Kalsarikänniketju

  • 5 230 317
  • 66 666
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Drive like the wind,
Straining the limits of machine and man.
Laughing out loud
With fear and hope, I've got a desperate plan.
At the one-lane bridge
I leave the giants stranded at the riverside.
Race back to the farm, to dream with my uncle at the fireside
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Osaan puhua ja kirjoittaa suomea lähes täydellisesti
Miksen siis käyttäisi kyseistä kieltä,
joka on kaikessa rosoisuudessaan kuitenkin kaunista.
Ehkä siksi, etten osaa englantia niin hyvin kuin kenties tarvitsee.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Asioita voi tehdä suomeksi vallan mainiosti. Tosin suomen kielen sanavarasto on huomattavasti suppeampi kuin esimerkiksi englannin, mutta tämä ei ole hommansa osaavalle kielenkäyttäjälle mikään pulma. Uuden ilmaisun voi innovoida itsekin. Tai tukeutua vanhan kansan kielenkäyttöön, murteisiin tai laadukkaaseen kotimaiseen kirjallisuuteen.

Lasissa Trimbach riesling reserve. Hieman, noh, rieslingimpi kuin saman talon pinot gris, joka on snadisti sävykkäämpi. Segmentin valkohomejuustoa tuhonnut olen ohessa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nainti arabiaksi lausutaan suunnilleen jimaa tai zimaa, joka foneettisesti merkitsee talvea venäjäksi. Kielen maailman on mielenkiintoinen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Lasissa Trimbach riesling reserve. Hieman, noh, rieslingimpi kuin saman talon pinot gris, joka on snadisti sävykkäämpi. Segmentin valkohomejuustoa tuhonnut olen ohessa.

En malta odottaa kuulla, jotta oliko se aamullakin oikeasti rieslinkimpi.

Henk. Koht. Kahtelen, kuinka Neil laittaa ihtensä keikkakuntoon. Ottavat kuulemma soppaakin pojat siellä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En malta odottaa kuulla, jotta oliko se aamullakin oikeasti rieslinkimpi.
Aamulla olen freshinä kahvistelemassa, joten en tule raportoimaan. Kaapissa on noita muutama. Jos kolmekin niitä joisin, niin jollakin komparatiivisella määreellä luonnehtisin. Varmaan "hapokkaampi" olisi hyvä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Aamulla olen freshinä kahvistelemassa, joten en tule raportoimaan. Kaapissa on noita muutama. Jos kolmekin niitä joisin, niin jollakin komparatiivisella määreellä luonnehtisin. Varmaan "hapokkaampi" olisi hyvä.

Eipä siinä. Lohdutan itseäni katsomalla ja kuulemalla DVDeitse sävelmän "Red Sector A", jota en huolimattomuuttani ole livenä kuullut. Shame on me.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"La Villa Strangiato" on yksinkertaisesti maailman hienoin kappale.

Toiseksi paras on sitten "Freddie Freeloader", ettei unohu. Totuus nimittäin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
"La Villa Strangiato" on yksinkertaisesti maailman hienoin kappale.

Toiseksi paras on sitten "Freddie Freeloader", ettei unohu. Totuus nimittäin.
Voi olla, mutta ehdokkaita on isosti. Maailman parasta levyä en uskalla nimetä, mutta Workingman's Deadiin olen palannut viime aikoina useasti.

Gin Tonic maistuu välillä mukavasti! Beefeateriin tehtynä tällä kertaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Voi olla, mutta ehdokkaita on isosti. Maailman parasta levyä en uskalla nimetä, mutta Workingman's Deadiin olen palannut viime aikoina useasti.

Gin Tonic maistuu välillä mukavasti! Beefeateriin tehtynä tällä kertaa.

Makuasioitahan nämä, sano kissa, kun takapuoltaan nuoli.

Ginijuomien paremmuuteen en rohkene ottaa kantaa, jakaa tämä mielipiteitä kovastikin nykyään, hyvä sinänsä. Pihvinsyöjien gini lienee siellä keskivaiheillla, näin olen nuorison puheista ymmärtänyt.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Makuasioitahan nämä, sano kissa, kun takapuoltaan nuoli.

Ginijuomien paremmuuteen en rohkene ottaa kantaa, jakaa tämä mielipiteitä kovastikin nykyään, hyvä sinänsä. Pihvinsyöjien gini lienee siellä keskivaiheillla, näin olen nuorison puheista ymmärtänyt.
En tunne kovin selkeästi ginien eroja. Paitsi jos on jokin laatugini ja runkkujuoma vieretysten. Ihmettelen jos jollekulle ei käy esim. Bombay Sapphire, Gilbey's, Gordon's tai Hendricks, siis ihan riittävän paljon samaa tavaraa ovat. Sen ymmärrän jos on huonoa tonicia, jotakin hanasta vetäistyä halpaa vissyä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Juon kaljaa ja kuuntelen hyvää musiikkia, taas. Kesä on ihmisen parasta aikaa, vaikken kiellä sitä etteikö tätä voisi tehdä myös talvella.

E: TV:stä alkaa jälleen kerran uusintana klo 21 The Pacific: Taistelutoverit ja klo 22 paljon hehkutettu Silta. Voisi molemmat katsastaa, maksanhan Yle-veroa.
 
Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Nyt menee vähä hifistelyksi, mutta otin jääkaapista kylmän Coronan ja leikkasin sitruunasta palan tonne pulloon. Ehkä neitimäistä, mutta pirun hyvää.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Nyt menee vähä hifistelyksi, mutta otin jääkaapista kylmän Coronan ja leikkasin sitruunasta palan tonne pulloon. Ehkä neitimäistä, mutta pirun hyvää.

Se nyt vaan kuuluu siihen. :)
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En koskaan lakkaa ihmettelemästä, kuinka tämän kaiken arkisen paskan keskellä voi olla olemassa niin hienoja ja puhtaita asioita kuin Rush.

Kertakaikkiaan outo bändi. Ei siitä pääse mihinkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös