Kalsarikänniketju

  • 5 210 588
  • 66 655

Aina Pata

Jäsen
Pitkästä aikaa tänne asiaa. Todelliset kalsarit, ei asiaa mihinkään kun ei ole paikkaa mihin menis. No joo, olis tossa 20km päässä tää paikkakunnan ainoa hotelli jossa tarjoillaan.

On se prkl, keskiviikkohan tämä, eikös siellä kotosalla oo ketään kahvassa kiinni?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ostin muutaman kaljan marketista tänään. Kassaneiti ei kysellyt papereita, tunsin itseni keski-ikäiseksi, pahoitin mieleni ja siten olin pakotettu juomaan kaikki kaljat.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ei ole minultakaan papereita nyt kysytty, vaikka vuosia vielä tuohon elämän käännekohtaan ja alamäkeen onkin. No kuitenkin olen ollut hyvin tärkeässä kokouksessa kalsarit jalassa, vaikken yksin ollutkaan niin tämän voi laskea hyvinkin kalsarikänniksi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulta kysyttiin tänään paperit ensimmäistä kertaa melkein kymmeneen vuoteen. Olen helvetin iloinen. On se hienoa tässä kolmenkympin kriisissä, että edes se lähikaupan uusi myyjä kysyy paperit. Jos tilallaan olisi ollut joku niistä vahnoista kassoista, en olisi saanut tuntea itseäni jälleen kymmenen vuotta nuoremmaksi. Tosin tuli tuossa samalla tarkistettua myös se, että henkkarit menevät vanhaksi parin viikon päästä. Pitää siis hakea uudet, että saa taas kohta tuntea itsensä 18-vuotiaaksi lähikaupassa.

Niin, ja huomenna on vapaapäivä töistä.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tottakai ensimmäinen viikko jälkeen Joululoman pitää nollata kera oluiden ja kovien löylyjen. Tällä hetkellä juon tosin kuivaa omenasiideriä ja tuijotan tekstitv:ltä sarjataulukkoa.

Pistetääs vähän Viikatetta.
 

Reilander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja sen häijyt haittalevyt
Piurun haperoittamat kalsongit jalassa, radiosta raikaa Ne Luumäet, on kaljaa, on rommia ja sauna lämpiämässä.
Tipaton tammikuu on amatööreille hän huutaa miesluolastaan!
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä mennään, jälleen... Nyt toki iloisemmissa merkeissä kuin viimeksi. Musiikki pauhaa ja meininki hyvä.
 

Pardus

Jäsen
Tullu näköjään osallistuttua illalla johonki tyhmään vetoon Facebookissa. Ja chilikastikettakin tullu syötyä, nyt on sisuskalut tulessa. Joooo, ei kait se auta muu kuin juoda nuo viimeisetkin oluet pois.
 

scholl

Jäsen
Alkoi keitotus. Huomasin, että mulla oli kaapissa Smirnoff Apple vodkaa pullo ja sekoitin siihen energiajuomaa. Se maistuu nyt omenalle tämä drinkki, eikä energiajuomalle. Ihan jees. Vedin kevyen treenin tossa ja kunnon saunomisen plus peilin edessä seisoskelun salilla. Sitten tulin tänne ja söin 2 isoa pihviä, ranskalaisia hillittömästi ja kunnolla salaattia, jotta riittäisi energia biletykseen. Nyt tuota vodkaa ja safkan kanssa vedin jo punkkua. Kohta jotain muuta. Mulla on muuten veret seisauttava kauluspaita illaksi. Olen erittäin tyytyväinen ostokseeni ja tuskin maltan lähteä liikenteeseen. Luulin muuten, että perjantaina olisi tullut pari paitaa Ranskastakin, mutta ei. Ne siirtyivät myöhempään ajankohtaan, mutta tänään tulee olemaan kivaa. Jengi tulee jauhamaan ihan varmasti tosta paidasta.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Krapulaa tässä tasoitellaan. Rankka kouluviikko takana ja eilen tuli juotua 20 olutta plus baarissa 2. Muutama olut ja puolen litran vergipullo kaapissa. Uuteen nousuun!
 

scholl

Jäsen
Onks jengillä joku tipaton? Frendi laittoi viestin, että puoltipaton, mutta yhden voi vetää. Haha. 2vkoa sitten auton vaihtajasta haettu Biagio Antonaccin cd soi ja pääsen Stimmungiin! Aika buugeissa jo nyt, johtunee treenistä ja saunasta.
 

scholl

Jäsen
Nyt soi Marius Müller Westernhagen. Juttelen tässä samalla yhden italialaisen ex-mallin kanssa, joka on juristi. Juttelemme Leonardo da Vincistä. To kun olin salilla niin kaksi jokinorsua tuli viereeni venyttelemään. Toinen kysyi: miten Make, käykö puntilla. Toinen vastasi: ei kun sillä on koris. Se on laittanut sellaiset renkaat roikkumaan. Mä inhoan kaikkea roikkuvaa roinaa. Sen jälkeen keskustelivat siitä, että joku jokinorsuyhdyskunnan kaveri käy kerran viikossa töissä, kun vuorotyössä käyvä mies on silloin kotona. Ei puhettakaan da Vincistä. Älä siis ikinä juttele jokinorsujen kanssa. Tänään oli muuten salilla saunassa pari äijää, jotka oli takuulla jokinorsujen miehiä. Ne keskustelivat siitä, pitääkö lapset yöllä hereillä. Ei taaskaan da Vinciä. Mikseivät perkeleet äänieristä omaa huonettaan niin ei tarvitse sönköttää ja voisivat keskustella jostain asia-aiheesta.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mitä vittua mä kysyn? Ei alkkoholia ja hirveä polte olisi vetää kalsarit olalle. Kukaa trokaa pulloja ovelle? Pelissäkään en juonut mitään. Ei tämän nyt mikään schollin rankka päivä ole, mutta vituttaa kuitenkin.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Notta sellaasta tänään... Soppaa (ei sitä hesan Pasia), vähän verkkopeliä, kunnolla saunaa, kunnon musaa ja pientä purtavaa. Katotaas miten ilta jatkuu, vaimo saapui juuri kotiin...
 

scholl

Jäsen
Minne kallio-ketjuni on kadonnut? Tulin nyt lehden innoittamana uuteen sandroon.joka on toinen vierailuni kallioon. Heineken 0,5 5,5e.joku mussuttaa et kallis.kuitenki 2e vähemmän mitä oon tottunu maksaa esim hard rock cafes. Laittakaa korvan taa, tää on loistava paikka,kunhan saavat lisää jengiä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...Sitten tulin tänne ja söin 2 isoa pihviä, ranskalaisia hillittömästi ja kunnolla salaattia, jotta riittäisi energia biletykseen. Nyt tuota vodkaa ja safkan kanssa vedin jo punkkua. Kohta jotain muuta. Mulla on muuten veret seisauttava kauluspaita illaksi....

Miten tää kuulostaa niin testoman & raudo-akselilta, että....
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kato kato, scholl on tullut hakemaan uutta nostetta uralleen ketjustani. No ei siin mitn, anti mennä.

HIFK:n nykymenoa katsellessa tavattoman ymmärrettävä ns. pattern eli toimintamalli euroopaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös