Kalsarikänniketju

  • 5 246 142
  • 66 703
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Devils voitti, hip hurraa. Vähän lievittää HIFKin tuottamaa tuskaa. Miksi saatanassa sitä kannattaa tuollaista joukkuetta, joka pärjääkin vain ihan vittuillessaan kerran 15 vuoteen, että paluu arkeen olisi vieläkin vittumaisempaa???
Rangers voitti myös, ja Avery pelasi ensimmäisen pelinsä tällä kaudella. Mahtava persoona, ja pelipaita on tilauksessa.

Mutta mikä kumma saa Joensuulaisen kannattamaan HIFKiä? Pena?



kato Eltonia. Pullukoita pikku uffaffaita.
Lou Reed & Vitusti muita - Perfect day. Loistava biisi, ja Elton laulaa hetken! Miinukset Bonosta, joka minun mielestäni olisi lähetettävä Afrikkaan kantamaan vettä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta mikä kumma saa Joensuulaisen kannattamaan HIFKiä? Pena?
Hagmanin Matti. Oli täällä Intersportissa PR-keikalla joskus 1980, kirjoitti nimmarit juuri ostamaani mailaan. Tunsin Matin leijonapaidasta, mutta isä kertoi 7-vuotiaalle Evilille, että mukava Matti-setä pelaa myös sellaisessa joukkueessa kuin HIFK.

Näin käy Zeppeliniltä Rock and Roll. Knebworth, 1979. Jumalauta tuota Bonhamia, ei kukaan ole koskaan lyönyt noin kovaa ja noin tarkasti! No okei, Keith Moon ja ehkä Phil Rudd, mutta siinä ne.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Hagmanin Matti. Oli täällä Intersportissa PR-keikalla joskus 1980, kirjoitti nimmarit juuri ostamaani mailaan. Tunsin Matin leijonapaidasta, mutta isä kertoi 7-vuotiaalle Evilille, että mukava Matti-setä pelaa myös sellaisessa joukkueessa kuin HIFK.
No onhan tuossa syytä. Varmaan melko hieno homma ollut silloin junnulle. Minä muistan kun ala-asteella järjestettiin JYP-pelaajien mailojen myyjäiset. Silloinen liikunnanopettajani Kaukoranta (Ässissä nykyään valmentajana) oli hommannut varmaan 100 mailaa ja pari pelaajaa paikalle. Se oli kova juttu silloin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No onhan tuossa syytä. Varmaan melko hieno homma ollut silloin junnulle. Minä muistan kun ala-asteella järjestettiin JYP-pelaajien mailojen myyjäiset. Silloinen liikunnanopettajani Kaukoranta (Ässissä nykyään valmentajana) oli hommannut varmaan 100 mailaa ja pari pelaajaa paikalle. Se oli kova juttu silloin.
Pienistä jutuista lähtee asiat.

Muistan kun joskus 8- tai 9-vuotiaana en oikeastaan tiennyt musiikista muuta kuin Hassisen Koneen. Mulla oli Rumat Sävelet kaseettina ja siinäpä suunnilleen se. Sain sitten sata markkaa jostain syystä isältä ja pyysin serkun levykauppaan kaveriksi, makutuomariksi. Se valitsi mulle Sabbath Bloody Sabbathin ja Motörheadin Ace of Spadesin. Jälkikäteen ajatellen voi olla tyytyväinen. Se olisi saattanut suositella vaikka Eltonia ja Queenia, ja mie olisin nyt hintti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Se valitsi mulle Sabbath Bloody Sabbathin ja Motörheadin Ace of Spadesin.
Ei huonosti valittu. Minulle ensimmäiset ostamani levyt olivat muistaakseni Apulantaa ja Funeris Nocturnumia. Herra -FNM- tietää tuon jälkinmäisen bändin, hänen serkkunsa soitti siinä. Melko nuoresta asti metalli ja punkki ovat olleet niitä minun juttuja. Periaatteessa lastenlauluista siirryttiin suoraan Clashiin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Periaatteessa lastenlauluista siirryttiin suoraan Clashiin.
Mie kuulin 70-luvulla M.A.Nummista ja sitä, mitä mutsi kuunteli. Siis Beatlesia, Elvistä, Moody Bluesia, Bob Marleytä, Piirpauketta... Noista on jotain jäänyt itsellekin. Mutsi on aina tykännyt musiikista. Isävainaata taasen ei musiikki olisi voinut vähempää kiinnostaa; epämusikaalisempaa ihmistä en ole kuunaan tavannut. Se sanoi tunnistavansa kaksi musiikkikappaletta, joista toinen on Porilaisten marssi ja toinen ei ole.

 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mie kuulin 70-luvulla M.A.Nummista ja sitä, mitä mutsi kuunteli. Siis Beatlesia, Elvistä, Moody Bluesia, Bob Marleytä, Piirpauketta... Noista on jotain jäänyt itsellekin. Mutsi on aina tykännyt musiikista. Isävainaata taasen ei musiikki olisi voinut vähempää kiinnostaa; epämusikaalisempaa ihmistä en ole kuunaan tavannut. Se sanoi tunnistavansa kaksi musiikkikappaletta, joista toinen on Porilaisten marssi ja toinen ei ole.

Minulle taas tuli kaikki vaikutteet isoveljeltä. Hän kun oli silloin mielestäni maailman kovin jätkä, niin kaikki musiikkikin mitä hän kuunteli kuulosti tosi hyvältä. Apulanta, Clash, Ramones, Pantera ja Sepultura ovat sellaisia, jotka silloin (n. 5-vuotiaana) iskivät, ja ovat pysyneet edelleen. Veljeltäni sain vielä tuon apulannan Hajonnut-ep:n, ja se olin silloin ensimmäinen levyni. Nyt silläkin voisi olla jotain arvoa.


Perkeles, M.A:sta ja lapsuuden muistelusta tuli mieleen Gommi ja Pommi. M.A. ja Pedro siis puvuissaan. Se oli pienenä kova juttu kanssa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Perkeles, M.A:sta ja lapsuuden muistelusta tuli mieleen Gommi ja Pommi. M.A. ja Pedro siis puvuissaan. Se oli pienenä kova juttu kanssa.
Meillä oli 90-luvulla ja 2000-luvun alussa ystävieni herra P:n ja nyt jo edesmenneen herra K:n kanssa akustinen trio, kolme miestä, kolme lauluääntä ja kolme akustista kitaraa. Tehtiin pikkujoulukeikkoja, hääkeikkoja, soiteltiin terasseilla kesällä ja kierrätettiin hattua... Ohjelmistossa oli Röyhkää, Nurmiota, Lindholmia, Alankoa, Rollareita, CCR:ia, vanhoja iskelmiä... Periaatteessa ihan mitä vain. Jos yksi osasi soinnut ja sanat, niin pystyi aloittamaan biisin ja toiset kyllä nappasi kiinni. Ei loppunut terasseilla ikinä juomat. Yleensä tuli ongelmia kun käsillä piti soittaa ja suulla laulaa, ja olisi pitänyt kaksin käsin kaataa viinaa siihen ainoaan suuhun samalla.

Väliin neuvo: jos haluatte pillua, viinaa, rahaa ja kavereita, niin opetelkaa soittamaan ja laulamaan.

Niin, se itse asia. Vaikka soitettiin mitä aikuisten lauluja, niin silti suurimman suosion sai aina M.A:n biiseillä. On sika kunnossa, Kookospähkinä, Kumipallo... Jumaliste, ihan yleisön koosta, humalatilasta ja koostumuksesta riippumatta nuo tipahti aina kuin häkä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Väliin neuvo: jos haluatte pillua, viinaa, rahaa ja kavereita, niin opetelkaa soittamaan ja laulamaan.
Molempia osaan! Paitsi laulaminen ei kyllä kovinkaan kivalta kuulosta.

Niin, se itse asia. Vaikka soitettiin mitä aikuisten lauluja, niin silti suurimman suosion sai aina M.A:n biiseillä. On sika kunnossa, Kookospähkinä, Kumipallo... Jumaliste, ihan yleisön koosta, humalatilasta ja koostumuksesta riippumatta nuo tipahti aina kuin häkä.
On sika kunnossa! "eläin on jessöör, eläin on jessöör ollaan eläimiä". Eihän tuosta voi olla tykkäämättä!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On sika kunnossa! "eläin on jessöör, eläin on jessöör ollaan eläimiä". Eihän tuosta voi olla tykkäämättä!
No eipä ei. Tuota vedetään aina musiikkitunneilla nykyisessä työpaikassani.

Tämä oli myös kova hitti keikoillamme. Linkin takana SinäPutkessa kappale, jossa haudankaivajanakin toiminut nokialaislähtöinen muusikko laulaa perseistä, perseistä, perseistä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tämä oli myös kova hitti keikoillamme. Linkin takana SinäPutkessa kappale, jossa haudankaivajanakin toiminut nokialaislähtöinen muusikko laulaa perseistä, perseistä, perseistä.
Peitsamosta en yleisesti ottaen ole välittänyt, mutta tuo biisi oli minulle aivan uusi. Ei ollenkaan huono. Perseistä nenässäni, perseitä mummulassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Peitsamosta en yleisesti ottaen ole välittänyt, mutta tuo biisi oli minulle aivan uusi. Ei ollenkaan huono. Perseistä nenässäni, perseitä mummulassa.
Voinet kuvitella lauman nelikymppisiä perheenäitejä irrottelemassa jossain pikkujoulussa, siiderit kourassa, silmät lievästi harittaen. Sitten kolme kaljahtavaa jätkää vetää tuota yhteislaulattaen.

Toinen mitä aina vedettiin on Kauppaopiston naiset, paitsi jos oltiin esimerkiksi supermarketin pikkujoulussa niin se laulettiin Supermarketin naiset, ja lähiöräkälän terassilla väännettiin Lähiöräkälän naiset. Jne jne. Kun yleisö tuntee olevansa osa esitystä, kukkaronnyöritkin ovat löyhemmällä.

Laskelmoivia paskiaisia? Ei, ei toki, pois se meistä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Voinet kuvitella lauman nelikymppisiä perheenäitejä irrottelemassa jossain pikkujoulussa, siiderit kourassa, silmät lievästi harittaen. Sitten kolme kaljahtavaa jätkää vetää tuota yhteislaulattaen.
Voin hyvin kuvitella. Mikään ei ole seksikkäämpää, kuin siideripäissään epäselvästi sössöttävä 45-vuotias neljän lapsen yksinhuoltaja.

Toinen mitä aina vedettiin on Kauppaopiston naiset, paitsi jos oltiin esimerkiksi supermarketin pikkujoulussa niin se laulettiin Supermarketin naiset, ja lähiöräkälän terassilla väännettiin Lähiöräkälän naiset. Jne jne. Kun yleisö tuntee olevansa osa esitystä, kukkaronnyöritkin ovat löyhemmällä.

Laskelmoivia paskiaisia? Ei, ei toki, pois se meistä.
Tuohan taas on yksi universumin parhaita biisejä! Toiminee tosin paremmin noin henkilökohtaistettuna.

Minen tiiä enää mistään mitään, joten kuuntelen Juicea. Juice - Aurinko nousee minusta
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Huomenta!

Paljon olisi asiaa, mutta juuri mitään en saa sanottua.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Perkele kun ei väsytä. Sitä mietin, että selviäisikö huomiseen jos dokaisi tänään suunnilleen kolmeen, ja sitten nukkuisi aamuun asti.

Varmasti selviäisi.
Tai sitten ei.

On vähän paska olo, koska näin eilen Veijosen Juhan ja juttelinkin sen kanssa pitkään, mutta juttelin mielestäni väärin. Veksi on kuitenkin Äijä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sitä tapaa idolinsa ja yrittää olla hauska ja näkee, että idoli juttelee kanssasi vain siksi, että se kuuluu sen pirtaan.
Olis ollut mukavampi jutella siksi, että olis ollut jotain kiinnostavaa asiaa.
Aa, okei. Minä en mitään ihmispalvontoja harrasta, joten idolit on aika vähissä. Kalja sen sijaan ei ole vähissä. Which is nice.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ihmisenpalvonta sucks.

Nyt on perunat kattilassa kiehumassa. Ei ole pelkoa karppaamisesta, homojen ja läskien hommaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Savulohesta en kyllä oikein välitä. Vanhemmillani on lohilammikko, ja aikanaan tuli syötyä savu- ja loimulohta niin paljon, että enää ei pysty edes ajattelemaan niitä.

Minä alan nyt katsomaan Uutisvuotoa areenasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös