Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tämä lienee sitä kolmenkympin kriisiä. Otan lisää ennen kuin taksi kiikuttaa lihavan pojan kotiin.
Kuinkas lihava se tarkalleenottaen on?
Tämä lienee sitä kolmenkympin kriisiä. Otan lisää ennen kuin taksi kiikuttaa lihavan pojan kotiin.
Kuinkas lihava se tarkalleenottaen on?
Sen verran, että takapuolen pyyhkiminen tuottaa vaikeuksia. Käytän siis vaippoja.
Onko mukavaa täällä? Tässä vain odotellaan että kello tulee 22.40 ja pääsee näkemään 8 Mile leffan varmaan viidettä kertaa. Sellaista se on. Mukavaa meinaan. Noh ketjun aiheesta sen verran että Karhua on vähän vain. Kenties huomenna enemmän. Niin, Ken, onko?
Ja se yksi jannu oli kyllä ihan helvetin lahjakas kaveri, 10-vuotias jätkä veti jossain välissä semmosen harhautuksen, että jäin kuin tikku paskaan kun viiletti ohi. Olen kuitenkin joskus bandya pelannut...
Liekö oluella vaikutusta asiaan, että se poika pääsi sinut "yllättäen" harhauttamaan? Keskity sinä vain olennaiseen.
Mä rupean sen äskeisen kynäilijän manageriksi varmaan jossain vaiheessa, GM kun olen. Ensin treenataan kadulla ja muutaman vuoden päästä siitä kirjoitetaan Jatkoajassa.
Ahvenfileet on helvetin kalliita, mutta hyviä. Ehkä siksi kalliita.
No eiks se siinäkohin oo menetetty? Kyllä perkele pidät semmosta kuria ettei se edes tiedä mikä tietokone on.
Nyt kun kalasta tuli puhe, niin oletko paistettua kuhaa maistanut? Ai että.
No ensin mä otan vielä Penan Joensuusta mukaan. Ja parin vuoden päästä se opetetaan ryyppäämään viimeistään seitinohuita. Sitten vuoden mittaisen rännin jälkeen ruvetaan pohtimaan, että pitäisköhän ton junnun treenatakin jossain vaiheessa.
Minulla on kaksi missiota tällä palstalla (ja oikeastaan elämässä yleensäkin): vakuuttaa kaikki siitä, että a) itse ei ole minän synonyymi, ja b) alkoholismia ei ole, on vain juoppoutta. Uskokaa pois. Alkoholismi voi olla oire muusta luonteen vinoumasta (narsismi, itsetuho, sosiopaattiset tendenssit), mutta sairaus se ei ole. Nuha, tuhkarokko ja eturauhassyöpä ovat sairauksia, ne tulevat halusi tai ei. Viinaa taasen mikään bakteeri ei kurkkuun kaada, vaan juoppo itse sen kaataa. Juopolla on vapaa valinta.Sehän on vanha totuus, että alkoholistit käyvät kokouksissa, ja juopot juovat viinaa. Minä en siis ainakaan alkoholisti ole. Kippis!
Siellä munineen missä Riki Sorsa nenineen?Minä olen Jasser Arafatin nenä. Oletko sinä John Holmesin mulkku?
Rupea minuksi, niin eipä ole enää.Minulla on liikaa ystäviä. Ei voi nykyään edes rauhassa kalsarikännätä.