Kalsarikänniketju

  • 5 240 606
  • 66 676

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Luin Bild-Zeitungin kautta Fashion horoskoopin vuodelle 2013. En jaksa sitä diibadaaba sen enempää, mutta mielenkiintoista se, että olemme Karl Lagerfeldin kanssa melkein kuin veljeksiä. lähde: Stylebook.de

Tosin itse en nykyisellään diggaa hirveästi shampanjasta, mutta kai sitä on pakko kohta ottaa. Prkl, vihaan uutta vuotta.

Käyttääkö Lagerfeldkin siis liian pieniä Speedoja?
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
En tiedä sen kummemmin, mutta näin kännipäissäni tuntuu siltä, että minä vihaisin nimimerkki schollin kanssa jutustelua. Monen mielestä tuon nimimerkin kirjoittelut tuntuvat hauskalta, minusta se tuntuu vain ihan vitun rasittavalta ja typerältä pätemiseltä sellaisista asioista, joista kaveri tuntuisi tietävän jotakin mutta joista arvostettu ja kovin pitkään palstoilla vaikuttanut nimimerkki ei loppujen lopuksi tiedä yhtään mitään muuta kuin päällisin puolin vain siitä syystä, että pitää ilmeisesti jossakin arvossa saksan kieltä ja haluaa vaikuttaa nokkelalta, mitä ei kuitenkaan ole. Vähän sama kuin tuntuu ihan vitun nokkelalta perustella muille rasismia ja olla tosissaan siitä, "vitun ählämisählämiä".

Mutta tämähän on tietysti ihan vain veikkaus.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiedä sen kummemmin, mutta näin kännipäissäni tuntuu siltä, että minä vihaisin nimimerkki schollin kanssa jutustelua.

En tiedä, mutta itse voisin vaikka lähteä schollin kanssa bisselle jos ja kun kyseinen kaveri eksyy tänne Saksanmaalle. Joten scholl pistäppäs yv:tä kun olet mestoilla, jos satuttaisiin olemaan lähimaastossa, niin käytäisiin kumoamassa pari kunnollista olutta.

Oli muuten vaarallinen uv, käytiin satamassa "pyörähtämässä", ja joku mummo heitti meitä kiinalaisella. Ei siis katsonut kun viskasi sen menemään selkänsä taakse keskelle kävelykatua. Oli oikeasti siis mummo, lapsenlapsineen kaikkineen.

Frohes neues Jahre 2013. Vieläkin paukkuu.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aloitellaan hyvissä ajoin eli tuossa 10.30 avasin ensimmäisen oluen. Kohta on 8 juotu. Pitää hakea lisää juotavaa, mutta onneksi tuossa on huoltoasema 150 metrin päässä.

Tämäkin päivä mennee World of Tanks -peliä pelaten kuten menivät edelliset 47 päivää.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas, vielä kuusi päivää lomaa jäljellä, joten holisoidutaan.

Aamulla taksi toi kotiin. Ihmetys oli suuri, kun purin reppua jääkaappiin. En ollut juonut uutena vuotena kuin seitsemän keppanaa. Perkele. Vanhus ei tule yksin.
 

scholl

Jäsen
Eikö kukaan ryyppää tänään himassa? Sauna ja pari bissee alla...

ei. mä lähden varmaan baarikierrokselle. En jaksa laittautua, joten lähden varmaan samoissa kuteissa missä olen ollut koko päivän. Ei vain jotenkin nappaa yhtään. Vähän vois ottaa vielä himassa ja lähteä sitten joskus myöhemmin. Ei oo viihdefiiliksiä, muttei himassakökkimisfiiliksiäkään, joten lähden jonnekin, mutten panosta yhtään.
 

scholl

Jäsen
Bossia laitoin jo kun lähdin kuntokeskuksesta. Vittu mulle sanottiin äsken, että oon naisten vihaaja. Vittu! Tasa-arvoa ei saa vaatia kai. Kerroin että multa kusetetaan drinkkejä baareissa jne. ja vain pari kertaa olen jäänyt voitolle, kun olen ollut naisen kanssa tekemisissä. Baarit vielä menevät usein, mutta jos sopii myöhemmin näkemisen niin moni nainen lähtee sitten kusettamaan. Sitten ei saisi muka ottaa kovia otteita käyttöön. Kukaan ei valita, jos miestä lyödään, mutta naista ei saa lyödä vaikka olisi varas ja olisi jättänyt maksamatta ruoat ja juomat. Eikä saa muutenkaan periä takaisin. Eikä saa vittu edes muuttaa sitä toimintatapaa jo alunperin sellaiseksi, missä ei tarvitsisi kusettaa ja varastaa. No vittu sitten kun sanoin, että vaadin tasa-arvoa, että nainen juoksee vähintään saman mitä minä kisassa niin sekään ei muka käy, vaikka tasa-arvoa peräänkuulutetaan. Vittu jos naiset on paskempia töissä ja urheilussa sen takia, että ne laiskottelee, siivoo, lörpöttelee kavereidensa kanssa ja katsoo salkkareita niin eikö niiden pitäisi vittu maksaa siitä, että ne on miesten kanssa tekemisissä? Siis oikeasti, jos pitää olla paskempien tyyppien kanssa niin voi jäädä häviölle silti kuten mä olen jäänyt niin monta kertaa. Ja sitten mä oon muka naisten vihaaja kun yritän pitää vain puoliani. Ihan sairasta. Mä en lähe mihinkään naisjuttuihin kyllä häviämään. Hävitköön ne hinttarit jotka käyttää pitkiä kalsareita ja polveen asti ulottuvia hinttiuimashortseja. Mä taistelen ja pidän puoliani.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Olen mykistynyt äskeisestä avautumisesta. Olen sonnychiban kanssa samoilla linjoilla. Koko muu perhe on kuumeessa ja reippaat elintavat tupakeineen oleva läjä jatkaa ilman mitään. Laitetaan vähän muzzaaa chiba heittäköön seuraavan. Lähetään tällä Amorphis
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ei. mä lähden varmaan baarikierrokselle. En jaksa laittautua, joten lähden varmaan samoissa kuteissa missä olen ollut koko päivän. Ei vain jotenkin nappaa yhtään. Vähän vois ottaa vielä himassa ja lähteä sitten joskus myöhemmin. Ei oo viihdefiiliksiä, muttei himassakökkimisfiiliksiäkään, joten lähden jonnekin, mutten panosta yhtään.

Eikä isollakirjaimellalauseenaloittamisfiiliksiä taaskaan. No, seitinohutta hieman rakennettu, ei kummempaa. Melko hyvä fiilis.

e: Paitsi, että luettuani Herra schollin seuraavan sekalaisen tekstin, olenkin mykistynyt. Vittu faksi ei toimi, voi olla ettei seitinohutkaan. No, onhan tätä iltaa ja yötä. Ihan pakko kysyä neuvoa ystävältäni kossujaffalta.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hävitköön ne hinttarit jotka käyttää pitkiä kalsareita ja polveen asti ulottuvia hinttiuimashortseja. Mä taistelen ja pidän puoliani.
Pitkät kalsarit on vaan järkevät kovilla pakkasilla ainaki tääl maalla ja shortsit ei oo uikkarit.
Jotenki ymmärrän schollin kirjotuksen, mut ajan henkeen kuuluu, että tää on naisten maailma.
Pyynnöstä Deftones - Korea
 

scholl

Jäsen
Aloitin kuitenkin ottaa jo himassa. Punaviiniä safkan kanssa, italialaista. Nyt se merkki on unohduksissa. Anyway, sittemmin kullberijuomat alkuun eli Sandels ja Lappari jouluolut. Sitten otin Kaiserdom Hefe-Weizenin pullossa. Tää on sitä suht laimeata 4,7%, mitä kaupoissa on tölkeissäkin. Ei mikään suosikki kyllä, mutta sain tämän mutsiltani yks päivä. Sinänsä ihan jees. Mä en tiedä jaksaisko sitä mitä vielä tässä ottaa vai lähenkö baariin. Lähden varmaan yhdeltätoista jo.
 

scholl

Jäsen
Pitkät kalsarit on vaan järkevät kovilla pakkasilla ainaki tääl maalla ja shortsit ei oo uikkarit.
Jotenki ymmärrän schollin kirjotuksen, mut ajan henkeen kuuluu, että tää on naisten maailma.
Pyynnöstä Deftones - Korea

mikä se sellainen ajankuva on ja mikä naisten maailma. Vittu jos puhutaan tasa-arvosta niin se on tasa-arvo silloin on? Jos naiset ovat kerran retardeja niin miten se niiden maailma voi olla, kyllähän asioiden pitää mennä päteviempien mukaan? Se on saatana sosialismia. Ja miksi saksalaiset auttaa P-Koreaa? Tänään uutisissa sanottiin, että saksalaiset asiantuntijat auttaa P-Koreaa kehittymään? Ja miksei Soppa saa potkuja? Kauanko pitää odottaa vielä? Soppa on kuin naiset, paska, mutta hänen maailmansa, joo: palataan.

edit. Antenne Bayernin chigu on hyvänääninen. Tulee hyviä liikennetiedotteita. Mahtavaa! Yritän ehdottaa Brysseliin että saisin luopua Suomen kansalaisuudesta. Haluan EU-kansalaisuuden. Silloin voisin valita EU - Bayern yhdistelmän ja Suomi saisi haistaa paskan.

edit2. ja Soppa ja Petu ja Nybari
 

scholl

Jäsen
Laittaudun sittenkin vielä ehkä. Pkrl, nämä oli hienot, mitkä mulla oli päällä, mutta jos meen jännittäjämestoihin, niin en voi mennä. Prkl! Nyt on pakko päättää, lähden kohta.

edit. onks Sopan valmennuspestikin kiinni tästä naisten maailma -paskanjauhannasta? Kun tehdään asiat kuin retardit niin sitten ne tehdään päin helvettiä. Tänään alkoi muuten ykköseltä taas joku vammaisten sarja. Mä en tajua enää tätä yhteiskuntaa enää. Kaikki mikä on huonompaa, on trendikästä.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Oon hard rock cafessa! Kronenbourg 1664. Oonkäyny tääl ehkä 20krt keitolla ja onneksi viimeiset kerrat ollu oikeat lasitkin.harmi vaan ei ole sitä 0c versiota mitä radissonin stokiksen keskustas vuosien varrella usein kiskottu. Mut joo.täst tää lähtee.tulee kylmä yö ja unohdin päähineen eikä oo huppuakaan kun vaihdoin kuteet ja nyt pitkä takki jne.älkää hyyty himaan.mars liikenteeseen ja pysykää erossa suhteista.valehdelkaa nimi niinku amerikassa on tapana
 

scholl

Jäsen
Eikä voida puhua avautumisesta.kavereiden kanssa voi lähteä keitolle ja yksin.naisten ei,ne on oikeasti epärehellisiä.kusettavat juomissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös