Bossia laitoin jo kun lähdin kuntokeskuksesta. Vittu mulle sanottiin äsken, että oon naisten vihaaja. Vittu! Tasa-arvoa ei saa vaatia kai. Kerroin että multa kusetetaan drinkkejä baareissa jne. ja vain pari kertaa olen jäänyt voitolle, kun olen ollut naisen kanssa tekemisissä. Baarit vielä menevät usein, mutta jos sopii myöhemmin näkemisen niin moni nainen lähtee sitten kusettamaan. Sitten ei saisi muka ottaa kovia otteita käyttöön. Kukaan ei valita, jos miestä lyödään, mutta naista ei saa lyödä vaikka olisi varas ja olisi jättänyt maksamatta ruoat ja juomat. Eikä saa muutenkaan periä takaisin. Eikä saa vittu edes muuttaa sitä toimintatapaa jo alunperin sellaiseksi, missä ei tarvitsisi kusettaa ja varastaa. No vittu sitten kun sanoin, että vaadin tasa-arvoa, että nainen juoksee vähintään saman mitä minä kisassa niin sekään ei muka käy, vaikka tasa-arvoa peräänkuulutetaan. Vittu jos naiset on paskempia töissä ja urheilussa sen takia, että ne laiskottelee, siivoo, lörpöttelee kavereidensa kanssa ja katsoo salkkareita niin eikö niiden pitäisi vittu maksaa siitä, että ne on miesten kanssa tekemisissä? Siis oikeasti, jos pitää olla paskempien tyyppien kanssa niin voi jäädä häviölle silti kuten mä olen jäänyt niin monta kertaa. Ja sitten mä oon muka naisten vihaaja kun yritän pitää vain puoliani. Ihan sairasta. Mä en lähe mihinkään naisjuttuihin kyllä häviämään. Hävitköön ne hinttarit jotka käyttää pitkiä kalsareita ja polveen asti ulottuvia hinttiuimashortseja. Mä taistelen ja pidän puoliani.