Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 822
  • 66 778

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä mennään, jälleen... Nyt toki iloisemmissa merkeissä kuin viimeksi. Musiikki pauhaa ja meininki hyvä.

Pardus

Jäsen
Tullu näköjään osallistuttua illalla johonki tyhmään vetoon Facebookissa. Ja chilikastikettakin tullu syötyä, nyt on sisuskalut tulessa. Joooo, ei kait se auta muu kuin juoda nuo viimeisetkin oluet pois.

scholl

Jäsen
Alkoi keitotus. Huomasin, että mulla oli kaapissa Smirnoff Apple vodkaa pullo ja sekoitin siihen energiajuomaa. Se maistuu nyt omenalle tämä drinkki, eikä energiajuomalle. Ihan jees. Vedin kevyen treenin tossa ja kunnon saunomisen plus peilin edessä seisoskelun salilla. Sitten tulin tänne ja söin 2 isoa pihviä, ranskalaisia hillittömästi ja kunnolla salaattia, jotta riittäisi energia biletykseen. Nyt tuota vodkaa ja safkan kanssa vedin jo punkkua. Kohta jotain muuta. Mulla on muuten veret seisauttava kauluspaita illaksi. Olen erittäin tyytyväinen ostokseeni ja tuskin maltan lähteä liikenteeseen. Luulin muuten, että perjantaina olisi tullut pari paitaa Ranskastakin, mutta ei. Ne siirtyivät myöhempään ajankohtaan, mutta tänään tulee olemaan kivaa. Jengi tulee jauhamaan ihan varmasti tosta paidasta.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Krapulaa tässä tasoitellaan. Rankka kouluviikko takana ja eilen tuli juotua 20 olutta plus baarissa 2. Muutama olut ja puolen litran vergipullo kaapissa. Uuteen nousuun!

scholl

Jäsen
Onks jengillä joku tipaton? Frendi laittoi viestin, että puoltipaton, mutta yhden voi vetää. Haha. 2vkoa sitten auton vaihtajasta haettu Biagio Antonaccin cd soi ja pääsen Stimmungiin! Aika buugeissa jo nyt, johtunee treenistä ja saunasta.

scholl

Jäsen
Nyt soi Marius Müller Westernhagen. Juttelen tässä samalla yhden italialaisen ex-mallin kanssa, joka on juristi. Juttelemme Leonardo da Vincistä. To kun olin salilla niin kaksi jokinorsua tuli viereeni venyttelemään. Toinen kysyi: miten Make, käykö puntilla. Toinen vastasi: ei kun sillä on koris. Se on laittanut sellaiset renkaat roikkumaan. Mä inhoan kaikkea roikkuvaa roinaa. Sen jälkeen keskustelivat siitä, että joku jokinorsuyhdyskunnan kaveri käy kerran viikossa töissä, kun vuorotyössä käyvä mies on silloin kotona. Ei puhettakaan da Vincistä. Älä siis ikinä juttele jokinorsujen kanssa. Tänään oli muuten salilla saunassa pari äijää, jotka oli takuulla jokinorsujen miehiä. Ne keskustelivat siitä, pitääkö lapset yöllä hereillä. Ei taaskaan da Vinciä. Mikseivät perkeleet äänieristä omaa huonettaan niin ei tarvitse sönköttää ja voisivat keskustella jostain asia-aiheesta.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mitä vittua mä kysyn? Ei alkkoholia ja hirveä polte olisi vetää kalsarit olalle. Kukaa trokaa pulloja ovelle? Pelissäkään en juonut mitään. Ei tämän nyt mikään schollin rankka päivä ole, mutta vituttaa kuitenkin.

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Notta sellaasta tänään... Soppaa (ei sitä hesan Pasia), vähän verkkopeliä, kunnolla saunaa, kunnon musaa ja pientä purtavaa. Katotaas miten ilta jatkuu, vaimo saapui juuri kotiin...

scholl

Jäsen
Minne kallio-ketjuni on kadonnut? Tulin nyt lehden innoittamana uuteen sandroon.joka on toinen vierailuni kallioon. Heineken 0,5 5,5e.joku mussuttaa et kallis.kuitenki 2e vähemmän mitä oon tottunu maksaa esim hard rock cafes. Laittakaa korvan taa, tää on loistava paikka,kunhan saavat lisää jengiä.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...Sitten tulin tänne ja söin 2 isoa pihviä, ranskalaisia hillittömästi ja kunnolla salaattia, jotta riittäisi energia biletykseen. Nyt tuota vodkaa ja safkan kanssa vedin jo punkkua. Kohta jotain muuta. Mulla on muuten veret seisauttava kauluspaita illaksi....

Miten tää kuulostaa niin testoman & raudo-akselilta, että....

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kato kato, scholl on tullut hakemaan uutta nostetta uralleen ketjustani. No ei siin mitn, anti mennä.

HIFK:n nykymenoa katsellessa tavattoman ymmärrettävä ns. pattern eli toimintamalli euroopaksi.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Täällä ollaan. Kaljaa ja Leijonan valmistamaa likööriä juodaan vuorotellen. Menohaluja olisi kovasti, mutta tänään ollaan kotosalla. Jalassa ei ole kalsareita, vaan maastokuvioiset collegehousut. No se ei kiinnostanut ketään, mutta Aarne Tenkasta kuunnellaan.

"saanko suudella sua suoraan suulle
viedä sinut suureen seikkailuu
sun kanssas yhdessä voin nauraa kuulle
ja ehkä unelmatkin toteutuu
"

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Eilen tuli kalsarikännäiltyä lopulta 4:30 asti ja nyt sitten tissutellaan tässä pyhää alta pois. Tullut vierailtua viimeisen kolmen aikana todella vähän täällä, mutta nyt kun pääsi vihdoin omaan kämppään yksin, olisi voinut täällä oikeastaan siitä asti olla.

Olen myös oppinut pitämään tästä Pirkan oluesta. Tarpeeksi kaikkea kai riittää. No nyt odotellaan, että kello lyö 18:00 ja voin alkaa katsoa JIM:ltä ruokaohjelmia. Olisi kermaperunaa, porsasta, sienikastiketta sekä salaattia odottamassa. Vielä ei huvita. Lisää olutta, kiitos.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pohdin tässä ruokailua, mutta ruoka on arveluttavissa muovirasioissa. Uskaltaako tuollaista jäätelörasiaa laittaa mikroon?

Otan vielä oluen pari herätelläkseni ruokahalua.

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
2kk siinä meni, kunnes taas erehdyin tuohon mahtavaan ja voittamattomaan alkoholiin (pontikka). Aamen. Voittajat jää ja häviäjät itkevät. Ja jos joskus vielä kuulen laulun ganmanstyle, niin lupaan hirttää itseni julkisesti. (alasti)

Suosikkijoukkue
Kärpät
Maistelin vain ulkolaisia oluita, kunnes naapurin hihhuli alkoi isoon ääneen (ja ilmeisen kännissä), lausumaan jakeita kirjastaan. Pakkohan se on juoda ne loputkin.

scholl

Jäsen
Joka ilta tullut otettua pari olutta / siideriä, mutta tänään FCB -> FCB valmentajauutisen takia otin vielä Hacker-Pschorr Weissea punaviinin ja siiderin päälle parit. Ei mitään muuta kuin pari, mutta juhlatunnelmissa ollaan. Teen muuten tässä samalla etunojapunnerruksia. Ei väsytä yhtään. Mistä muuten johtuu, että aina väsyttää väärään aikaan. Alkuillasta, kun mulla oli 450 sivuinen tiiliskivi edessäni niin väsytti, enkä jaksanut perehtyä teoriaan ja meinasin nukahtaa, vaikka olin vetänyt juuri mustaoranssin tölkillisen EDiä ja nyt ei taas väsytä yhtään. Tosin illalla oli pakko jättää juoksutreeni väliin, tosin johtu myös siitä, että muistin päivällä, etten muistanut pakata laukkuun juoksusukkia (joskus tulee analysoitua laukun sisältö alitajuisesti vasta monta tuntia myöhemmin jos siis on pakannut aamulla, eikä illalla). Tosiaan ei väsytä taas yhtään, vaikken ole moneen yöhön nukkunut kuin ihan pikkaisen. Käyn hillittömillä ylikierroksilla nykyään. Se on jonkinlainen Suomi-vitutuksen, ylirasituksen, täydellisen hämmästyksen/järkytyksen ja burnoutin yhdistelmä kai. Joka päivä näkee asioita, jotka ovat ihan uskomattomia ja päin helvettiä niin kokonaisrasitus kasvaa liian suureksi, jolloin tuntee sekoavansa. Ei tule sitten nukuttua juuri ollenkaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy