Kalsarikänniketju

  • 5 208 781
  • 66 644
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No ensin mä otan vielä Penan Joensuusta mukaan. Ja parin vuoden päästä se opetetaan ryyppäämään viimeistään seitinohuita. Sitten vuoden mittaisen rännin jälkeen ruvetaan pohtimaan, että pitäisköhän ton junnun treenatakin jossain vaiheessa.

Mihis vittuun GM penaa tarttee...osaathan seitinohuetkin, kai...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jo vain se on aika ilmoittautua tänne. Pitkä ja hikinen päivä kylillä krapulaisena vaihtuu nyt pikku pikku känneihin. Voi kun tätä jalkahien tuoksua voisi purkittaa, sillä tämä olisi oiva tuliainen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sain tänään The Arskalta Jaakko Tepon Parhaat tarinat levyn. Tässä tuota livetuotosta aloin kuuntelemaan. Onhan tuo kaikessa mauttomuudessaankin ihan helvetin loistavaa höpötystä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sehän on vanha totuus, että alkoholistit käyvät kokouksissa, ja juopot juovat viinaa. Minä en siis ainakaan alkoholisti ole. Kippis!
Minulla on kaksi missiota tällä palstalla (ja oikeastaan elämässä yleensäkin): vakuuttaa kaikki siitä, että a) itse ei ole minän synonyymi, ja b) alkoholismia ei ole, on vain juoppoutta. Uskokaa pois. Alkoholismi voi olla oire muusta luonteen vinoumasta (narsismi, itsetuho, sosiopaattiset tendenssit), mutta sairaus se ei ole. Nuha, tuhkarokko ja eturauhassyöpä ovat sairauksia, ne tulevat halusi tai ei. Viinaa taasen mikään bakteeri ei kurkkuun kaada, vaan juoppo itse sen kaataa. Juopolla on vapaa valinta.

Minä olen Jasser Arafatin nenä. Oletko sinä John Holmesin mulkku?
Siellä munineen missä Riki Sorsa nenineen?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse asiassa ystäviä ei voi ihmisellä olla elinaikanaan kuin ehkä puolenkymmentä korkeintaan. Minulla on ollut kolme, joista kaksi vielä elää.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ystävistä en liiemmin tiedä. Onhan noita kaksi. Toisaalta välillä tulee pitkiäkin aikoja ettei yhteyttä pidetä oikeastaan ollenkaan. Kuitenkin sen aina tietää, että mistä vilpitöntä tukea saa kun sitä tarvitsee.

On kuitenkin olemassa yksi joka ei hylkää ja siitä laulaa Sipen biisissä Tommi Liimatta - Tilatkaa tytöt taksi
 

nc6

Jäsen
Viimeisiä kalsareita vedellään ns. poikamiehenä. Olusta huiviin ja ehkä jopa snadisti punkkua.

Nimim. Hei me mennään naimisiin, viikon päästä lauantaina.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Viimeisiä kalsareita vedellään ns. poikamiehenä. Olusta huiviin ja ehkä jopa snadisti punkkua.

Nimim. Hei me mennään naimisiin, viikon päästä lauantaina.
Tervetuloa ukkomiesten kerhoon. Helppo liittyä, vaikeampi pysyä.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse imeskelen slots guldia, kuuntelen Leeviä ja nautin perjantaista. Voi olla rentouttavaa hä!
 

nc6

Jäsen
Olisin kyllä itse ehdottanut itselleni Onnellisuus-ketjua, päästäkseni puolittamaan lainat ja niiden aiheuttaman taakan. Sekä totta mooses Häämatkan Egyptin Hotelli Premier Le Rêve Hotel & Spa all inclusive paketilla. Alkoholi on siis ilmaista!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olisin kyllä itse ehdottanut itselleni Onnellisuus-ketjua, päästäkseni puolittamaan lainat ja niiden aiheuttaman taakan. Sekä totta mooses Häämatkan Egyptin Hotelli Premier Le Rêve Hotel & Spa all inclusive paketilla. Alkoholi on siis ilmaista!
Näillä tiedoin ehdit vielä perustaa ketjun:"sitten kadutti..."

No onnittelut nyt kuitenkin. Otanpa Hennessyä onnentoivotukseksesi.
 

passenger

Jäsen
Itse asiassa ystäviä ei voi ihmisellä olla elinaikanaan kuin ehkä puolenkymmentä korkeintaan. Minulla on ollut kolme, joista kaksi vielä elää.

Tämä on kyllä totta, jotenkin tuntuu, ainakin omalla kohdalla, että hyviä ystäviä ei edes enää tule löytymään, vaan ne ovat ne hienot muutamat miehet jotka on tuntenut pitkään. Hyviä kavereita toki saattaa tulla vastaan ja tutustua. Kunnon ystävyys vaatii vuosia muodostuakseen.

Tulin töistä kotiin tuossa tunti taakse ja sellainen väsyneen turhautunut ja kyllästynyt olo aiheutti pakottavan tunteen kaataa hilkku Tullamorea lasiin, ja jo toisenkin. Laitoin vielä vähän John Calea soimaan.

Calekin vaihtui jo Nick Caveen
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hu-huu!?! Känniskuukkelis biu bau hölöpöti höps. Äimäfiddunas römpöttämäs kännälis göggelis. Ottamas persaris hötsyntötsys ja lavmiitenderis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös