Kalsarikänniketju

  • 5 210 343
  • 66 655

Soolo

Jäsen
Ei mitään kummempaa. Meni vanhempiensa luo viettämään grilli-iltaa. Sumplin itselleni vapaaillan. No nyt on jo kymmenisen bisseä alla ja rupee ramasemaan.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Miks mä oon nykyään aina täällä?

Tiistai on kamala päivä vetää kännejä kun töitäkin tarvis tehdä..
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Miks mä oon nykyään aina täällä?

Tiistai on kamala päivä vetää kännejä kun töitäkin tarvis tehdä..

Huominen itellä onneksi vielä vapaa. Viinaa tässä on tissuteltu ja pleikkaria yritetty pelata. Nyt sitten youtuben biisejä selaillessa mennään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hieman tässä maistelen Therapyn? kera. Kohta isken sikaa uuniin. Mikähän elin siassa tuo uuni lienee. En tiedä.

Niin ja ei muuten kannata koskea pippeliin sen jälkeen, kun on juuri käsitellyt chiliä. Oli pissihetkellä ikävä seuraus. Nyt tiedän, mitä se great balls of fire tarkoittaa. Ei ole kivaa se.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Tätä tämä työttömyys teettäää prkle! Jos sitä pienen aamupöhnän ottais, kippis sille!

Kaljaahan ei hirveesti ole, mutta tunnin päästähän sitä saa jo lisää (y)
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Viimeksi muokattu:

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kalsarit jalassa Motörheadia tissuttelen.Musaa youtubesta rokkaan.Helppoa & nautinnollista.

Die Antwoord - Baby's on Fire

Vaikken kyseisestä musagenrestä välitäkkään,niin jotenkin mystisen koukuttava biisi/video kyseessä.Katsokaa kiukulla edes ensimmäinen min. jos edes vähän maistuisi..

Kvelertak - Mjød

Tässe sitten sitä kunnon hyvää paskaa!Nauttikaa.

Tosin tuo Kvelertak ei taida näkyä jossei ole kirjautuneena sisään..
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Tää päivä meneee kalsarikännetäs ja pokeria pelatessa, mikäs sen mukavampaa. Kaljaakin on niin saatanasti ettei mitään järkee!
Huomenna sitten vasta ihmisten ilmoille kun ei täällä landella tapahdu mitään näin perjantaisin.

np. Suvi Teräsniska - Pahalta piilossa
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tää päivä meneee kalsarikännetäs ja pokeria pelatessa, mikäs sen mukavampaa. Kaljaakin on niin saatanasti ettei mitään järkee!
Huomenna sitten vasta ihmisten ilmoille kun ei täällä landella tapahdu mitään näin perjantaisin.

np. Suvi Teräsniska - Pahalta piilossa
Kuinka helvetin "landella" voi olla, että Suvi Teräsniskaa soitetaan? Kanta-Hämeessä? Satakunnassa?

Viestiä kirjoittaessani:Rowley Birkin QC kertoo omin sanoin olotilastani @ YT.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Kaljaa Kaljaa! Turneekin sujuu hyvin, saa vaan nähdä kuia kauan.
9/45 sijotus tällähetkellä ja sisään oli se 109d. ONE TIME
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös