Kalsarikänniketju

  • 5 246 142
  • 66 703

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Minulla ei mitkään Prot näy. Rangerskin pelaa Canadiensia vastaan, eli sielläkin original-kohtaaminen. Perkele, löysin tilkan Jamesonia kaapista.

Siinäpä se meidän miitti sitten. Rangersin matsi, kun tulee Prolta niin tulet miun kämpille katsomaan peliä. Ainahan sitä New Yorkin poikien menoa katsoo!

Miulla viinaa edelleen. Eilinen tekee tepposia. Siksi varmaan niin seis olen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
On tällä palstalla sellainenkin käyttäjä, joka on lähettänyt reilut 2000 viestiä, ja yli tuhat niistä on tähän ketjuun. Mielestäni hänen kaltaisensa mulkut tulisi poistaa palstalta välittömästi. Tuskin hänellä edes mitään annettavaa jääkiekkokeskusteluun on...

Onko tämä nyt sitä kuuluisaa itseruoskintaa. Toisaalta meidän kaikkien puolustukseksi sanottakoon, että kukin kommentoi parhaiten osaamallaan osa-alueella. Minä valitsin osa-alueeni jo iltana kun hain jäsenyyttä tälle foorumille.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Isketään porukkaa remmillä Everybody Hurts.
Hei joo jätkät, terkkui teille kaikille minulta. On toi olut muuten jännää ainetta. Kiskonu koko illan viintä ja nyt kun otin yhden keskiketterän, niin ensimmäistä kertaa tuntuu hupussa heiluntaa.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
On tällä palstalla sellainenkin käyttäjä, joka on lähettänyt reilut 2000 viestiä, ja yli tuhat niistä on tähän ketjuun. Mielestäni hänen kaltaisensa mulkut tulisi poistaa palstalta välittömästi. Tuskin hänellä edes mitään annettavaa jääkiekkokeskusteluun on...
Jeah. Sitten kun aletaan porukkaa irtisanomaan niin tällaiset tyypithän saavat lähteä ensimmäisenä. Tosin taitaa itsellänkin olla lähtö silloin lähellä, kun olen enemmänkin jalkapallomiehiä, enkä paljoakaan ole kommentoinut kiekkokeskusteluihin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Siinäpä se meidän miitti sitten. Rangersin matsi, kun tulee Prolta niin tulet miun kämpille katsomaan peliä. Ainahan sitä New Yorkin poikien menoa katsoo!
Ei ollenkaan huono idea! Tämä pidetään mielessä.

Onko tämä nyt sitä kuuluisaa itseruoskintaa. Toisaalta meidän kaikkien puolustukseksi sanottakoon, että kukin kommentoi parhaiten osaamallaan osa-alueella. Minä valitsin osa-alueeni jo iltana kun hain jäsenyyttä tälle foorumille.
Kyllä, tämä on itseruoskintaa, itsesääliä ja angstaamista alusta loppuun asti. Ei tule mitään, mistään. Mutta joo, onneksi sentään tiedän kalsarit jalassa juopottelusta paljon enemmän kuin monet muut.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä, tämä on itseruoskintaa, itsesääliä ja angstaamista alusta loppuun asti. Ei tule mitään, mistään. Mutta joo, onneksi sentään tiedän kalsarit jalassa juopottelusta paljon enemmän kuin monet muut.

Viittaat suorastaan törkeän suorasti minuun, koska olen kirjoittanut 24, nyt 23 viestiä vähemmän ketjuun kuin sinä. Mutta joo, alan oppia. Ja josta tuli mieleen, että aikoinaan taisin olla jopa kakkosena tässä ketjussa.

Here Come the Mummies - Pants.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Viittaat suorastaan törkeän suorasti minuun, koska olen kirjoittanut 24, nyt 23 viestiä vähemmän ketjuun kuin sinä. Mutta joo, alan oppia. Ja josta tuli mieleen, että aikoinaan taisin olla jopa kakkosena tässä ketjussa.
Sinä olet näköjään täysi kymppi tuolla listalla, minä kun joudun tyytymään 9. sijaan. Ryyppää ensi viikko, niin minä olen kymppi.

Laitettakoon nyt oodi maailman hienoimmalle jalkapallojoukkueelle: Joku neekeriltä kuulostava nainen - United Rule
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sinä olet näköjään täysi kymppi tuolla listalla, minä kun joudun tyytymään 9. sijaan. Ryyppää ensi viikko, niin minä olen kymppi.

Laitettakoon nyt oodi maailman hienoimmalle jalkapallojoukkueelle: Joku neekeriltä kuulostava nainen - United Rule

Turha luulla, että minä joisin. Pakko säästää rahaa ja maksaa, kun sinisen kanssa lähdemme nelijästoista päivä risteilylle. Ja jos risteilylle lähtee banaaninviljelijä ja Blue J, niin saattaa arvata, että keittoa menee ja lujasti. Tähän linkitän mielikuvitusmusiikkia, olkaa hyvät. Linkki.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Turha luulla, että minä joisin. Pakko säästää rahaa ja maksaa, kun sinisen kanssa lähdemme nelijästoista päivä risteilylle. Ja jos risteilylle lähtee banaaninviljelijä ja Blue J, niin saattaa arvata, että keittoa menee ja lujasti.
Vai semmoisia suunnitelmia. Tuollaisella reissulla tuskin jano ehtii tulemaan. Pitäisi varmaan itsekin lähteä tässä jossain vaiheessa käymään Tallinnassa ostamassa virvokkeita.

Tähän linkitän mielikuvitusmusiikkia, olkaa hyvät. Linkki.
Ihan hyvä biisi sinänsä, mutta silti tykkäsin debyytistä enemmän. Varsinkin se kohta jossa lauletaan että " " nosti suorastaan karvat pystyyn.

Aika hiljaista täällä tänään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aika hiljaista täällä tänään.
Vanhus ei tule yksin, mutta yritetään mukana köykkiä.

On se nyt saakura, kun yläkertaan menee kirjaimellisesti panemaan vaimoa nukkumaan, niin useimmiten rojahtaa itse sinne viereen kuorsaamaan sitten aktinsa aktittua. Vaikka miten on tarkoitus sen jälkeen pämpätä. Vielä kun pääkin siinä selviää jokusen tunnin nukkuessa niin ihan hukkaan menee ryypinki.

Eli taasen nukuin par tuntia vahingossa. Nyt viina, Led Zeppelin II ja siunattu rauha. Maassa. Ja ylempänä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eli taasen nukuin par tuntia vahingossa. Nyt viina, Led Zeppelin II ja siunattu rauha. Maassa. Ja ylempänä.
Toivottavasti en ikinä saavuta tuota ikää että vahingossa nukahtelee naisen kanssa. Parempi on olla näin virkeänä käsityöläisenä.

Minä menin äskettäin veikkauksen sivuille, tarkoituksena kytätä, että voitinko päävoiton, no, eihän sitä oltu edes arvottu, lusmuilivat töistä ja arpovat huomenna vasta. Anna puu - pieni ja hento ote, ja on muuten hyvä coveri.
Minä pelaan lottoa aina muutaman kerran vuodessa, ja sillon teen saman rivin (entisistä) JYPin pelaajien numeroista. En tiedä mistä johtuu, mutta ikinä ei ole tullut 7 oikein tulosta.

On muuten huono koveri hienosta biisistä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
no, eihän sitä oltu edes arvottu, lusmuilivat töistä ja arpovat huomenna vasta.
Sama homma, piti vielä fillarilla sotkea Ärrälle lotontekoon vaikka viinat oli ostetu jo, ja huomennakin olisi ehtinyt. No, pipodiskon laitoin soimaan kun kävin, ja kolme biisiä se ehti soittaa. Randomilla arpoi AC/DC:n Girls Got Rhythmin, Black Sabbathin Supernautin ja Led Zeppelinin When The Levee Breaksin. Hyvissä tunnelmissa meni siis se, ja ostin parit lonkerot samalla. Nyt ei ainakaan lopu vinaxet kesken yötä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No et, oonhan mie täällä. Ei närästä, ja soi Led Zeppelin III sekä Devils-Jets. Suosittelen kaikille.
Hienoa ettei sentään ihan itselleen tarvitse jutella. Vaikka aika hyvää seuraa minä minullekin olen.

Rangers-Montreal -peliä katselen, ja kerrankin olisi ehkä voitto tulossa. Vasta neljäs peli tällä kaudella jota ehdin katselemaan, ja kolme aiempaa ovat olleet tappioita.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaikka aika hyvää seuraa minä minullekin olen.
Se on muuten just niin, että jos ei ole edes itselleen hyvää seuraa niin sitten on jo itseensä mentävä. Jotkut pelkää ja kaihtaa yksin olemista, mutta minä jopa tarvitsen sitä säännöllisesti. Ei puhettakaan, että koko ajan olisi jengiä ympärillä. Nämä öiset yksinäiset hetket, kun muija ja kakarat nukkuu, on tärkeä henkireikä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Se on muuten just niin, että jos ei ole edes itselleen hyvää seuraa niin sitten on jo itseensä mentävä.
Nimenomaan! Minä suorastaan rakastan yksin olemista. Minulla kun ei noita vaimoja tai lapsia ole, niin saan onneksi olla lähestulkoon aina yksin kun haluan. Minä en muutenkaan selvinpäin niin sosiaalinen jaksa olla. Sukuvika, kuulemma.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Entinen suunnistaja, nykyinen erakko.

Älkää kysykö kuka, ei kukaan. Tuli vain mieleen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Entinen suunnistaja, nykyinen erakko.

Älkää kysykö kuka, ei kukaan. Tuli vain mieleen.
Olen pahoillani, mutta naurahdin suunnilleen helvetisti. Ja vielä kun näin jälkeenpäin tuli mielikuvat Torsti Anterosta, se hauskuutti vielä lisää.

Huomasin juuri, etten ole ehtinyt tänään syömään mitään. En siis syö vieläkään, vaan otan olutta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Älä syö, syöminen on homojen hommaa. 90-luvulla en juuri syönyt, ja painoin vuosituhannen vaihteessa 58 kiloa. Tällä millenniumilla olen syönyt - pääasiassa lihaa voissa paistettuna, suolassa kieriteltynä ja kermaan upotettuna - ja nyt nuo vitonen ja kasi ovat kääntyneet toisin päin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Älä syö, syöminen on homojen hommaa. 90-luvulla en juuri syönyt, ja painoin vuosituhannen vaihteessa 58 kiloa. Tällä millenniumilla olen syönyt - pääasiassa lihaa voissa paistettuna, suolassa kieriteltynä ja kermaan upotettuna - ja nyt nuo vitonen ja kasi ovat kääntyneet toisin päin.
Mutta miten ne homot pitää ne homomaiset vartalonsa kunnossa, jos ne perkele vielä syövät? Aerobicillä? Käsittääkseni homot ovat nimenomaan syömättä ettei linjat mene. Se on nimittäin ihan kauheeta kun naapurin Eero kattoo et tolle on tullu ainaskii kilokolmesataa lisää!



Nimim. kerran söin tomaatin, hyi vittu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tiiä, mutta taidan syödä vielä pari annosta nesteeseen liuotettua mallasta, ja jos vielä jonkun Zeppeliinin kuuntelisi. Nyt Zeputtaa ihan helvetisti.

Devils voitti, hip hurraa. Vähän lievittää HIFKin tuottamaa tuskaa. Miksi saatanassa sitä kannattaa tuollaista joukkuetta, joka pärjääkin vain ihan vittuillessaan kerran 15 vuoteen, että paluu arkeen olisi vieläkin vittumaisempaa???


Mutta miten ne homot pitää ne homomaiset vartalonsa kunnossa, jos ne perkele vielä syövät?
Kato mösjöö Mossea, kato Eltonia. Pullukoita pikku uffaffaita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös