Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
Kämppä ilman saunaa on minulle kuin syvänmerensukellus ilman happea. Muuten ihan kivaa, mutta henki siinä touhussa lähtisi. Liian monesti olen asunut saunattomasti, puolet asumistani asunnoista ovat olleet saunattomia (saunattomiksi lasken nekin, joissa oli taloyhtiön sauna), mutta enimmäkseen olen ajallisesti laskettaessa asunut saunallisissa. Helvettiähän se olisi, jos ei saunoa saisi ja voisi silloin kuin se siltä tuntuu!Voi kun olis sauna. Seuraavassa ja omassa kämpässä semmonen on varmasti.
Jaa, että sitä pitää oikein täällä anonymiteetinkin suojaamassa paikassa pitää huoli julkisuuskuvasta? PR-miehiä? Paneminen on enimmäkseen hauskaa, vaimon kera tahi ilman... kenen tahansa vaimon.Panemisessa ei oo mitään vikaa,kunhan se on vaan oma vaimo. ;)
Tuostakin on tullut nautittua eräässä edellisessä asumuksessa. The F Word (Season 13, Episode 12) - Full Episode Player - South Park Studios Finland tulee aina mieleen. (Linkki taisikin kuvailla jo itsensä? southparkstudios.fi ja laillisesti katsottavissa oleva South Parkin jaksohan se siellä).Keskustassa on mukava asua kun näin kesällä ihanat kovaääniset moottoripyörät vetää edestakasin talon edessä. :/
Nyt saunaan! Jei!