Kalsarikänniketju

  • 5 237 131
  • 66 669

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Perkele, kun olen tyytyväinen siihen, että päätimme äidin kanssa välimme niin lämpimästi. Hän siis kuoli pari viikkoa sitten. Emme juurikaan riidelleet. Hän tiesi, että rakastin häntä.

Ja minulle on avautunut, että kultajuhlat Helsingin kauppatorilla eivät todellakaan olleet ikimuistoisimmat juhlani. Vaan ikimuistoisimmat juhlat olivat, kun kiikutin äidilleni sairaalaan täytekakun, kukkakimpun ja pari lasten kuohuvaa. Perkele, että tuon tempauksen arvo on noussut kohisten sen jälkeen, kun äitini kuoli. Äiti piristyi niin paljon tuosta ja se oli tarkoituskin. MM-kulta oli vain loistava veruke piristää äitiä. Tuosta tuli oikeastaan sellainen viimeinen iloinen yhteinen hetki äidin kanssa. Jumalauta, kuinka voin olla tuosta tempauksesta onnellinen. Silloin sitä kummastelikin, mutta se oli minulta oikea ratkaisu.
 

Wolves

Jäsen
Kalsarikännejä alotellessa ja kaupasta kotiutuneena tuli mieleeni kysymys. Ostin nimittäin pullon Axen Anti-Hangover suihkushampoota/geeliä ja mieleeni juolahti että jos tästä tirvaisee pullon kossua naamansa, niin tulisiko tätä tuotetta käyttää ennen vai jälkeen kossun nauttimisen?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kannattaa odotella, että minulta loppuu työvuoro. Nyt oon taas täällä. Syystä jota tiedä en kuuntelen Akselin ja Elinan häävalssia.
Tämä tuli aivan odottamatta.

Naim(a)isiin halajat, siksi kuuntelet.

Myydä on reissun kaikki tavoitteet saavutettu ja voi ottaa rennommin, eli enemmänkin.

Vuosiksi Blackin Wonderful Life, Pasila olkaa hyvä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tämä tuli aivan odottamatta.

Naim(a)isiin halajat, siksi kuuntelet.

Myydä on reissun kaikki tavoitteet saavutettu ja voi ottaa rennommin, eli enemmänkin.

Vuosiksi Blackin Wonderful Life, Pasila olkaa hyvä.

Kerran olen ollut naimisissa, sen lisäksi muistaakseni kolme kertaa avoliitossa. Ei nyt jaksa tarkastaa päästä tämmöisiä. Mutta voi perkele, että olen taas haluamassa naimisiin. No, pitää varmaan ettiä jostain sopiva akka sitten. Vaihdoin musiikkia kylläkin tuon viisun jälkeen, kuuntelin Danzig IV levyn riemuraitoja. Ei paljoa hymy pääse naamaan tarttumaan tällä metoodilla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vaihdoin musiikkia kylläkin tuon viisun jälkeen, kuuntelin Danzig IV levyn riemuraitoja. Ei paljoa hymy pääse naamaan tarttumaan tällä metoodilla.
Kyllä kääpiö toimii hyvänkin tuulen nostattajana. Epäilyksen siemen itää jo.

En kuuntele musiikkia juuri nyt, mutta Amstel maistuu fiilistellessä reissun kuvia, videoita, blogista ja epävirallista päiväkirjaa.

No jos vähän jään valehtelusta kiinni niin eiköhän tuo luureissa raikaava Faith No More - King For A Day, Fool for A Lifetime toimi lieventävänä asianhaarana inkvisitiollekin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä kääpiö toimii hyvänkin tuulen nostattajana. Epäilyksen siemen itää jo.

En kuuntele musiikkia juuri nyt, mutta Amstel maistuu fiilistellessä reissun kuvia, videoita, blogista ja epävirallista päiväkirjaa.

No jos vähän jään valehtelusta kiinni niin eiköhän tuo luureissa raikaava Faith No More - King For A Day, Fool for A Lifetime toimi lieventävänä asianhaarana inkvisitiollekin.

No sehän toki riippuu hyvin pitkälti illan aloittavasta fiiliksestä. Gleni osaa noi lauluhommat juu.

Minä olen päättänyt olla yhä pahalla päällä, ihan varmuudeksi, mutta laitettakoon yksi viisu tähän väliin. Volumet kaakkoon, niin toimii kuin junan vessa Black Room Therapy

 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mukia pitkästä aikaa. On se niin ihanaa. Perheeseen on tulossa ensimmäinen "einelijalkainen" lisäys. Se on aika jännää. Tuleva mamma kuorsaa nelijalkaisten kanssa pedissä, itse otan punaviiniä. Onnistuneet exitit OMXH:sta pari päivää sitten. Maistuu.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Olisko siinä joku, kun on varattu, on luontaisesti itsevarma, mutta kun on sinkku yrittää väkisinkin saada seuraa.

Tämä saattaa olla oikea vastaus joidenkin kohdalla, mutta itse olen baarireissuilla tutkaileva nurkkahipiäinen, joka odottaa naisen aloitetta, joten seuraa en hae ellei ole joku totaalinen timanttilöytö. Tänäänkin (eilen) muijan kanssa kaupungilla kävelessäni tuli vastaan silmää iskevä kaunis blondi. Katsoin muijaani ja rupesin melkein itkemään. Ehkä en ole tyytyväinen nykyisessä suhteessani, mutta sitten naisia ei näkyisi missään. Koittaako ne vain sekoittaa mun pään?
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katsoin muijaani ja rupesin melkein itkemään. Ehkä en ole tyytyväinen nykyisessä suhteessani, mutta sitten naisia ei näkyisi missään. Koittaako ne vain sekoittaa mun pään?

Koitappa vaihtaa autoa. Alkaa näkyä aika paljon enemmän sitä merkkiä, mitä sulla on. Et ole niitä huomannut vain aiemmin.

Sama, jos hoidat naisesi raskaaksi (kuten allekirjoittanut) alkaa näkyä liikenteessä niitä raskaaksi hoidettuja naisia paljon enemmän. Et vain huomannut niitä aiemmin.

Samalla lailla kun olet kiinnostunut jostain naisesta, jonka olet kelpuuttanut itsellesi ja vietät hänen kanssaan aikaa, on niitä muitakin "hyviä" tarjolla, mutta nyt huomaat ne. Tuskin olisit kuitenkaan ennenkään sen silmää iskevä kimulin perään juossut, mutta nyt kun sinulla on joku, niin huomaat sen paremmin ja se jää kaivelemaan. Suotta sen perään mietit. Mitä tässä maailmassa oon huomannut, pahempia ongelmia sillä uudella varmaan olisi ollut.. Ei kannata hyväksi havaittua vaihtaa, vaikka pikku puutteita on. Jos se kuitenkin hyväksi havaittu on, eikä ylipääsemättömiä esteitä ole, niin on se aika suuri riski lähteä ihan soitellen sotaan vieraankin kanssa. Samat ongelmat muutaman kuukauden-vuoden päästä kuitenkin edessä.

Asia on tietenkin toinen, jos vain haluaa sinkkuna olla ja rellestää. Mutta sitten on myöhemmin hirveän hankala sitoutua. Olen noitakin läheltä nähnyt.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi klitoris. Joskushan täälläkin tuli notkuttua. Nyt on niin vähän rahaa ja niin paljon tyhmyyttä, että kaipa sitä voi sanasen sanoa. Nousukännistä en pääse eroon, vaikka haluaisin. Enkä halua. Ihanaa, Saimoni, ihanaa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olisko siinä joku, kun on varattu, on luontaisesti itsevarma, mutta kun on sinkku yrittää väkisinkin saada seuraa. Huono olen analysoimaan, olen ollut aina varattu.
Voi olla. Tee sinkkuna itsellesi selväksi, että olet poissa markkinoilta... Tarjonta on sitä mitä olisi varattunakin ollut. Naiset vielä väittää, että miehet olisivat alitajuisesti viettiensä vietävinä.

Tutustuin juuri yläkerran väkeen, kun huhuilivat mun vetäessä röökiä puoleksi ulkona fönkkäristä. Hieno mies ja varmasti kova panemaan tuo tutustuttaja, mutta olihan tuo väärässä seurassa matkalla. Suotta nyrpistää nokkaansa, jos kahden kanssaan matkaavan kanssa mieluummin juttelen.

Espanja on hieno maa. Oppisivat vain edes välttävästi suoriutumaan englanninkielisestä kanssakäymisestä.

Valkkari maistuu, en tiedä merkistä, mutta oikein lasista pitää... no ollaan kohteliasta isäntää ja otetaan mitä tarjotaan, sillä itsepähän kutsuin. Toimii muuten kuin väärä raha tämä suomeksi kirjoittaminen näille (tahtovat tietää mitä näpyttelen), ilmeisen eksoottista. No itsepähän ovat turisteja san sebastianista.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
tekstiä...

Oliko Saunalahti sittenkin oikeassa sanomalla "vain vaihtamalla paranee"?

Jälleen ihan hyviä neuvoja, mutta autollani on tunnearvoa ja muijaani en halua panna paksuksi panemisen ilosta =). Se alun yhdessäolon kiima on kaikonnut täysin ainakin omalta osaltani. En tiedä mitä tässä kohdassa tekisi. Tulkaa joku nyt vaikka kidnappaamaan mun muija niin ei tarvitse päätä vaivata. Fiksuinta nyt varmaan olisi tukkia turpa, mennä nukkumaan ja ajatella asiaa huomenna uudestaan. Näin teemme, öitä hanipööt.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Näin siinä sitten kävi, että retkahdin.

No ei se mitään, on sitä ennenkin olutta juotu. Nyt sitten kaikenlaiset kaappijuopot sun muut retkut tänne vaan pohtimaan syntyjä syviä jotta ei tarvitse pelkkää mustarastaan laulua koko yötä kuunnella, saati omia ajatuksiaan.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Näin siinä sitten kävi, että retkahdin.

No ei se mitään, on sitä ennenkin olutta juotu. Nyt sitten kaikenlaiset kaappijuopot sun muut retkut tänne vaan pohtimaan syntyjä syviä jotta ei tarvitse pelkkää mustarastaan laulua koko yötä kuunnella, saati omia ajatuksiaan.

Ei se mitään. Sattuu sitä paremmissakin piireissä. Kaappijuoppohan en ole vaan ihan rehellinen, päivänvalon kestävä juoppo. Tosin aloittelijoita tässä varmaan vielä ollaan, mutta treenin kautta lähdetään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös