Kalsarikänniketju

  • 5 236 979
  • 66 669

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
U-burger, sulla menee lujaa. Mitä sie vedät? Mie tahdon samaa kamaa, heti!

Joensuu ei ole edes kaupunki. Suomessa ei ole kaupunkeja. Lähin oikea Kaupunki on Leningrad, vai mikä se nykyään lieneekään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kai sitä sitten voipi kirjautua väliin omillakin tunnuksilla. Met juomma täällä, QStockille vitut vihellämme. Ja vitut ei meille mutta huuliharppua soitan ensi vuonna. Juodaan viinaa ja Hyvät, pahat ja rumat.

En osaa sanoa enää nyt enempää. Keskiminen juomiseen on niin syvää.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sanokaas nyt aikamiehet minkälaista siellä topless-baareissa oli kultaisella 90-luvulla? Huusiko myötähäpeämittarit punaisella vai punastelitteko itse?
Se oli sitä aikaa, Lanamäen aikaa Oulussa. Nattklubit, Karaoke barit jne. Baari jossa oli topless oli kyllä joku muu jonka nimi ei nyt tule mieleen. En muistaakseni punastellut missään paikassa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä en opetellut tavaamaan ollenkaan vaan opin suoraan lukemaan, 3-vuotiaana. Pikkusisko oppi 4-vuotiaana kuten myös kuulemma Juice Leskinenkin, ja olen aina pitänyt molempia hiukkasen jälkeenjääneinä.
Sen tiedän, että 4-vuotisyntymäpäiviä viettäessäni olen lukenut sujuvasti ainakin Aku Ankkaa. Myöhemmin samana vuonna alkoi tietosanakirjojen lukeminen. Ne olivatkin ylivoimaisesti kiinnostavinta kirjallisuutta mitä kotioloissa oli tarjolla, useamman vuoden ajan.

Ennen kouluun menoa olin lukenut Tarzanit ja Mars-sarjan myös, ja Jules Vernen koko tuotannon. Eka luokalla aloin paneutumaan Dänikeniin vakavammin. Olin ihan varma että avaruusukot hakee miut kohta pois, kun tiedän niiden suunnitelmat.
"Olit paras kaverini, sinuun minä luotin kuin Dänikeniin, tai en ihan, minä aavistin". Veikko Huovista yritin 5-vuotiaana kovasti lukea, mutta huumorinsa avautui tuossa vaiheessa vielä kovin kitsaasti. Sama juttu Orwellin Eläinten Vallankumouksen kanssa. Olin lukenut sen ennen koulun alkamista varmasti ainakin puolikymmentä kertaa, ymmärtämättä vielä teoksen poliittisen satiirin luonnetta. Ollin pakinat ja etenkin Mustapartainen Mies olivat suosikkilukemistoa, kun Tarzanit luin kokonaisuudessaan vasta ekan-tokan luokan paikkeilla. Jumaliste, nuo Dänikenin ja etenkin Kuninkaan ufokirjat olivat pelottavia! Lainasin niitä kirjastosta etenkin joskus eka-tokaluokkalaisena. Todella pidin minäkin hyvin mahdollisena sellaista skenaariona, että ufomiehet sieppaavat minut ja tekevät minulle niitä samoja tutkimuksia joita ufokirjoissa abduktion kohteeksi joutuneet väittivät kokeneensa. Pimeällä ulkona liikkuminen oli erityisen pelottavaa, kun oli juuri tullut lukeneeksi Tapani Kuninkaan kirjoja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Olit paras kaverini, sinuun minä luotin kuin Dänikeniin, tai en ihan, minä aavistin". Veikko Huovista yritin 5-vuotiaana kovasti lukea, mutta huumorinsa avautui tuossa vaiheessa vielä kovin kitsaasti. Sama juttu Orwellin Eläinten Vallankumouksen kanssa. Olin lukenut sen ennen koulun alkamista varmasti ainakin puolikymmentä kertaa, ymmärtämättä vielä teoksen poliittisen satiirin luonnetta. Ollin pakinat ja etenkin Mustapartainen Mies olivat suosikkilukemistoa, kun Tarzanit luin kokonaisuudessaan vasta ekan-tokan luokan paikkeilla. Jumaliste, nuo Dänikenin ja etenkin Kuninkaan ufokirjat olivat pelottavia! Lainasin niitä kirjastosta etenkin joskus eka-tokaluokkalaisena. Todella pidin minäkin hyvin mahdollisena sellaista skenaariona, että ufomiehet sieppaavat minut ja tekevät minulle niitä samoja tutkimuksia joita ufokirjoissa abduktion kohteeksi joutuneet väittivät kokeneensa. Pimeällä ulkona liikkuminen oli erityisen pelottavaa, kun oli juuri tullut lukeneeksi Tapani Kuninkaan kirjoja.
Muistui mieleen, että jo ennen kouluikää luin aina Hesarista Karin pilapiirrokset, ja muutama Karin kokoelmakirja löytyi kotoakin hyllystä ja nekin luin. Taisin olla Pohjois-Karjalan ainoa alle kouluikäinen 70-luvulla, joka osasi kertoa mitä eroa on liberaaleilla ja perustuslaillisilla. Eikä kotonani edes harrastettu politiikkaa; vanhempani olivat valveutuneita mutta äärimmäisen sitoutumattomia.

Sitten meillä oli joku Pohjolan Poliisi KErtoo vuodelta -78 tai jotain, ja senkin luin kannesta kanteen ennen kouluikää. Siinä oli useampi Turussa sattunut huumejuttu, joten kun porukat suunnitteli Ruotsin reissua Turun sataman kautta, niin pistin hanttiin. "Ei ikinä Turkuun, siellä on huumeita!" Olin 5-vuotias.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei tästä mobiilikännäilystä tule tällä vehkeellä taas vittuakaan. Tyytynen analogisiin offline-laajakaistakalsareihin, keltainen kaista edessä ja ruskea takana.
 

Supreme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Miksi tämä rallikalja menee suoraan läpi? Koko ajan saa ravata kusella, toivottavasti edes ne "prosentit" tarttuis kroppaan eikä menis veden mukana viemäriin...
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Miksi tämä rallikalja menee suoraan läpi? Koko ajan saa ravata kusella, toivottavasti edes ne "prosentit" tarttuis kroppaan eikä menis veden mukana viemäriin...

Ne meni jo sen ralleissa poltetun polttoaineen mukana atmosfääriin, joten hei! Olet ollut mukana tukemassa maapallon tuhoutumista, ota ryyppy, ota toinen. Olet yksi vitun ekoterroristi kaikkien meidän muiden kanssa. Maapallon tuhoutumiselle.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Onko pikku hönöt päällä hä?

Vielä pystyssä pysytään ja kirjoitus sujuu hitaan varmasti mutta kyllä niin sekava olo on ettei tajua mistään mitään. Kohta jo aurinko möllöttää täysilllä ja meikälle seisoo enään silmät päässä, kyrpäkin seisoi mutta ei enään. Oli tullut jotai rähistyäkin jollekki naistenpieksijälle, en muista itse tuosta mitään. Tuli käytyä espoossakin, haisenkin ihan snobilta. Mutta nyt syömään snagarille ja noin 8 tunnin päästä pitäisikin olla häissä, tulee muuten hieno kokemus siitäkin.1!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Saatana. Joko hermopinne tai laskimotukos koivessa. Saikkua vain määräsi, notta otetaan viinaa kotona, kun se mahollinen nainenkin lupautui veljenlapselle vahdiksi...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On se nyt saatana, että krapulaketju on kalsarikänniketjua ylempänä. Amatöörejä kaikki tyynni.

Katsooko suomalaiset oikeesti noin innoissaan formuloiden aika-ajoja, että jälkilähetyksen jälkeen pitää lähettää vielä Formula-extra?
Lisää renkaiden lämmitysajoja telkkariin vaadin minä!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No onpas tää nykyään ihan paska ketju. Täällä on keskustelua vasta silloin, kun ihmiset on joko nukkumassa tai sammuneena. Taitaa olla niin, että ns. kalsarikännääjät ovat illan kapakissa ja tulevat tänne vasta jatkoille, kun ei oma riittänyt... Buah buah, ku olin hauska.... Vittu, meen suihkuun....
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No onpas tää nykyään ihan paska ketju. Täällä on keskustelua vasta silloin, kun ihmiset on joko nukkumassa tai sammuneena. Taitaa olla niin, että ns. kalsarikännääjät ovat illan kapakissa ja tulevat tänne vasta jatkoille, kun ei oma riittänyt... Buah buah, ku olin hauska.... Vittu, meen suihkuun....

Kyllä!

Ketjun idea tuntuu nykyään olevan hakusessa. Ei tämän pitäisi olla mikään etko(kamala sana) tai jatko-ketju.

Kalsarikännit on kalsarikännit eikä niistä ole poikkeuksia.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kai tänne viitsi tulla ennen kuin on edes hivenen jurrissa. Eikös ketjun nimessäkin ole sana "känni". Ei tässä vieläkään nyt ketjun otsikon mukaisessa tilassa olla, mutta nousuhumala kuitenkin kohdillaan.

Loma loppuu ja maanantaina töihin. Otetaan nyt sitten loman loppumiselle.

Niin, ja rallit loppuvat tänään. Samalla loppuu tuo helikopterien pörrääminen tuossa talon yläpuolella. Ralleja pääsee mökille karkuun, mutta sielläkään ei ole helikoptereilta turvassa. Mukavaa heilutella helikopteria laiturin nokassa, kun oikea lentää yläpuolella.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä!

Ketjun idea tuntuu nykyään olevan hakusessa. Ei tämän pitäisi olla mikään etko(kamala sana) tai jatko-ketju.

Kalsarikännit on kalsarikännit eikä niistä ole poikkeuksia.

Ei kai tänne viitsi tulla ennen kuin on edes hivenen jurrissa. Eikös ketjun nimessäkin ole sana "känni". Ei tässä vieläkään nyt ketjun otsikon mukaisessa tilassa olla, mutta nousuhumala kuitenkin kohdillaan.

Tuossa kun kävin suihkussa (halusin olla optimaalisen puhdas, ennenkuin siirryn xxxxx-sivuille) tuli mieleen, että pitäisikö sitä avata vallan nousuhumalaketju.....

Ja sitten taas odotellaan, että mistä tulee ensimmäinen vääräleuka kuittailemaan sanan valta käytöstä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuossa kun kävin suihkussa (halusin olla optimaalisen puhdas, ennenkuin siirryn xxxxx-sivuille) tuli mieleen, että pitäisikö sitä avata vallan nousuhumalaketju.....

Ja sitten taas odotellaan, että mistä tulee ensimmäinen vääräleuka kuittailemaan sanan valta käytöstä.

Tuossa olisi loistava idea! Ja mitä tuosta vallasta vääräleukailemaan. Mehän olemme vallassa, joten eikös se nousuhumalaketju menisi juuri vallan mainiosti.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tuossa olisi loistava idea! Ja mitä tuosta vallasta vääräleukailemaan. Mehän olemme vallassa, joten eikös se nousuhumalaketju menisi juuri vallan mainiosti.

Noku katos juunoi, on ennenkin vittuiltu sanan, tarkemmin muodossa vallan sanan käytöstä.
No pitää pystyttää moinen ketju, valtavan suosion johdosta ihan kohta...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No pitää pystyttää moinen ketju, valtavan suosion johdosta ihan kohta...

Siellähän sitten kaikki ollaan. Kukas nyt ikinä kännissä olis? Nousuhumalassa tai krapulassa vain.

Big Country on loistava bändi. Sitäpä siis kuuntelen tässä kaiken muun lomassa.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Muutoin ottamatta kantaa ketjun sisältöön....

.....suosittelen Big Country -yhtyeen asemesta Walesista kotoisin olevaa The Wurzels -yhtyettä. Käsittääkseni Youtube-annostelua löytyy esimerkiksi Combine Harvester (jota muistaakseni jossain vaiheessa Muska esitti) sekä Paloma Blanca -versionsa I`m a Cider Drinker.

Mikäli kykenee selvänä kuulemaan kumpaakaan kappaletta, suosittelen M.A. Nummisen tuotantoa (erityisesti saksankielistä Auf Deutsch Nach einigen Jahren und Bieren -albumia) tai Ivor Cutlerin iki-ihanaa levyä Velvet Donkey.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös