Kalsarikänniketju

  • 5 238 767
  • 66 669

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ei tullut tänään postissa uusin versio EA:n Nhl:stä, joten nerokkaana miehenä vetäisen koomat jotta aamulla nukuttaa ja herään postiluukun kolahdukseen eikä tarvitse koko aamua kärvistellä. Surullista, että vanha ukko odottaa yhtä perkeleen peliä näin innoissaan. Tosin se ei tietenkään ole surullista, että sain siitä hienon syyn juoda keskellä viikkoa. Vaikka eipä noita syitä ole pitkään aikaan tarvinnutkaan.
Kai joku muukin juo, vaikka futispelin varjolla?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vittu saatana tänään on yliopiston lukukauden avajaisbileet. Mukamas menossa sinne. Haalarit on tukevasti ihan toisessa paikassa minuun verrattuna, mutta gini ja Schweppesin Indian Tonic Water -pullo samassa paikassa minuun verrattuna.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
kansalle virtaa
se sattuu
ja se koskee sinua

Mutta että Laura Malmivaara? Mitä kummaa HÄH

Tässä olisi pitänyt tietää yksi mainos. Hyvä ettet tiedä.

Anni Polva: Tiina menee psykoosiin. WSOY ISBN 55737535353-348358535
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
kansalle virtaa
se sattuu
ja se koskee sinua

Mutta että Laura Malmivaara? Mitä kummaa HÄH

Pyykinpesumainoksessa sanoo: "Ding ding ding, aika monelle, hehe".

Kai tässä voi imutella bisukkaa.

Tuli myös mieleen erittäin mustaa huumoria, mutta ehkä kannattaa jättää väliin vielä näin pian turman jälkeen, vai mitä?
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Tuli myös mieleen erittäin mustaa huumoria, mutta ehkä kannattaa jättää väliin vielä näin pian turman jälkeen, vai mitä?

Minä keksin heti oivallisia ex-liigakiekkoilijoiden bongauksia sekä sudden death -aiheisia lätkävitsejä, mutta jätän niiden kertomisen teidän harteillenne.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuinka selvityä lentonnettomuudesta?

Lesson 1.

Linkin takana olet hiuskarvan varassa.

En kyllä oikein usko, että tuo toimii. Luulisin, että koneessa olleet olisivat mielihyvin lipittäneet kusta Pelkokerroin -hengessä vaikka litratolkulla, jos sillä olisi selvinnyt. Tosin enhän tiedä, kun en ole ollut lento-onnettomuudessa, enkä ole kustakaan juonut.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kannattaisi juoda sitä omaa kusta, ennenkuin tulee sekoittamaan yllä olevat termit keskenään.

Bear Grylls ei tosin ole missään jaksossa (tähän mennessä) käyttänyt panohanskoja selviytymiseen, joten paha sanoa hänen rehellisyydestään.

Jaa, no täytyy kyllä myöntää, etten moista termiä kyllä ole ennen kuullut. Oletin vain sinun juoneen jo riittävästi ja sen olleen kirjausvirhe. Niin, olisikohan panohanskat kädessä selvinnyt rysäyksestä jokatapauksessa? Luultavasti.

Kun kuulin ensimmäisen kerran onnettomuudesta, että 37 matkustajasta vain yksi on selvinnyt hengissä ja joukkueessa pelaa vain yksi ruotsalainen, niin laskeskelin mielessä 1+1. Näin ei sitten jostain kumman syystä ollutkaan, mutta tuliko kenellekkään muulle mieleen sama?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kun kuulin ensimmäisen kerran onnettomuudesta, että 37 matkustajasta vain yksi on selvinnyt hengissä ja joukkueessa pelaa vain yksi ruotsalainen, niin laskeskelin mielessä 1+1. Näin ei sitten jostain kumman syystä ollutkaan, mutta tuliko kenellekkään muulle mieleen sama?

Mulla tuli mieleen Bruce Willis. Välittömästi.
 

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jalassa ei ole kalsarit vaan shortsit, mutta menkööt. Tähän alkuun vähän selitystä miksi tähän ketjuun olen eksynyt.

Edellisen viikon torstaina tuli monoa persuksiin tuotannollisista ja taloudellisista syistä. No listalla olin ensimmäisenä sen takia, kun esimies tiesi minun jo pidemmän ajan etsineen uusia hommia. Kun tällaisia juttuja tulee kohdalle niin minulla ei ole tapana vetää päätä täyteen, vaan en ota mitään. Ihan vaan sen vuoksi, että ei huvita.

Tässä on kuitenkin elämän aikana kerennyt suhteita luomaan vähän joka suuntaan niin ei tämä elämä mihinkään kaatunut. Nyt on edessä ensi viikolla keskustelut uudesta paikasta. Palkka nousee vähintään 30-40% ja hommat muuttuvat paljon mielyttävämmiksi.

Eli siis juon viime viikon vitutukselle ja tämän viikon toivolle.

-H-
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Arvuuttelin Veikkausliiga-kierroksesta tasurikierrosta ja laitoin kolme ristiä järjestelmällä. Eihän niistä lopulta osunut kuin yksi, mutta se tärkein, joka oli toisessa lapussa. Tuon järjestelmän kosahtaminen vitutti, kun en oikein uskonut tuohon toiseen lappuun. Tuli aika perkeleen hyvä fiilis, kun voitto varmistui. Nyt vähän olutta ja pokeria. Kyllä kelpaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös