Katsoin muijaani ja rupesin melkein itkemään. Ehkä en ole tyytyväinen nykyisessä suhteessani, mutta sitten naisia ei näkyisi missään. Koittaako ne vain sekoittaa mun pään?
Koitappa vaihtaa autoa. Alkaa näkyä aika paljon enemmän sitä merkkiä, mitä sulla on. Et ole niitä huomannut vain aiemmin.
Sama, jos hoidat naisesi raskaaksi (kuten allekirjoittanut) alkaa näkyä liikenteessä niitä raskaaksi hoidettuja naisia paljon enemmän. Et vain huomannut niitä aiemmin.
Samalla lailla kun olet kiinnostunut jostain naisesta, jonka olet kelpuuttanut itsellesi ja vietät hänen kanssaan aikaa, on niitä muitakin "hyviä" tarjolla, mutta nyt huomaat ne. Tuskin olisit kuitenkaan ennenkään sen silmää iskevä kimulin perään juossut, mutta nyt kun sinulla on joku, niin huomaat sen paremmin ja se jää kaivelemaan. Suotta sen perään mietit. Mitä tässä maailmassa oon huomannut, pahempia ongelmia sillä uudella varmaan olisi ollut.. Ei kannata hyväksi havaittua vaihtaa, vaikka pikku puutteita on. Jos se kuitenkin hyväksi havaittu on, eikä ylipääsemättömiä esteitä ole, niin on se aika suuri riski lähteä ihan soitellen sotaan vieraankin kanssa. Samat ongelmat muutaman kuukauden-vuoden päästä kuitenkin edessä.
Asia on tietenkin toinen, jos vain haluaa sinkkuna olla ja rellestää. Mutta sitten on myöhemmin hirveän hankala sitoutua. Olen noitakin läheltä nähnyt.