Kalsarikänniketju

  • 5 222 187
  • 66 665

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Niin paljon tullut maailmalla juostua, että välillä kalsarikännäys on suorastaan jumalten lahja ja mitä otollisin tilaisuus rentoutua.

Itse olen viime aikoina timpittänyt (harvinainen murresana, ottanut kuppia) hyvässä seurassa Kanadassa, Tsekissä, Saksassa, Sveitsissä, Tanskassa, Ruotsissa ja Virossa. Mutta kotiin on aina yhtä hienoa palata ja viski maistuu hyvältä kun omasta lasista juo.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No niin. Nyt on kaikenlaiset saunomiset sun muut hoidettu, joten voisi ruveta vaikka ryypiskelemään. Ilta on vasta nuori, kuten minäkin. Tänään olut maistuu. Hyvältä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kyllä, nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Ja sitten voikin sirtyä likaisiin naisiin...
Yotuubiin käypi tiemme

Kyse ei ole nyt edes minusta tai juomisesta. Mutta hyvä kipale kuitenki on! Pitää varmaan ottaa nyt viinaa ja huomena tai ylihuomena miettiä miten jatketaan suhdetta vai jatketaanko.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pohjien valua, hyvä että kerkesin, ennekuin kuivuu käsiin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No johan nyt on kumma. Täällä kk-ketju meinaa kuolla jo tähän kellonaikaan. Maratonryyppääjä vois katsoa vielä maratonin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vaikken Timo Rautiaisen fani ole, niin tällä hetkellä soi miehen biisi, lumessa kahlaajat. Ihan ok biisi. Viiniä edelleen kittaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Vaikken Timo Rautiaisen fani ole minäkään, niin tälläkään hetkellä ei soi yksikään hänen biisinsä. Aamulla pitäisi jatkaa kattohommia jos ja kun ehtii. Olenko ainoa hereillä?
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Kuuden päivän työputki takana ja nyt maistuu olut ja omatekoinen pizza! Kännejä ei ehdi varmaan tulla kun nukahdan luultavasti viimeistään tunnin päästä tällä erää. Keskiviikkona vasta seuraavaks töihin!
 
hereillä ollaan, vika kalja tosin saattaa olla pienoinen tunnelman laskija. Ei edes nukuta yhtään. Sais kyllä tavallaan nukuttaa, rytmit sotkettu taas huolella viikonloppuna.

Kuuntelin timon biisinkin, samaaa ulvomista, ei olla kavereita vieläkään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kuuden päivän työputki takana ja nyt maistuu olut ja omatekoinen pizza! Kännejä ei ehdi varmaan tulla kun nukahdan luultavasti viimeistään tunnin päästä tällä erää. Keskiviikkona vasta seuraavaks töihin!

hereillä ollaan, vika kalja tosin saattaa olla pienoinen tunnelman laskija. Ei edes nukuta yhtään. Sais kyllä tavallaan nukuttaa, rytmit sotkettu taas huolella viikonloppuna.
Minulla sentään olutta riittää, mutta nukkumattia silti on odoteltu. Kello soittaa yhdeksältä, ja olisi mukava nukahtaa edes vähän ennen sitä. Mutta kai tämä tästä... Vielä en luovuta.

Kuuntelin timon biisinkin, samaaa ulvomista, ei olla kavereita vieläkään.
Minulla on melkoisen paha rautiaisallergia. Jokainen biisi saa minut yrittämään itsemurhaa sytkärillä.
 

Kece

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa
Vittu mä juon tän pois!
Otetaanpa Karhua sekä lonkeroa ensimmäisen vapaan sunnuntain kunniaksi sitten toukokuun. Nami nami, kylläpä on kiva olo!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös