Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Ja noin, astuin turenkimiinaan todennäköisesti.
Ette te astuneet.
Kalsarikänneissä puhutaan paljon kaikenlaista ja tehdään paljon kaikenlaista eikä niitä pitkään muistella.
Mikä toinen ketju?
Ja noin, astuin turenkimiinaan todennäköisesti.
Ette te astuneet.
Kalsarikänneissä puhutaan paljon kaikenlaista ja tehdään paljon kaikenlaista eikä niitä pitkään muistella.
Mikä toinen ketju?
Se jossa puhutaan naisasioista naapurin näkökulmasta. Hiemän alkaa olla pääkkösissä, tule apuun Anja. Sitä ne univaikeudet teettää. Pariin viikkon, en oo tainnut pidempiä kuin max 6 tuntisia unia vetänyt, yleensä vielä vähemmän.. Otetaan sillekin, toiselle jalalle.
No joo ei kannata. Kokemusta löytyy.Unettomuudelle ei juurikaan kannata hurrata, joten ei tehdä sitä nyttenkään.
Vietän välillä myös lähes unettomia öitä ja sitten on jaksoja jolloin olen ehkä 8h vuorokaudesta hereillä, kun ei muuhun kuin nukkumiseen kykene, mutta ei oteta sillekään.
Nyt piristytään. Mennään sinne xxxx sivuille, kuunnellaan hyvää musaa, juodaan viinaa ja lässyn lässyn.
Yö, Mamba ja Zen Cafe ovat Jatkoaikalaisten kestoinhokkeja...
Vieläkö se kaljakellunta Vantaalla jatkuu, vai missä kosteikossa Jere kelluttelee?
Hieman kyllä jännittää, että meneekö tämä oikeaan ketjuun. Otin muutamat illallisen yhteydessä, ja lounaan ja välipalaksikin.. nyt olen kunnon kipupotilaan tavoin hotellilla lepäämässä ja kiskomassa olutta.Nyt voin jo kirjoitella tähän ketjuun, kun on sellainen nousuhumalan ja jurrin välimaastossa oleva olemisen tila.
On tääkin, menin antamaan henkilökunnalle saatana parinviikon päällekkäisen loman epähuomiossa ja tässä sitä ny saatana ollaan. Onneksi kerkeen nakittamaan kaks onnellista messiin päijänteelle, niin ei tarvi saatana ite läpsiä hynttysiä.
Ja anssi kela ja ja ja ja ja ...
HELMILLE TERKKUJA!
Siispä kysymys inkvisiittoreille: jos ei se mene päähän kuin västä "kämpillä" niin olenko oikeassa paikassa? Mikäli en: vähentääkö pikainen viestin poistaminen päivittäisiä ruoskaniskuja? Entä jos pyydän anteeksi, saanko roikkua jalat alas päin?
Kyselee nimimerkki huolestunut.
Hiphei honeybunnys kaikkien rakastama rakki taas täällä, iloliemi mielessä mahassa ja päässä. Elämä koettaa voettaa ja minä taasen antaudun näille hetkille jolloin saan vaihtaa ajatuksia Jatkiksen nerojen kera.
Pitkästä aikaa itse Perkele! Oletko muuten edistynyt Rozin kanssa? Minä sain melkein Daphnelta viime viikolla, mutta hän on edelleen naimisissa sen Nilesin homon kanssa, joten hän jänisti. Olisin halunnut uskoa, että se johtui valtavasta sukuelimestäni, mutta mitä sitä itseään huijaamaan.
... vähentääkö pikainen viestin poistaminen päivittäisiä ruoskaniskuja?
Vai tarvitaanko tuohon vielä kolmaskin alamainen, jotta alamaisella hyttysten hakkaaminen onnistuisi?
Nii, tää oli niinkus siitä että mä aina laitan ..
Mutta kumman muuten haluaisit Roryn vai Lorelain? Meinaan tuolle kamppailulle tiedän ainakin yhden kilpakumppanin samointein.
Mä en ole varma, että saatko unta, jos kerron, että mitä sille kolmannelle tekisin. Tai siis se mulle.
Niin, en itse Paavin kantaa tähän kaivannut, vaan arvovaltaisen raadin. Käsittääkseni siihen pääsee viestimäärällä tässä ketjussa. Minulle ei ole sitä maagista rajaa/määrää kerrottu, joten initaatiosta olen jäänyt...Kannattaa tätäkin varmaan kysellä ketjun perustajalta. Hän on tosin viimeisen viestinsä kirjoittanut noin vuosi sitten, mutta josko vastaisi. En minäkään ole kalsareissa ollut koko iltaa. Grillailin tuossa joku hetki sitten takapihalla ja jalassani on verryttelyhousut. Oli miten oli, niin uskallan silti uhmata auktoriteetteja ja kirjoittaa tänne.
Vielä kun selvennät hivenen syitä. Huviksesi ruoskimaan? Huviksesi Ruoskittavaksi? Huviksesi seuraamaan toimenpidettä?Mitää tieyoa, että missä ruoskiminen tapahtuu? Ps, voin lähtee messiin ihan vaan "huvikseen"...
Lorelain ottaisin, mutta Jereä en uskalla uhmata. Ja Rory oli muuten melkoisen kuuma Sin City-leffassa, joten kyllä kelpaa tytärkin.
Joten Rory, valitsen sinut.
Joten Rory, valitsen sinut.
Helmi pitkästä aikaa. Toivottavasti viininne on helmeilevää ja ilonne kuplivaa.