Kalsarikänniketju

  • 5 240 513
  • 66 676

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei se mitään. Sattuu sitä paremmissakin piireissä. Kaappijuoppohan en ole vaan ihan rehellinen, päivänvalon kestävä juoppo. Tosin aloittelijoita tässä varmaan vielä ollaan, mutta treenin kautta lähdetään.

Meinasin jossain vaiheessa kirjoittaa vapaan puolella pinnalle pongahtaneeseen alkoholismiketjuun, mutta koin sen ristiriitaiseksi toiminnaksi siinä olutta litkiessäni. Aloittelijan tie on muuten pitkä, sen voi kertoa puoliammattilaisena.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Meinasin jossain vaiheessa kirjoittaa vapaan puolella pinnalle pongahtaneeseen alkoholismiketjuun, mutta koin sen ristiriitaiseksi toiminnaksi siinä olutta litkiessäni.
Sehän on vanha totuus, että alkoholistit käyvät kokouksissa, ja juopot juovat viinaa. Minä en siis ainakaan alkoholisti ole. Kippis!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kippistä vaan nimihirviölle myös. Pari tänne aktiivisesti kirjoittavaa nimimerkkiä tietääkin, että pyristelen tästä touhusta irti. Mutta tänään kalsarikännäyksen nyrkki iski kuin korkeajännityksessä miljoona volttia konsanaan. Sanoin donnerwetter ja ostin olutta.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Sehän on vanha totuus, että alkoholistit käyvät kokouksissa, ja juopot juovat viinaa. Minä en siis ainakaan alkoholisti ole. Kippis!

Ja juoppona olo on varmasti myös paljon hauskempaa, kun ei ole juuri noita velvollisuuksia, joita kokouksista aiheutuu.

En itse pyri väkisin alkoholismiin, pidän itsestäni juoppona. Mutta kai tässäkin pitää löytää se kultainen keskitie, vähän juoppoa ja vähän alkoholistia on juuri sopiva sekoitus? Vai onko pelkkänä juoppona olo kuitenkin parempaa kuin alkoholismin ja juoppouden sekoitus? Mene ja tiedä, tutkimukset jatkuu.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pari tänne aktiivisesti kirjoittavaa nimimerkkiä tietääkin, että pyristelen tästä touhusta irti. Mutta tänään kalsarikännäyksen nyrkki iski kuin korkeajännityksessä miljoona volttia konsanaan. Sanoin donnerwetter ja ostin olutta.
Juu, olen minäkin tuosta lukenut. Minulla ei sentään niin pahaksi ole tuo homma yltynyt, vaan riittää että ottaa perjantaina ja/tai lauantaina. Tosin sillon tuleekin yleensä otettua koko viikon edestä.

Ja juoppona olo on varmasti myös paljon hauskempaa, kun ei ole juuri noita velvollisuuksia, joita kokouksista aiheutuu.
Tämä on kyllä aivan totta. Tosin en minäkään vielä niin juoppo ole, etteikö muita velvollisuuksia olisi. Mutta toivottavasti vanhempana sitten.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ja juoppona olo on varmasti myös paljon hauskempaa, kun ei ole juuri noita velvollisuuksia, joita kokouksista aiheutuu.

En itse pyri väkisin alkoholismiin, pidän itsestäni juoppona. Mutta kai tässäkin pitää löytää se kultainen keskitie, vähän juoppoa ja vähän alkoholistia on juuri sopiva sekoitus? Vai onko pelkkänä juoppona olo kuitenkin parempaa kuin alkoholismin ja juoppouden sekoitus? Mene ja tiedä, tutkimukset jatkuu.

Tässä ketjussa on ehdottomasti ns. autenttista materiaalia kaikenlaisiin juoppoketjuihin verrattuna. Suosittelen pelkästään juoppona olemista eli että homma tapahtuu silloin tällöin. Mutta en suosittele sitä, että pitää kädet täristen hakea jotain lisää koska pelkää kuolevansa. Se ei ole mukavaa.

Noh. Joo. Helevetti. Perseensuti. Viimeistä kaljaa viedään. Pitää mennä hakemaan lisää. Amatöörimäistä toimintaa tämmöinen ettei kerralla osta tarpeeksi juotavaa.

Noose, et kuulunut niihin jotka tietävät mistä puhuin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin loman jälkeen, kun on ensimmäisen työviikon lusinut, tuntui kuin olisi ollut pitkäänkin selvinpäin. No viikkohan sitä oltiinkin. Nyt istun tässä äidin takapihan terassilla ja ihmettelen olotilaa. Olo on kuin silloin joskus teininä kotibileissä. Olut nousee pååhän ja poskia kuumottaa. Itseasiassa tämä lienee takauma. Usein tuli tuolloin tällaisina viileinä alkusyksyn iltoina istuttua jonkun kaverin pihassa. Eivätkä ne tytötkään niin kakaroilta näyttäneet kuin nykyään sen ikäiset.

Tämä lienee sitä kolmenkympin kriisiä. Otan lisää ennen kuin taksi kiikuttaa lihavan pojan kotiin.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Achtung! Zum Teufel und etwas...

Jepu jee. Huomenna sitä olisi vuotta lähempänä omaa kuolemaa. Elämä on. Tuikku murheeseen. Kaikki on katoavaista, joten vittuakos tässä.
Juon, olen siis olemassa...
 
Onko mukavaa täällä? Tässä vain odotellaan että kello tulee 22.40 ja pääsee näkemään 8 Mile leffan varmaan viidettä kertaa. Sellaista se on. Mukavaa meinaan. Noh ketjun aiheesta sen verran että Karhua on vähän vain. Kenties huomenna enemmän. Niin, Ken, onko?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ai saakeli. Lähikadun 10-vuotiaat jampat pelasivat rullakiekkoa tai mitä palloa nyt onkin kadulla tuossa ja tuli pallo sitten jalkoihin. Jotenkin vahingossa onnistuin kynäämään suorastaan täydellisesti ja piti sitten jäädä siihen pidemmäksikin aikaa kun suorastaan pyysivät. No, hienoa että katupelejä on. Siitä kasvaa tulevaisuuden jengiä. Ja se yksi jannu oli kyllä ihan helvetin lahjakas kaveri, 10-vuotias jätkä veti jossain välissä semmosen harhautuksen, että jäin kuin tikku paskaan kun viiletti ohi. Olen kuitenkin joskus bandya pelannut...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Onko mukavaa täällä? Tässä vain odotellaan että kello tulee 22.40 ja pääsee näkemään 8 Mile leffan varmaan viidettä kertaa. Sellaista se on. Mukavaa meinaan. Noh ketjun aiheesta sen verran että Karhua on vähän vain. Kenties huomenna enemmän. Niin, Ken, onko?

Mukavaa on Jomppa, karhua on nimittäin vähän sijaan sopivasti. Jos ei riitä niin on vielä liikaakin varalla. eit mail...näin kerran alusta että siinä oli eminen.
 
Ja se yksi jannu oli kyllä ihan helvetin lahjakas kaveri, 10-vuotias jätkä veti jossain välissä semmosen harhautuksen, että jäin kuin tikku paskaan kun viiletti ohi. Olen kuitenkin joskus bandya pelannut...

Liekö oluella vaikutusta asiaan, että se poika pääsi sinut "yllättäen" harhauttamaan? Keskity sinä vain olennaiseen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt se taksi kiikutti lihavan pojan kotiin. Kävin äidin luona saunomassa ja grillaamassa, niin ei tarvitse omaa kaasupulloa ja sähköä tuhlata. Sitäpaitsi jostain syystä äiti tekee ihan helvetin paljon parempaa ruokaa jopa grillissä kuin minä.

Ahvenfileet on helvetin kalliita, mutta hyviä. Ehkä siksi kalliita.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Liekö oluella vaikutusta asiaan, että se poika pääsi sinut "yllättäen" harhauttamaan? Keskity sinä vain olennaiseen.

Se oli kyllä ihan rehtiä Granlund-tyylistä taitoa. En ole vielä ihan niin päihini hankkiutunut muutamalla oluella etteikö sitä tunnistaisi. Olen kohdannut taitavia pelureita ennenkin kun olen pakkina pelannut aikanaan, mutta tuo teki sellaisen liikkeen jota ei voinut kukaan ennalta arvata. Ja jätkä oli 10-vuotias. Kyllä suomalaisessa urheilussa on tulevaisuutta. :)
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mä rupean sen äskeisen kynäilijän manageriksi varmaan jossain vaiheessa, GM kun olen. Ensin treenataan kadulla ja muutaman vuoden päästä siitä kirjoitetaan Jatkoajassa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No eiks se siinäkohin oo menetetty? Kyllä perkele pidät semmosta kuria ettei se edes tiedä mikä tietokone on.

No ensin mä otan vielä Penan Joensuusta mukaan. Ja parin vuoden päästä se opetetaan ryyppäämään viimeistään seitinohuita. Sitten vuoden mittaisen rännin jälkeen ruvetaan pohtimaan, että pitäisköhän ton junnun treenatakin jossain vaiheessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Makaan sängyllä ja juon viinaa. Lasketaanko tämä kalsarikännäykseksi, kun olen kuitenkin junassa. Pitääkö perustaa junakalsarikänniketju?!

Ei oikein meinaa olla yhteyksiä. Aakeilla kohdilla ja asemilla raportoin tilanteesta, sikäli kun tämä siis on sallittua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös