Kalsarikänniketju

  • 5 240 710
  • 66 676

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Pitkästä aikaa rokulipäivä. En ole tunnin päälle varma, mutta aamusta asti noin kellon ympäri pääasiassa Jatkoajassa höpinää Halla-ahosta, aseista ja sen sellaisesta. Muutama pakollinen tauko ja siinä se.

Oli jo eilen tiedossa, että jotain hetken mielijohteeseen perustuvaa sooloilua on tänään tiiedossa, muttei ihan tälläien ollut tähtäimessä. Eikä juomatkaan olleet mitään erityisen hyviä, joten ei jatkossa näin.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jaahas. Jos sitä rakentelisi seitinohuet iltakännit. Jäänee yritykseksi. Lopputulema lienee riimuverkkokännit...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Alkaa taas tällä viljelijällä lähtemään tämä harrastus taas lapasesta. No, sen kunniaksi pullo viiniä, enempää ei kehtaa, kun aamuksi joutuu töihin kello seitsemäksi....
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Sanokaas nyt aikamiehet minkälaista siellä topless-baareissa oli kultaisella 90-luvulla? Huusiko myötähäpeämittarit punaisella vai punastelitteko itse?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kohta baariin elämäni ensimmäistä kertaa. On se hienoa kun kaverit kysyy. :) Onkohan siellä mukavaa..?
Ei ole. Sisäänpääsy maksaa ja sitä pitää jonottaa. Viina on vitun kallista ja sitäkin pitää jonottaa. Vessaan pitää jonottaa. Musiikki on useimmiten perseestä ja yleensä siihen ei voi vaikuttaa. Ihmiset on mulkkuja. Juodessa tulee nälkä, mutta nakkikioskilla saa turpaan. Taksit maksaa vitusti. Muisti menee. Pillua ei saa.

Yksi ilta kapakassa maksaa saman verran kuin koko viikon kalsarikännäily tai jopa enemmän.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sanokaas nyt aikamiehet minkälaista siellä topless-baareissa oli kultaisella 90-luvulla? Huusiko myötähäpeämittarit punaisella vai punastelitteko itse?
Yksi strippari kerran tanssi pöydällä jonka ympärillä joimme. Edesmennyt ystäväni Jari vilkaisi mimmiä, sanoi puoliääneen "mitäköhän tuokin tuossa mutkuilee", ja otti ryypyt.

Toisen kerran herra P kysäisi topless-tarjoilijalta, että miksi sinä tätä hommaa teet kun tissisikin ovat kuin ajokoiran korvat.

Ei ollu mitenkään hääviä aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei ole. Sisäänpääsy maksaa ja sitä pitää jonottaa. Viina on vitun kallista ja sitäkin pitää jonottaa. Vessaan pitää jonottaa. Musiikki on useimmiten perseestä ja yleensä siihen ei voi vaikuttaa. Ihmiset on mulkkuja. Juodessa tulee nälkä, mutta nakkikioskilla saa turpaan. Taksit maksaa vitusti. Muisti menee. Pillua ei saa.

Yksi ilta kapakassa maksaa saman verran kuin koko viikon kalsarikännäily tai jopa enemmän.
Kalsarikännittelyä osaa arvostaa vasta sitten, kun on epämukavistellut riittävän monta vuotta suosituissa anniskelumestoissa. Siinä vaiheessa kun ihmettelee minkä helvetin takia ihmiset jonottavat jopa tunnin räntäsateessa päästäkseen ahtaaseen, meluisaan ja törkeän ylikalliiseen juottolaan, on mahdollisesti saapunut tärkeän oppimistapahtuman äärelle.

Toisaalta älkäämme pilatko Jompalta iloa heti kärkeen. Ei baareissa aina noin ankeaa ole, joskus on tosi hauskaa ja riehakastakin. Tosin pillua ei saa koskaan.
 
Suosikkijoukkue
NYR
Yksi strippari kerran tanssi pöydällä jonka ympärillä joimme. Edesmennyt ystäväni Jari vilkaisi mimmiä, sanoi puoliääneen "mitäköhän tuokin tuossa mutkuilee", ja otti ryypyt.

Toisen kerran herra P kysäisi topless-tarjoilijalta, että miksi sinä tätä hommaa teet kun tissisikin ovat kuin ajokoiran korvat.

Ei ollu mitenkään hääviä aikaa.

Ei ole hääviä huorien kanssa vehtaaminen, ei. Menee rahaa, tulee morkkis. Morkkis tulee ihan joka tapauksessa, olit sitten Jomppa Koo tahi HIFK, eli Evil. Koska omatunto se on jokahisella. Myös Pahalla.

Vaan himot ne on hiirelläkin. Turha se on tässä elämässä potea pahaa mieltä panemisista tai panemisista jättämisistä, sillä kerranhan me täällä vain lusitaan. Terveiset Jerenumerokolomoselle, lusitaan sitten kimpassassa jos luoja suo.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jaa, mää vai??? Oon saanut ja vaikka kuinka usein, mutta en silloin, kun olen lähtenyt erikseen pillumetälle.
Vahingossa saa toki kyllä. Toisaalta oikea kuningasteko on lähteä baarista kesken illan kotiin runkkailemaan siinä vaiheessa, kun pillunsaanti alkaa näyttää liian mahdolliselta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Meinasin saada pillua eilen. Housut oli jo kintussa mutta nainen puuttui."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin. tai jopa perseen naapurista eli vitusta siis. Kippis ja kulaus siis. Minulla on muuten suht vahva tunne siitä, että me olemme tavaneet jossain Evil.
Ei se mahdotontakaan liene. Olen pikkuista vaille 38 vuoden aikana ehättänyt tapaamaan paljonkin inehmoja. Muutamista olen jopa pitänyt, hiukkasen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minulla on muuten suht vahva tunne siitä, että me olemme tavaneet jossain Evil.
Siitä lienee teilläkin jo aikaa. Itse en tavannut lainkaan kun opin lukemaan jo runsaasti ennen persus-koulun alkamista. Luin sitten Tarzan-kirjoja ja muuta lennokasta kirjallisuutta suurimman osan siitä ajasta kun tavaamista hoidettiin oppimäärästä pois.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siitä lienee teilläkin jo aikaa. Itse en tavannut lainkaan kun opin lukemaan jo runsaasti ennen persus-koulun alkamista. Luin sitten Tarzan-kirjoja ja muuta lennokasta kirjallisuutta suurimman osan siitä ajasta kun tavaamista hoidettiin oppimäärästä pois.
Minä en opetellut tavaamaan ollenkaan vaan opin suoraan lukemaan, 3-vuotiaana. Pikkusisko oppi 4-vuotiaana kuten myös kuulemma Juice Leskinenkin, ja olen aina pitänyt molempia hiukkasen jälkeenjääneinä.

En itse muista lukemaan oppimistani, mutta mulle on kerrottu että olin vittuuntunut siihen kun faija oli duunissa ja mutsi odotti siskoa ja teki kotitöitä, eikä kumpikaan ehtinyt lukea mulle tarpeeksi. Olin sitten ottanut pinon Asterixeja mukaan ja lukkiutunut huoneeseeni uhoten, etten tule ulos ennen kuin osaan lukea. Enkä ollut tullut.

Luin niille sitten Asterixeja, mutta faija epäili että osaan ne ulkoa. Oli iskenyt mulle Hesarin eteen, että jos kerran osaan lukea niin antaa mennä. Luin sitten niille lehteä ääneen ja jopas uskoivat. Ikää siis noin 3½.

Ennen kouluun menoa olin lukenut Tarzanit ja Mars-sarjan myös, ja Jules Vernen koko tuotannon. Eka luokalla aloin paneutumaan Dänikeniin vakavammin. Olin ihan varma että avaruusukot hakee miut kohta pois, kun tiedän niiden suunnitelmat.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Yyh-yyh.

Taivas repesi, haisi kaikka, ylilöi basic-finn mister Nightfrost. Olin. What's puzzling you is the nature of my game! Huorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Zempalo soi, sen söi koi, ei soittaa voi. Häätyy juoda, koska muutakin voisi.

T. Käyttäjänimetön

LISÄYS: Joensuu ei ole paska kaupunki-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös