Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 882
  • 66 679

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse asiassa ystäviä ei voi ihmisellä olla elinaikanaan kuin ehkä puolenkymmentä korkeintaan. Minulla on ollut kolme, joista kaksi vielä elää.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ystävistä en liiemmin tiedä. Onhan noita kaksi. Toisaalta välillä tulee pitkiäkin aikoja ettei yhteyttä pidetä oikeastaan ollenkaan. Kuitenkin sen aina tietää, että mistä vilpitöntä tukea saa kun sitä tarvitsee.

On kuitenkin olemassa yksi joka ei hylkää ja siitä laulaa Sipen biisissä Tommi Liimatta - Tilatkaa tytöt taksi

nc6

Jäsen
Viimeisiä kalsareita vedellään ns. poikamiehenä. Olusta huiviin ja ehkä jopa snadisti punkkua.

Nimim. Hei me mennään naimisiin, viikon päästä lauantaina.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viimeisiä kalsareita vedellään ns. poikamiehenä. Olusta huiviin ja ehkä jopa snadisti punkkua.

Nimim. Hei me mennään naimisiin, viikon päästä lauantaina.
Tervetuloa ukkomiesten kerhoon. Helppo liittyä, vaikeampi pysyä.

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse imeskelen slots guldia, kuuntelen Leeviä ja nautin perjantaista. Voi olla rentouttavaa hä!

nc6

Jäsen
Olisin kyllä itse ehdottanut itselleni Onnellisuus-ketjua, päästäkseni puolittamaan lainat ja niiden aiheuttaman taakan. Sekä totta mooses Häämatkan Egyptin Hotelli Premier Le Rêve Hotel & Spa all inclusive paketilla. Alkoholi on siis ilmaista!

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olisin kyllä itse ehdottanut itselleni Onnellisuus-ketjua, päästäkseni puolittamaan lainat ja niiden aiheuttaman taakan. Sekä totta mooses Häämatkan Egyptin Hotelli Premier Le Rêve Hotel & Spa all inclusive paketilla. Alkoholi on siis ilmaista!
Näillä tiedoin ehdit vielä perustaa ketjun:"sitten kadutti..."

No onnittelut nyt kuitenkin. Otanpa Hennessyä onnentoivotukseksesi.

passenger

Jäsen
Itse asiassa ystäviä ei voi ihmisellä olla elinaikanaan kuin ehkä puolenkymmentä korkeintaan. Minulla on ollut kolme, joista kaksi vielä elää.

Tämä on kyllä totta, jotenkin tuntuu, ainakin omalla kohdalla, että hyviä ystäviä ei edes enää tule löytymään, vaan ne ovat ne hienot muutamat miehet jotka on tuntenut pitkään. Hyviä kavereita toki saattaa tulla vastaan ja tutustua. Kunnon ystävyys vaatii vuosia muodostuakseen.

Tulin töistä kotiin tuossa tunti taakse ja sellainen väsyneen turhautunut ja kyllästynyt olo aiheutti pakottavan tunteen kaataa hilkku Tullamorea lasiin, ja jo toisenkin. Laitoin vielä vähän John Calea soimaan.

Calekin vaihtui jo Nick Caveen

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hu-huu!?! Känniskuukkelis biu bau hölöpöti höps. Äimäfiddunas römpöttämäs kännälis göggelis. Ottamas persaris hötsyntötsys ja lavmiitenderis.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aina ne ovat Karjalassa olleet hätäisiä. Lähtivät ennen aikojaan evakkoonkin, ja vielä lentokoneen ykkösluokassa.

Elämässä on sellaisia asioita jotka ovat onneksi hienoja jopa yhteiskuntaluokkaan katsomatta. Minä nauran iloisena siinä vaiheessa, kun vielä lisää kuluneita ovat lankoni sukulaiset. Eräs käsite on armoton ja siksi hieno. Aika.

Hieno laulaja laulaa meille: Jeff Buckley - Hallelujah

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aina ne ovat Karjalassa olleet hätäisiä. Lähtivät ennen aikojaan evakkoonkin, ja vielä lentokoneen ykkösluokassa.
Soi Sergei sekä Emma, jäi Kaisulta perunajemma, soi Stalinin synkät urut, jäi limpusta pöydälle murut, lai lai lai... Sillä silloin pommikoneet tulivat yöllä, koko Karjala kauhua näki. Sieltä missä kukkuu käki lähti Jaakkiman siirtoväki.

(c) Ema Hurskainen, Eläkeläiset

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pearl Jam on ihan perseestä, pikkusiskomusiikkia. Ei ollenkaan vakavastiotettavaa.

Laitetaan vakavastiotettavaa (vaikkakin ihan vitun onneton playback): Lemmy!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miksi nuo on niin vanhoja?
Lemmy on vanha, Lemmy on 65. Silti Lemmy pesee kuorma-autolastillisen pearljameja.

Oikeasti, mie yritin tykätä siitä Pearl Jamin ekasta, siskolta sen nauhoitin kasetille. Ne biisit oli vaan yhtä jöötiä. Ei niistä löytänyt säkeistöjä eikä kertosäkeitä. Kovasti oli himo olla Led Zeppelin vaan kun ei taidot ja näkemys riitä.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy