Kalsarikänniketju

  • 5 236 828
  • 66 669

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Otan housut pois, olen kalsareillani ja kännissä. Sit korkkaan lapparin ja olen ihan sammumispisteessä kohta kai vai oletko sä Kai? En uskaltanut baariin vaan menin kivan tytön kanssa syömään, oli paljon kivempaa ku baarissa.
 

Raymo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings, Nimo, Lecter
Onko muuten vinkkejä, miten selvitä huomisesta työhaastattelusta hirveässä darrassa? Homma on ny karannu lapasesta eikä loppua näy.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Flunssaan auttaa tee terästettynä Captain Morgan's spiced-rommilla (tummaa). Ainakaan ei vituta niin paljoa sairastaa.

Täälläkin päin on flunssaa ja olen yrittänyt taltuttaa sitä Lapin Kullalla ja viskillä.. Huomenaamulla näen vaikutukset. Toivotaan parasta!
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täälläkin päin on flunssaa ja olen yrittänyt taltuttaa sitä Lapin Kullalla ja viskillä.. Huomenaamulla näen vaikutukset. Toivotaan parasta!

Lapin kulta nyt on ihan turha juoma pelkkänä lagerinakin. Ehkä siinä voi nakkeja keittää, mutta ei juuri muuta. Flunsan taltuttamiseen viski käy kyllä auttavasti jos maistuu muuten.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Lapin kulta nyt on ihan turha juoma pelkkänä lagerinakin. Ehkä siinä voi nakkeja keittää, mutta ei juuri muuta. Flunsan taltuttamiseen viski käy kyllä auttavasti jos maistuu muuten.

Meidän kaupan halvinta olutta tällä hetkellä niin olen pahoillani. Pitäisiköhän kokeilla nakkeja ja Lapparia, siinä olisi sitä jotain.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Meidän kaupan halvinta olutta tällä hetkellä niin olen pahoillani. Pitäisiköhän kokeilla nakkeja ja Lapparia, siinä olisi sitä jotain.

Täällä sama juttu. Lähikaupassa halvinta on Koff, joten sillä mennään. Olvia suosisin, mutta menee vaikka Karjala, jos halvinta on. Niin se vaan taitaa olla, että merkille ei ole väliä. Halvinta otan, suunnilleen samanlaista ainetta ne on. Ei niitä minkään makunautintojen takia osteta.

Laita toki kera nakkien.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Täällä sama juttu. Lähikaupassa halvinta on Koff, joten sillä mennään. Olvia suosisin, mutta menee vaikka Karjala, jos halvinta on. Niin se vaan taitaa olla, että merkille ei ole väliä. Halvinta otan, suunnilleen samanlaista ainetta ne on. Ei niitä minkään makunautintojen takia osteta.

Laita toki kera nakkien.

Itselläni Karjala on nykyisin lähimpänä makuhermoja, mutta kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä ja sekin sulaa ajan myötä pois. En ymmärrä millään tuota Olvin hintaa, siis se on jotain 26-28€/lava kaljaa, melko tyyristä sanon mä. Ah, huomenna ihan vapaapäivä, torstai on hyvä päivä juoda.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itselläni Karjala on nykyisin lähimpänä makuhermoja, mutta kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä ja sekin sulaa ajan myötä pois. En ymmärrä millään tuota Olvin hintaa, siis se on jotain 26-28€/lava kaljaa, melko tyyristä sanon mä. Ah, huomenna ihan vapaapäivä, torstai on hyvä päivä juoda.

Taitaa mennä vähän kaupan mukaan nuo hinnat. Kyllä täällä saa Olvia aina jostain siihen 22e hintaan ja joskus se on se halvinkin tuote. En kyllä missään ole nähnyt Olvia myytävän 28 eurolla. No se ja sama.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Taitaa mennä vähän kaupan mukaan nuo hinnat. Kyllä täällä saa Olvia aina jostain siihen 22e hintaan ja joskus se on se halvinkin tuote. En kyllä missään ole nähnyt Olvia myytävän 28 eurolla. No se ja sama.

Tänään K-marketista bongattu vähä yli 28€ ja kauppa missä olin töissä niin siellä oli n. 26€, sain monet vittuilut siitä kuulla. Mutta jep, who cares. K-Kaupassa varmasti on se, että ne yrittää Pirkka-olutta mahdollisimman paljon myydä, joten muiden oluiden hinnat on sitten taivaassa. On kyllä rentoutunut fiilis kuunnella vain J.Karjalaista omassa kämpässäni ja nauttia elämästä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Elä Worrell murehi, jos naisasioita alkaa murehtia niin se jatkuu vielä senkinjälkeen ku oot mullan alla, eukko tulee, kaivaa ylös ja haluu ne luut joista voi tehä lusikoita ja myydä yhen irman tunteman käsityöammattilasen putiikkiin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Elä Worrell murehi, jos naisasioita alkaa murehtia niin se jatkuu vielä senkinjälkeen ku oot mullan alla, eukko tulee, kaivaa ylös ja haluu ne luut joista voi tehä lusikoita ja myydä yhen irman tunteman käsityöammattilasen putiikkiin.

Naurahdin, kiitos sulle! Paransit oloani, oikeasti. Niinhän se on, ei niitä voi liiaksi murehtia. Sanoinkin sille, että nauttisi olostaan siellä pallon toisella puolella.

Viini on virrannut täällä. Pahoittelen ettei ole musalinkkiä tai muuta lisättävänä tähän. Lisätään tähän se, että koitan nauttia siitä, että NHL-kausi alkaa taas kohta ja pystyn nauttimaan liigan tapahtumista ilman muita menoja.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Viini on virrannut täällä. Pahoittelen ettei ole musalinkkiä tai muuta lisättävänä tähän. Lisätään tähän se, että koitan nauttia siitä, että NHL-kausi alkaa taas kohta ja pystyn nauttimaan liigan tapahtumista ilman muita menoja.

Meistä jokainen osaa musaa ettiä, kunhan tiukea herkistelin :D Kausi tosiaan alkaa ja ootan sitä enemmän kun aikoihin, Pegulan myötä Sabreskin on tehnyt kesän aikana jotain liikkeitä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Meistä jokainen osaa musaa ettiä, kunhan tiukea herkistelin :D Kausi tosiaan alkaa ja ootan sitä enemmän kun aikoihin, Pegulan myötä Sabreskin on tehnyt kesän aikana jotain liikkeitä.

Mites muuten Sabresilla noin niin kuin muuten menee? En jaksa selata Sabresin toikkia hirveästi. Saitte Calgarystä Reghierin ja teillä vaikuttaa muutenkin joukkue sellaiselta jota voisi sympata ja koittaa seurata ensi kaudella.

Coyotesillahan, noh, niin no... Kenttäpelaajien osalta joukkue on potentiaalinen, mutta veskariosasto on koko näytön kokoinen kysymysmerkki.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mites muuten Sabresilla noin niin kuin muuten menee? En jaksa selata Sabresin toikkia hirveästi. Saitte Calgarystä Reghierin ja teillä vaikuttaa muutenkin joukkue sellaiselta jota voisi sympata ja koittaa seurata ensi kaudella.

En oo mikkään Adetti tahi Marwin, mutta kyllä mie nyt nään Sabresilla pitkästä aikaa ihan oikeita mahdollisuuksia edetä pitkälle. Aiemmin kyse on ollu materiaalista, mutta nyt Pegulan myötä rahaa on ja sitä on käytetty, Regehr, Leino... On ollu puhetta että Ruff on tehny hyvää työtä, niinkun onkin, mutta kun välineet on ollu minimanista. Nyt on ekaa kertaa semmonen setti Lindyllakin, että pitäs tapahtua, jos ei niin voi liigan pisin valmennuspesti tulla päätöksensä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös