Kalsarikänniketju

  • 5 240 710
  • 66 676

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä nyt tehtiin Jatkoajassa juopottelusta vaikeeta.

Muistakaa kirjoittaa oikeaan ketjuun tai arvon Moderaattorit rankaisevat.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vittu. Kai tänne nyt saa kirjoittaa vaikka en ole vielä kahden promillen kännissä? Nousuhumalaa pukkaa siis. Kalsarit on kylläkin jalassa. Vaikeeta on joo...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä nyt tehtiin Jatkoajassa juopottelusta vaikeeta.

Muistakaa kirjoittaa oikeaan ketjuun tai arvon Moderaattorit rankaisevat.

Juuri näin, prkl! Mutta arvonvuokralainen, juuri sinä itse tätä toivoit, koska mielestäsi tänne ei saa kirjoitella etkoilla ja jatkoilla. Kalsarikänneissä ei kuulemma mielestäsi ole poikkeuksia, joten siksi arvon herra.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Juuri näin, prkl! Mutta arvonvuokralainen, juuri sinä itse tätä toivoit, koska mielestäsi tänne ei saa kirjoitella etkoilla ja jatkoilla. Kalsarikänneissä ei kuulemma mielestäsi ole poikkeuksia, joten siksi arvon herra.

Kerpeleen tosikko!

Kuten Dingokin aikoinaan lauloi: "mä tulin banaani pyllyssä pois".
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kerpeleen tosikko!

Kuten Dingokin aikoinaan lauloi: "mä tulin banaani pyllyssä pois".

Tässä ketjussa on kirjoittamattomat säännöt, kuten koko JA:n keskustelupalstalla, ei hymiöitä. Joten siksi vaikutan tosikolta. Toiveestasi avatussa ketjussa, siellä saa niitäkin viljellä.....
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Toiveestasi avatussa ketjussa, siellä saa niitäkin viljellä.....

Minähän en kyseisen ketjun avaamista toivonut. Kunhan lässyttelin huvikseni kalsarikännäilyn kirjoittamattomista säännöistä, joita itsekään en noudata.

Minähän viljelen mitä viljelen tässä ketjussa ja pidän itseni poissa siitä toisesta ketjusta, ehkä... En lupaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minähän en kyseisen ketjun avaamista toivonut. Kunhan lässyttelin huvikseni kalsarikännäilyn kirjoittamattomista säännöistä, joita itsekään en noudata.

Minähän viljelen mitä viljelen tässä ketjussa ja pidän itseni poissa siitä toisesta ketjusta, ehkä... En lupaa.

No voi voi tosikko.Ihan vitsinä sen pykäsin, ei kaikkea tartte ottaa satanen silmässä.. :) Ja noin, astuin turenkimiinaan todennäköisesti.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ette te astuneet.

Kalsarikänneissä puhutaan paljon kaikenlaista ja tehdään paljon kaikenlaista eikä niitä pitkään muistella.
Mikä toinen ketju?

Se jossa puhutaan naisasioista naapurin näkökulmasta. Hiemän alkaa olla pääkkösissä, tule apuun Anja. Sitä ne univaikeudet teettää. Pariin viikkon, en oo tainnut pidempiä kuin max 6 tuntisia unia vetänyt, yleensä vielä vähemmän.. Otetaan sillekin, toiselle jalalle.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Se jossa puhutaan naisasioista naapurin näkökulmasta. Hiemän alkaa olla pääkkösissä, tule apuun Anja. Sitä ne univaikeudet teettää. Pariin viikkon, en oo tainnut pidempiä kuin max 6 tuntisia unia vetänyt, yleensä vielä vähemmän.. Otetaan sillekin, toiselle jalalle.

Unettomuudelle ei juurikaan kannata hurrata, joten ei tehdä sitä nyttenkään.
Vietän välillä myös lähes unettomia öitä ja sitten on jaksoja jolloin olen ehkä 8h vuorokaudesta hereillä, kun ei muuhun kuin nukkumiseen kykene, mutta ei oteta sillekään.

Nyt piristytään. Mennään sinne xxxx sivuille, kuunnellaan hyvää musaa, juodaan viinaa ja lässyn lässyn.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Unettomuudelle ei juurikaan kannata hurrata, joten ei tehdä sitä nyttenkään.
Vietän välillä myös lähes unettomia öitä ja sitten on jaksoja jolloin olen ehkä 8h vuorokaudesta hereillä, kun ei muuhun kuin nukkumiseen kykene, mutta ei oteta sillekään.

Nyt piristytään. Mennään sinne xxxx sivuille, kuunnellaan hyvää musaa, juodaan viinaa ja lässyn lässyn.
No joo ei kannata. Kokemusta löytyy.

Olen jo niissä zcfgxxx sivuilla, kuuntelen hyvää musaa, juon viinaa, mutta just toi lässyn lässyn..... Oon korviani myöden ihastunut, se vituttaa se. Joten kaikki on vaan ilmaan, paitti tää mahollinen laskimotukos jalassa. No, ehkä ensi elämässä...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vieläkö se kaljakellunta Vantaalla jatkuu, vai missä kosteikossa Jere kelluttelee?

Nyt voin jo kirjoitella tähän ketjuun, kun on sellainen nousuhumalan ja jurrin välimaastossa oleva olemisen tila.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vieläkö se kaljakellunta Vantaalla jatkuu, vai missä kosteikossa Jere kelluttelee?

Kun tietäs. Niin kauan jo kellunu jossain, että alkaa olemaan mittarit täynnä itselläkin. Jos tässä nyt vielä päivän ja lähtis sitten lepäämään päijänteelle. En ota, kuin pari korillista mukaan. Sillä saa unen pariksi päiväksi.

On tääkin, menin antamaan henkilökunnalle saatana parinviikon päällekkäisen loman epähuomiossa ja tässä sitä ny saatana ollaan. Onneksi kerkeen nakittamaan kaks onnellista messiin päijänteelle, niin ei tarvi saatana ite läpsiä hynttysiä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt voin jo kirjoitella tähän ketjuun, kun on sellainen nousuhumalan ja jurrin välimaastossa oleva olemisen tila.
Hieman kyllä jännittää, että meneekö tämä oikeaan ketjuun. Otin muutamat illallisen yhteydessä, ja lounaan ja välipalaksikin.. nyt olen kunnon kipupotilaan tavoin hotellilla lepäämässä ja kiskomassa olutta.

Siispä kysymys inkvisiittoreille: jos ei se mene päähän kuin västä "kämpillä" niin olenko oikeassa paikassa? Mikäli en: vähentääkö pikainen viestin poistaminen päivittäisiä ruoskaniskuja? Entä jos pyydän anteeksi, saanko roikkua jalat alas päin?

Kyselee nimimerkki huolestunut.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On tääkin, menin antamaan henkilökunnalle saatana parinviikon päällekkäisen loman epähuomiossa ja tässä sitä ny saatana ollaan. Onneksi kerkeen nakittamaan kaks onnellista messiin päijänteelle, niin ei tarvi saatana ite läpsiä hynttysiä.

Liekö siellä päijänteelläkään enää niin paljoa hyttysiä ettei niistä noilla kahdella selviäisi. Läpsyttelevätkö he hyttysiä, vai sinä hyttysiä heillä? Vai tarvitaanko tuohon vielä kolmaskin alamainen, jotta alamaisella hyttysten hakkaaminen onnistuisi?
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Totesin olevani kalsarit jalassa saunan jälkeen sohvalla ja pienessä hönössä, voisin ehkä liittyä tähän ketjuun, eikä tänään ole yhtään rähinäviinaa otettu vaan kaikki on hvin!!
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja anssi kela ja ja ja ja ja ...

HELMILLE TERKKUJA!

Nii, tää oli niinkus siitä että mä aina laitan näitä ns ei hyväksyttäviä biisejä tänne. Laittakaa muutkin, ei tää muutenkaan ole mikään "viisasten kerho"..

Jajoo, viimeistä lomaviikkoa potkitaan käyntiin. Aamusella kotiuduin reissusta ja näillä mennään.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hiphei honeybunnys kaikkien rakastama rakki taas täällä, iloliemi mielessä mahassa ja päässä. Elämä koettaa voettaa ja minä taasen antaudun näille hetkille jolloin saan vaihtaa ajatuksia Jatkiksen nerojen kera.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siispä kysymys inkvisiittoreille: jos ei se mene päähän kuin västä "kämpillä" niin olenko oikeassa paikassa? Mikäli en: vähentääkö pikainen viestin poistaminen päivittäisiä ruoskaniskuja? Entä jos pyydän anteeksi, saanko roikkua jalat alas päin?

Kyselee nimimerkki huolestunut.

Kannattaa tätäkin varmaan kysellä ketjun perustajalta. Hän on tosin viimeisen viestinsä kirjoittanut noin vuosi sitten, mutta josko vastaisi. En minäkään ole kalsareissa ollut koko iltaa. Grillailin tuossa joku hetki sitten takapihalla ja jalassani on verryttelyhousut. Oli miten oli, niin uskallan silti uhmata auktoriteetteja ja kirjoittaa tänne.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hiphei honeybunnys kaikkien rakastama rakki taas täällä, iloliemi mielessä mahassa ja päässä. Elämä koettaa voettaa ja minä taasen antaudun näille hetkille jolloin saan vaihtaa ajatuksia Jatkiksen nerojen kera.

Pitkästä aikaa itse Perkele! Oletko muuten edistynyt Rozin kanssa? Minä sain melkein Daphnelta viime viikolla, mutta on edelleen naimisissa sen Nilesin homon kanssa, joten hän jänisti. Olisin halunnut uskoa, että se johtui valtavasta sukuelimestäni, mutta mitä sitä itseään huijaamaan.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Pitkästä aikaa itse Perkele! Oletko muuten edistynyt Rozin kanssa? Minä sain melkein Daphnelta viime viikolla, mutta hän on edelleen naimisissa sen Nilesin homon kanssa, joten hän jänisti. Olisin halunnut uskoa, että se johtui valtavasta sukuelimestäni, mutta mitä sitä itseään huijaamaan.

Sori itse paha on tällä hetkellä varattu, minä vain olen Kerberos hänen hihnassaan. Rozin kanssa on vähän vaikea edistyä kun olen jatkuvasti kiinni täällä ja hän Los Angelesissa. Ja hei Daphne on niin hienostunut neiti (brittikasvatus you know) ettei hän edes harkitsikaan edes karnaalistaliittoa sun kanssa vaan, etsisi todellisen aatelisen suomalaisten joukosta ja valitsisi minut.

Mutta kumman muuten haluaisit Roryn vai Lorelain? Meinaan tuolle kamppailulle tiedän ainakin yhden kilpakumppanin samointein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös