoja, se on todistettu.