Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 334 709
  • 66 666
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ette te astuneet.

Kalsarikänneissä puhutaan paljon kaikenlaista ja tehdään paljon kaikenlaista eikä niitä pitkään muistella.
Mikä toinen ketju?

Se jossa puhutaan naisasioista naapurin näkökulmasta. Hiemän alkaa olla pääkkösissä, tule apuun Anja. Sitä ne univaikeudet teettää. Pariin viikkon, en oo tainnut pidempiä kuin max 6 tuntisia unia vetänyt, yleensä vielä vähemmän.. Otetaan sillekin, toiselle jalalle.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Se jossa puhutaan naisasioista naapurin näkökulmasta. Hiemän alkaa olla pääkkösissä, tule apuun Anja. Sitä ne univaikeudet teettää. Pariin viikkon, en oo tainnut pidempiä kuin max 6 tuntisia unia vetänyt, yleensä vielä vähemmän.. Otetaan sillekin, toiselle jalalle.

Unettomuudelle ei juurikaan kannata hurrata, joten ei tehdä sitä nyttenkään.
Vietän välillä myös lähes unettomia öitä ja sitten on jaksoja jolloin olen ehkä 8h vuorokaudesta hereillä, kun ei muuhun kuin nukkumiseen kykene, mutta ei oteta sillekään.

Nyt piristytään. Mennään sinne xxxx sivuille, kuunnellaan hyvää musaa, juodaan viinaa ja lässyn lässyn.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Unettomuudelle ei juurikaan kannata hurrata, joten ei tehdä sitä nyttenkään.
Vietän välillä myös lähes unettomia öitä ja sitten on jaksoja jolloin olen ehkä 8h vuorokaudesta hereillä, kun ei muuhun kuin nukkumiseen kykene, mutta ei oteta sillekään.

Nyt piristytään. Mennään sinne xxxx sivuille, kuunnellaan hyvää musaa, juodaan viinaa ja lässyn lässyn.
No joo ei kannata. Kokemusta löytyy.

Olen jo niissä zcfgxxx sivuilla, kuuntelen hyvää musaa, juon viinaa, mutta just toi lässyn lässyn..... Oon korviani myöden ihastunut, se vituttaa se. Joten kaikki on vaan ilmaan, paitti tää mahollinen laskimotukos jalassa. No, ehkä ensi elämässä...

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vieläkö se kaljakellunta Vantaalla jatkuu, vai missä kosteikossa Jere kelluttelee?

Nyt voin jo kirjoitella tähän ketjuun, kun on sellainen nousuhumalan ja jurrin välimaastossa oleva olemisen tila.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vieläkö se kaljakellunta Vantaalla jatkuu, vai missä kosteikossa Jere kelluttelee?

Kun tietäs. Niin kauan jo kellunu jossain, että alkaa olemaan mittarit täynnä itselläkin. Jos tässä nyt vielä päivän ja lähtis sitten lepäämään päijänteelle. En ota, kuin pari korillista mukaan. Sillä saa unen pariksi päiväksi.

On tääkin, menin antamaan henkilökunnalle saatana parinviikon päällekkäisen loman epähuomiossa ja tässä sitä ny saatana ollaan. Onneksi kerkeen nakittamaan kaks onnellista messiin päijänteelle, niin ei tarvi saatana ite läpsiä hynttysiä.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt voin jo kirjoitella tähän ketjuun, kun on sellainen nousuhumalan ja jurrin välimaastossa oleva olemisen tila.
Hieman kyllä jännittää, että meneekö tämä oikeaan ketjuun. Otin muutamat illallisen yhteydessä, ja lounaan ja välipalaksikin.. nyt olen kunnon kipupotilaan tavoin hotellilla lepäämässä ja kiskomassa olutta.

Siispä kysymys inkvisiittoreille: jos ei se mene päähän kuin västä "kämpillä" niin olenko oikeassa paikassa? Mikäli en: vähentääkö pikainen viestin poistaminen päivittäisiä ruoskaniskuja? Entä jos pyydän anteeksi, saanko roikkua jalat alas päin?

Kyselee nimimerkki huolestunut.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On tääkin, menin antamaan henkilökunnalle saatana parinviikon päällekkäisen loman epähuomiossa ja tässä sitä ny saatana ollaan. Onneksi kerkeen nakittamaan kaks onnellista messiin päijänteelle, niin ei tarvi saatana ite läpsiä hynttysiä.

Liekö siellä päijänteelläkään enää niin paljoa hyttysiä ettei niistä noilla kahdella selviäisi. Läpsyttelevätkö he hyttysiä, vai sinä hyttysiä heillä? Vai tarvitaanko tuohon vielä kolmaskin alamainen, jotta alamaisella hyttysten hakkaaminen onnistuisi?

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Totesin olevani kalsarit jalassa saunan jälkeen sohvalla ja pienessä hönössä, voisin ehkä liittyä tähän ketjuun, eikä tänään ole yhtään rähinäviinaa otettu vaan kaikki on hvin!!

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja anssi kela ja ja ja ja ja ...

HELMILLE TERKKUJA!

Nii, tää oli niinkus siitä että mä aina laitan näitä ns ei hyväksyttäviä biisejä tänne. Laittakaa muutkin, ei tää muutenkaan ole mikään "viisasten kerho"..

Jajoo, viimeistä lomaviikkoa potkitaan käyntiin. Aamusella kotiuduin reissusta ja näillä mennään.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hiphei honeybunnys kaikkien rakastama rakki taas täällä, iloliemi mielessä mahassa ja päässä. Elämä koettaa voettaa ja minä taasen antaudun näille hetkille jolloin saan vaihtaa ajatuksia Jatkiksen nerojen kera.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siispä kysymys inkvisiittoreille: jos ei se mene päähän kuin västä "kämpillä" niin olenko oikeassa paikassa? Mikäli en: vähentääkö pikainen viestin poistaminen päivittäisiä ruoskaniskuja? Entä jos pyydän anteeksi, saanko roikkua jalat alas päin?

Kyselee nimimerkki huolestunut.

Kannattaa tätäkin varmaan kysellä ketjun perustajalta. Hän on tosin viimeisen viestinsä kirjoittanut noin vuosi sitten, mutta josko vastaisi. En minäkään ole kalsareissa ollut koko iltaa. Grillailin tuossa joku hetki sitten takapihalla ja jalassani on verryttelyhousut. Oli miten oli, niin uskallan silti uhmata auktoriteetteja ja kirjoittaa tänne.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hiphei honeybunnys kaikkien rakastama rakki taas täällä, iloliemi mielessä mahassa ja päässä. Elämä koettaa voettaa ja minä taasen antaudun näille hetkille jolloin saan vaihtaa ajatuksia Jatkiksen nerojen kera.

Pitkästä aikaa itse Perkele! Oletko muuten edistynyt Rozin kanssa? Minä sain melkein Daphnelta viime viikolla, mutta on edelleen naimisissa sen Nilesin homon kanssa, joten hän jänisti. Olisin halunnut uskoa, että se johtui valtavasta sukuelimestäni, mutta mitä sitä itseään huijaamaan.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitkästä aikaa itse Perkele! Oletko muuten edistynyt Rozin kanssa? Minä sain melkein Daphnelta viime viikolla, mutta hän on edelleen naimisissa sen Nilesin homon kanssa, joten hän jänisti. Olisin halunnut uskoa, että se johtui valtavasta sukuelimestäni, mutta mitä sitä itseään huijaamaan.

Sori itse paha on tällä hetkellä varattu, minä vain olen Kerberos hänen hihnassaan. Rozin kanssa on vähän vaikea edistyä kun olen jatkuvasti kiinni täällä ja hän Los Angelesissa. Ja hei Daphne on niin hienostunut neiti (brittikasvatus you know) ettei hän edes harkitsikaan edes karnaalistaliittoa sun kanssa vaan, etsisi todellisen aatelisen suomalaisten joukosta ja valitsisi minut.

Mutta kumman muuten haluaisit Roryn vai Lorelain? Meinaan tuolle kamppailulle tiedän ainakin yhden kilpakumppanin samointein.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
... vähentääkö pikainen viestin poistaminen päivittäisiä ruoskaniskuja?

Mitää tieyoa, että missä ruoskiminen tapahtuu? Ps, voin lähtee messiin ihan vaan "huvikseen"...

Vai tarvitaanko tuohon vielä kolmaskin alamainen, jotta alamaisella hyttysten hakkaaminen onnistuisi?

Mä en ole varma, että saatko unta, jos kerron, että mitä sille kolmannelle tekisin. Tai siis se mulle.

Nii, tää oli niinkus siitä että mä aina laitan ..

Eikä kun mulla oli oikeasti ikävä sua! Uskot tai et. Piis änd lööv pearl..

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kannattaa tätäkin varmaan kysellä ketjun perustajalta. Hän on tosin viimeisen viestinsä kirjoittanut noin vuosi sitten, mutta josko vastaisi. En minäkään ole kalsareissa ollut koko iltaa. Grillailin tuossa joku hetki sitten takapihalla ja jalassani on verryttelyhousut. Oli miten oli, niin uskallan silti uhmata auktoriteetteja ja kirjoittaa tänne.
Niin, en itse Paavin kantaa tähän kaivannut, vaan arvovaltaisen raadin. Käsittääkseni siihen pääsee viestimäärällä tässä ketjussa. Minulle ei ole sitä maagista rajaa/määrää kerrottu, joten initaatiosta olen jäänyt...

Mitää tieyoa, että missä ruoskiminen tapahtuu? Ps, voin lähtee messiin ihan vaan "huvikseen"...
Vielä kun selvennät hivenen syitä. Huviksesi ruoskimaan? Huviksesi Ruoskittavaksi? Huviksesi seuraamaan toimenpidettä?

Tyhjien tölkkien rivi on näemmä kadonnut parvekkeelta päivän aikana. Kadulla niitä kyllä näkyy... Aina se joku suomalainen tai britti sekaan mahtuu pahaa verta aiheuttamaan.

Grolschin tyhjät ovat paikallaan kuin pitääkin, kuten muutkin pullossa olleet. Grolsch on hyvää olutta, vaikkei sieltä luonnekkaimmasta päästä olisikaan.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lorelain ottaisin, mutta Jereä en uskalla uhmata. Ja Rory oli muuten melkoisen kuuma Sin City-leffassa, joten kyllä kelpaa tytärkin.

Joten Rory, valitsen sinut.

Itseasiassa käännyn mormooniksi ja vien molemmat samointein ja jätän Jerry Cottonille Jallupullon rusetilla. Noh toki lyötiin tuossa vetoa ja keväänkorvilla tapahtui jotain sellaista mitä en voi sanoin kuvata ja Jere#3 olen sen jallun velkaa niin toimikoon tuskan bufferina.

Helmi pitkästä aikaa. Toivottavasti viininne on helmeilevää ja ilonne kuplivaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy