Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 860
  • 66 778

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siihen ISH:lle, että jos lyödään edes sadan euron veto, niin voin minä sen eukon tänne suostua ottamaan ja otan kuvan, kun hän saapuu. Laitan kuvaan päivän alibin (tai Alibin, jos se ilmestyi tänään), niin näet, että päivä on oikea. On se joillekin todella ihmeellistä, että la-iltana joku nainen haluaa tulla yöksi. Kyllä sinäkin vielä joskus sen ehkä koet...

Nyt se naapurini (naisketjussa taustaa) lähtee sen ja kaverinsa kanssa baariin. Ja minun, mennään samalla taksilla! Voi että on tämä, on se.

Käyttäjänimettömälle sellaiset terveiset, että hyvä vain kun menet vittuun tästä ketjusta noiden juttujesi kanssa. Muista tuhlata paljon rahaa siellä baarissa. Niin paljon että sitten myöhemmin kaduttaa.

Kolme 56,8cl Karhu-tölkkiä on, mutta tyhmäähän niitä olisi vielä juoda pois, kun illan leffaan on neljä tuntia aikaa. No hauskuuttakaa te minua se aika, niin luen ajatuksianne ja niiden avulla pysyn hereillä... Parasta on että tuo yksi naistennaurattaja häipyi ja jätti meidät naisettomat miehet rauhaan.

KuKKaKeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KYRöskosken PÄrske
Jaahas kai sitä täytyy lauantain saunan päätteksi kiskaista tusina keskiolutta kupoliin. Helkkari kun tuo M2p2 sport sivusto on lakkautettu. Tietääkö joku muu hyviä sivuja miltä löytää streamejä, kysyn jo ennakkoon tulevaa training camppia ja muita urheilu tapahtumia varten??

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mikähän siinä on kun olut taas maistuu näin hyvältä. Baariin ovat nyt kaipailleet, mutta perusasiat perusasioina. Tänään juon kaikista mieluiten kotona olutta. Niin paljon tullut maailmalla juostua, että välillä kalsarikännäys on suorastaan jumalten lahja ja mitä otollisin tilaisuus rentoutua.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Piti se tämäkin nähdä, että Jomppa_Koo vittuilee naisasioista! HAH!

Eihän siinä, minä lähden nyt sinne. Bambi ja kaverinsa samalla. Hyvät kyydit...

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jompan iltamuroissa on tainnut olla tänään liikaa kusta?

Mukavaa iltaa itselleni kuitenkin. Valkoviiniä, olutta ja ehkä konjakkia tai kossua. Rommiakin olisi. Valinnan vaikeus on kiusoitteleva piina. Toivottavasti valitsen oikein, tänään ei jaksaisi juoda oksennuttavaa viinaa.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Noita nettihauiksiaan suukotteleviaan ignomaruksia ilmaantuu tännekin ihan suorastaan tasaisin väliajoin. Väliajoilla syödään popcorneja. Ne nuo tyypit kun luulevat keksineensä pyörän.

Kaksi pulloa punkkua juotuna. Pohjat kunnossa. Oikein rätkää ehtoa tänne, niillekin, joilla on 5 euroa kirjekuoressa ja pillu vain unissa.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Noita nettihauiksiaan suukotteleviaan ignomaruksia ilmaantuu tännekin ihan suorastaan tasaisin väliajoin. Väliajoilla syödään popcorneja. Ne nuo tyypit kun luulevat keksineensä pyörän.

Et kai vaan haasta riitaa tyhjästä? Ei hyvä juttu ollenkaan. Mikäli et hallitse luetun ymmärtämistä laisinkaan, niin voit suukotella nettipenistäni tähän saumaan. Tai ehkä olen vain vainoharhainen, kuka tietää.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Niin paljon tullut maailmalla juostua, että välillä kalsarikännäys on suorastaan jumalten lahja ja mitä otollisin tilaisuus rentoutua.

Itse olen viime aikoina timpittänyt (harvinainen murresana, ottanut kuppia) hyvässä seurassa Kanadassa, Tsekissä, Saksassa, Sveitsissä, Tanskassa, Ruotsissa ja Virossa. Mutta kotiin on aina yhtä hienoa palata ja viski maistuu hyvältä kun omasta lasista juo.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No niin. Nyt on kaikenlaiset saunomiset sun muut hoidettu, joten voisi ruveta vaikka ryypiskelemään. Ilta on vasta nuori, kuten minäkin. Tänään olut maistuu. Hyvältä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy