Kalsarikänniketju

  • 5 206 758
  • 66 637

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En tykkää yhtään Kauko Röyhkästä... Suomeksilauletusta musiikistakin pidän hyvin vähän. Riippuen toki artistista ja ihan biisistä. Sieltä täältä jotain. Irwin Goodman on oikeastaan ainoa, jota jollain tasolla fanitan. Hieno mies oli.

Tässä yksi harvoista, mikä on ihan jees. Tätä tosin pitäisi kuunnella vasta laskuhumalassa ja kyynelehtiä.. Tulee vain apea mieli tästä. Apulanta - Ilona.

PS. Operassa "hauska" bugi. Ei näy noita työkaluja, siis linkitystyökaluja jne. Firefoxissa toimii kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jaa, mielestäni Kauko Röyhkä lukeutuu merkittävimpiin rock-genressä milloinkaan toimineisiin suomalaisiin. Röyhkän 80-luku oli suurelta osin aivan maaginen, mutta ansiokasta tavaraa on Kaukolta tullut ajoittain tuonkin jälkeen. Omasta hyllystä löytyy Röyhkän koko pitkäsoittotuotanto ja suurin osa muistakin julkaisuista.

Olutta tässä hitaasti siivuttelen. Tavallista Carlsbergin keskipökköä ja EloWehnää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tänään on päässä risteillyt ajatuksia. Esim. fingerporimaisia: ensimmäisessä ruudussa Jeesus on ristikontäytön SM-kisoissa. Toisessa kuvassa nostaa kädet ylös ja huutaa: "Se on täytetty!"
Joku (Eeva Kilpi?) yhdisti ammoin kaksi Raamatun lausetta runoksi.

Lisääntykää ja täyttäkää maa.
Se on täytetty.


Hetkinen. Olen humalapäissäni itsekseni kotona tässä, joten minkähän takia olen viettänyt tällaista radiohiljaisuutta nyt. Lopppukoot moinen.
Piilossa yrittänyt ryypätä, ketku. Ulos sieltä, sut on nähty!


Jaa, mielestäni Kauko Röyhkä lukeutuu merkittävimpiin rock-genressä milloinkaan toimineisiin suomalaisiin.
Kyllä. Hieno mies. Ihan siinä Handen, Ismon ja Daven seurassa.

Lempilevyni: Maa On Voimaa, Pikku Enkeli, Paha Maa. Jumalan Lahja on tavallaan aika hieno ja nämä uudet Röyhkä & Mattila -albumit myös, ensimmäinen etenkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minä nyt kuuntelen ihan mitä tahansa, kunhan vaan se on MINUN mielestä hyvää musiikkia, genreistä viis. Espiritu on hyvää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo prismasta ostin taas eilen näitä jotain ruotsalaisia kaljoja. 3.5 löytyy vaan prosentteja, joten näitä on kiva juoda vaikka arkisin keskellä päivää, siihen aikaan kun ei vielä niin kovinkaan pökkyrään halua mennä. Ja hinta/alkoholiprosentti -suhteeltaan nämä ovat halvempia kuin suomalaiset. Tossa aiemmin kun laskin, niin 4.5 prosenttiseksi muutettuna 0.33 litran tölkillinen ei maksaisi kuin 51 senttiä plus pantti. Ei varmaan kukaan muu laske näin tarkkaan.. Noh, ensi viikolla taas Tallinnaan hakemaan repullinen vodkaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Evilin listauksen päälle on syytä lisätä Kaukolta vielä Kaksi Koiraa. Lähes unohdettu mestariteos, loistavia kappaleita läpikotaisin. Yksi niistä levyistä jonka kriitikot osasivat kehua, mutta moni jätti ostamatta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oliko Spendrupia ne pettterin ostamat ruotsalaiset folkölit? Pari kertaa olen niitä juonut, yllättävän hyvänmakuisiakin, ei ollenkaan semmosta litkua kuten saattaisi olettaa. Seitinohuisiin (kesä)iltapäiväkänneihin ideaalivalinta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Urheilullinen viikonloppu katkesi kuin seinään, otti toisellekin jalalle - katso video!

Sen verta amatööri olin, etten tullut varastojen suhteen ottaneeksi huomioon mitään vitin pyhäinpäiviä. Tosin, toisilla on järvi rannassa, mulla on kirkko etupihalla. Vois käydä kysymässä kynttiläkulkueilta, että ei teillä yhtään tiukkaa olis?

Jään pohtimaan asiaa. Kaikille teille älyköille tarjoan viiden tähden ranskalaisen taide-elämyksen

http://www.youtube.com/watch?v=ICsasusgA48
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Eksyin vahingossa Junttimaisinta... jne. ketjuun ja hetken ajan mietin, että mitäs nyt on tapahtunut, kun Harkimosta puhe. Sitten huomasin onnekseni olevani väärässä ketjussa ja siirryin tänne. Nyt viinaa naamariin. Samoilla lantringeilla kuin aiemmin...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lujille se otti, mutta löysinpäs laittoman version ja Suomeksi puhutun sellaisen Autot 2 elokuvasta, on noilla lapsilla jotain muuta katottavaa kuin pikkuhiljaa humaltuva isi. Vaan toisaaltaan, näyttää latautuvan yhtä hitaasti kuin minun tämän iltainen humala. Kas vain, rapiat puolituntia ja olen miljonääri, jees. Sen jälkeen olen tätä mieltä I Wanna Rock N Roll All Night.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Nenää kutittaa. En kaiva, kun en moista sikamaisuuksia harrasta. Ei, en ole snobi. Mie vaan en tykkää moisesta touhusta... Kuuntelen Iron Maidenia ja televisiota samaan aikaan. Huikea meno tällä hetkellä mulla siis.

Kohta alkaa oleen sen verran päissään, että on pakko siirtyä tupakkatuotteiden pariin. Sikarin jos saisi, niin ahh..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nenäpäivä meni jo. Tämähän saattaa lähteä ryyppäämiseksi sittenkin.

Jotenkaan en ole yllättynyt tästä lausunnosta. Yllättynyt taas olen siitä, että HPK voitti ja se, että ei viini mene nyt yhtään huppuun. Saattaa hitaalla juomistahdillakin olla osuutta asiaan. Hmmm. Kuuntelisko sitä Kissiä vaiko Kissiä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meinasi juomat loppua, niin jaksoin kävellä kilometrin matkan kauppaan. Nyt sitten riittää nestettä tuohon saunan sammutukseen.

Taidan painua takaisin palvautumaan.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Kalsarit kunniaan! Olisi pitänyt lähtä kujeilemaan Cage 17-iltaan, mutta ei laiskana miehenä jaksanut. NHL:ää pleikkarilla, Downin dokkaria ynnä muuta musaa, sekä kaljoittelu voittivat kyseiset markkinat. Tietenkin tässä on vaara, että paikallinen kutsuu, mutta täytyy yrittää pysyä vahvana.

Laitetaan kertaalleen mainittu Down soimaan: Down - Stone the Crow @ youtube
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oho, muitakin Downin ystäviä.
Ystäväni on tyrkyttänyt mulle tätä jo pitkään, mutta ei vaan ole iskenyt. "Siehän diggaat Sabbathia ja Skynyrdiä, tää on kuin niitten sekoitus. Varmasti tykkäät!" No, en ole päässyt sisälle. Joskus 1+1 ei ole 3, eikä edes 2.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ystäväni on tyrkyttänyt mulle tätä jo pitkään, mutta ei vaan ole iskenyt. "Siehän diggaat Sabbathia ja Skynyrdiä, tää on kuin niitten sekoitus. Varmasti tykkäät!" No, en ole päässyt sisälle. Joskus 1+1 ei ole 3, eikä edes 2.
Eipä ne kaikki yleensä iskekään, vaikka genre ja tyyli olisi kuinka kohdallaan. Esim. mainitsemistasi bändeistä Sabbath on perkeleen kova, mutta Skynyrdistä en oikein välitä. Tai Skynyrd on kyllä ihan ok, mutta ei yhtään sen enempää. Tosin eipä nuo kaksi nyt niin verrattavissa olekaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eipä ne kaikki yleensä iskekään, vaikka genre ja tyyli olisi kuinka kohdallaan.
Sepä se. Otetaan nyt vaikka Black Sabbath. Maailma on täynnään bändejä, jotka soittavat hyvinkin Sabbathilta kuulostavaa musiikkia, ja periaatteessa paremmin ja tyylikkäämmin ja komeammilla soundeilla kuin Sabbath. Silti ne on Sabbathin, sen alkuperäisen, rinnalla ihan vastaantulijoita. Miksi? No, se jokin taika siitä vaan puuttuu. Olkoot se sitten vaikka karisma, tai jotain.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Loistavaa tavaraa, ehdottomasti paras Anselmon bändeistä.

Pantera on itelle se ykkönen, eikä pelkästään Phil-sedän bändeistä, vaan kaikista, mutta Down toimii myös erittäin hyvin. Varsinkin NOLA-albumi on jotain todella mahtavaa. Panterasta puheenollen; harmittaa helvetisti etten lähtenyt 98(?) Nummirockiin. Jos en nyt ihan väärin muista, niin taisi olla viimeinen kerta kun Pantera tässä maassa soitti..? 2001 olisin mennyt orkesteria katsomaan, mutta peruivat keikan lentopelon (9/11) takia. Downia en jaksanut Tampereelle asti lähtä katsomaan, vaikka näin jälkikäteen ajateltuna olisi kannattanut. Ehkäpä sitten seuraavalla kerralla.

EDIT: Toimii sekä Sabbath, että Skynyrd.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös