Kalsarikänniketju

  • 5 206 667
  • 66 637
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Panterasta puheenollen; harmittaa helvetisti etten lähtenyt 98(?) Nummirockiin.
Veljeni joka minutkin Panteraan ja muutoinkin metalliin tutustutti oli tuolloin Nummessa. Minä olin tuohon aikaan vähän liian nuori tuollaisille kinkereille.

Downia en jaksanut Tampereelle asti lähtä katsomaan, vaikka näin jälkikäteen ajateltuna olisi kannattanut. Ehkäpä sitten seuraavalla kerralla.
Minä olin Pakkahuoneella kolme-neljä vuotta sitten katsomassa Downia. Perkeleen kova keikka, ja Anselmo vaikutti olevan myös aika hyvässä tikissä. Tuo keikka oli muistaakseni vielä pitkäperjantaina.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Evil: Jutellaanko taas puusepän hommista? No näin lyhyesti sanottuna löysin töitä jouluun asti kestävällä sopparilla. Tässä nyt kolmisen viikkoa olen irroitellut vanhoja maaleja yhden mukavan arkkitehdin vanhasta pöydästä ja sen saatanan pöydän penkistä. Kolmisen viikkoa. Toivottavasti ensi viikolla pääsee jo maalailemaan pöytää. Sitten lopuksi se on kuin uudestisyntynyt, kun mie olen asialla...

Pari kaljaa juonut.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tänään parit märät huiviin ja pitäisi kyllä kalsaroimasta lähteä helzingin yöelämään. Pikkuiset trehvit järkätty ja pillunsaanti lähes varma, sellanen nainen joka varmaa peräänkin antaa höylätä. Ei huono mutta toisaalta olisi ihan jees jäädä himaan vain kuuntelemaan hyvää musiikkia ja hitaasti juoda alkomahoolia.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tämä ketju on jo nähty.. Jomppa_Koo. Sori, mut pliis! Ole kerrankin mies! Pois puheet puusepän hommista jne. Ryhdistäydy, jos et trolli ole. Oikeasti. Naiset ei ole elämän pääpointti vaikka ovatkin ihania ja kivoja parhaimmillaan. Nauti elämästä sellasena kun sen koet. Viinaa ja naisia saa aina, mutta hyviä kavereita ei saada noin vain!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pääsiskö mukaan jos lähettäisin vähän rahaa ja kirjottaisin vaikka runon?

No ei, minä olen sen verran huono panemaan, että turha edes yrittää. Johtunee tosin siitä, ettei minun jostain syystä anneta tarpeeksi harjoitella.

Muista eilinen oppi. Pääse hyviin kyttäysasemiin ja suoriudu lopuista ihan ite. Mietin vaan, että mitä sitä nyt kuuntelisi. Toukokuun lopusta asti on musiikin kuuntelu dominoinut elämääni ja nyt alkaa tuntua siltä, että mitä seuraavaksi.. Suosituksia.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Muista eilinen oppi. Pääse hyviin kyttäysasemiin ja suoriudu lopuista ihan ite. Mietin vaan, että mitä sitä nyt kuuntelisi. Toukokuun lopusta asti on musiikin kuuntelu dominoinut elämääni ja nyt alkaa tuntua siltä, että mitä seuraavaksi.. Suosituksia.
Ai niin perkele. Minä olen vähän sitä ihmisryhmää joka mielellään opettaa muille mitä tehdä, mutta itse taas en edes muista opetuksiani.

Kuuntelepa vaikka Lou Reed - Perfect Day. Pari päivää sitten tuli viimeksi katsottua Trainspotting, ja tämä biisi iski taas.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuuntelinpas tuossa juuri äsken laulun, joka kertoo mustasta talviyöstä. Se on niin kaunis että. Mutta joo, nyt täydellisen päivän pariin, kera sivistynyt annos punaviiniä.
Nainen tekisi tähän hätään ihan höpöä. Sihteeriopistolta sais kuulemma, mutta kun nuo lapsoseni nukkuu tuolla minun sängyssä, niin ei kehtaa ruveta tilailemaan mitään postimyyntiakkaa. Kokemusta noista ei ole ja just siksi kiinostais.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Enää puoli tuntia matsiin. Pahinta tässä on, että oon aika hemmetin lärvit jo nyt. Pitää koittaa vähän skarpata tässä nyt. Kyllä tuo legendojen kohtaaminen sen verran paljon kiinnostaa!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Enää puoli tuntia matsiin. Pahinta tässä on, että oon aika hemmetin lärvit jo nyt. Pitää koittaa vähän skarpata tässä nyt. Kyllä tuo legendojen kohtaaminen sen verran paljon kiinnostaa!
Minkä legendojen, tai siis mikä matsi? Rangersinkin pelin alkuun on puoli tuntia. Tosin tällä hetkellä on sellainen olo, että ei ainakaan alkua jaksa kattoa. Vähän turhan vilkkaan olon iski olut, viini ja Gambina.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tallinnaan hyvä mies, ja maailma muuttuu.. Ja halvat viinat saa samalla reissulla.

No, sinisen jiin kanssa on ollut hieman puhetta, että tässä lähdettäisiin risteilylle, mutta kassotaan nyt, miten tuon panemisen kanssa siellä menee, sinistä en ainakaan pane.

Ja nenäverenvuodolle. Tiskaus- ja siivoustaito tulee ihan ykösenä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Minkä legendojen, tai siis mikä matsi? Rangersinkin pelin alkuun on puoli tuntia. Tosin tällä hetkellä on sellainen olo, että ei ainakaan alkua jaksa kattoa. Vähän turhan vilkkaan olon iski olut, viini ja Gambina.

Toronto - Boston matsia odottelen. Näkyy Nelonen Prolta. Coyotesin matsia katselen, jos tulee striimiä vastaan, muuten en kyllä tässä kunnossa jaksa. Enämpi odottelen tuota Nelosen peliä. Tässä kunnossa jaksa, kun lyödä tv:n auki.. Saatana.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
On alkanu vähän huolettaan, kun kaikista viesteistäni reilusti yli kolmannes keskittyy tähän ketjuun. Onko se merkki jostain?
On tällä palstalla sellainenkin käyttäjä, joka on lähettänyt reilut 2000 viestiä, ja yli tuhat niistä on tähän ketjuun. Mielestäni hänen kaltaisensa mulkut tulisi poistaa palstalta välittömästi. Tuskin hänellä edes mitään annettavaa jääkiekkokeskusteluun on...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös