Kalsarikänniketju

  • 5 240 710
  • 66 676

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
... vähentääkö pikainen viestin poistaminen päivittäisiä ruoskaniskuja?

Mitää tieyoa, että missä ruoskiminen tapahtuu? Ps, voin lähtee messiin ihan vaan "huvikseen"...

Vai tarvitaanko tuohon vielä kolmaskin alamainen, jotta alamaisella hyttysten hakkaaminen onnistuisi?

Mä en ole varma, että saatko unta, jos kerron, että mitä sille kolmannelle tekisin. Tai siis se mulle.

Nii, tää oli niinkus siitä että mä aina laitan ..

Eikä kun mulla oli oikeasti ikävä sua! Uskot tai et. Piis änd lööv pearl..
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kannattaa tätäkin varmaan kysellä ketjun perustajalta. Hän on tosin viimeisen viestinsä kirjoittanut noin vuosi sitten, mutta josko vastaisi. En minäkään ole kalsareissa ollut koko iltaa. Grillailin tuossa joku hetki sitten takapihalla ja jalassani on verryttelyhousut. Oli miten oli, niin uskallan silti uhmata auktoriteetteja ja kirjoittaa tänne.
Niin, en itse Paavin kantaa tähän kaivannut, vaan arvovaltaisen raadin. Käsittääkseni siihen pääsee viestimäärällä tässä ketjussa. Minulle ei ole sitä maagista rajaa/määrää kerrottu, joten initaatiosta olen jäänyt...

Mitää tieyoa, että missä ruoskiminen tapahtuu? Ps, voin lähtee messiin ihan vaan "huvikseen"...
Vielä kun selvennät hivenen syitä. Huviksesi ruoskimaan? Huviksesi Ruoskittavaksi? Huviksesi seuraamaan toimenpidettä?

Tyhjien tölkkien rivi on näemmä kadonnut parvekkeelta päivän aikana. Kadulla niitä kyllä näkyy... Aina se joku suomalainen tai britti sekaan mahtuu pahaa verta aiheuttamaan.

Grolschin tyhjät ovat paikallaan kuin pitääkin, kuten muutkin pullossa olleet. Grolsch on hyvää olutta, vaikkei sieltä luonnekkaimmasta päästä olisikaan.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Lorelain ottaisin, mutta Jereä en uskalla uhmata. Ja Rory oli muuten melkoisen kuuma Sin City-leffassa, joten kyllä kelpaa tytärkin.

Joten Rory, valitsen sinut.

Itseasiassa käännyn mormooniksi ja vien molemmat samointein ja jätän Jerry Cottonille Jallupullon rusetilla. Noh toki lyötiin tuossa vetoa ja keväänkorvilla tapahtui jotain sellaista mitä en voi sanoin kuvata ja Jere#3 olen sen jallun velkaa niin toimikoon tuskan bufferina.

Helmi pitkästä aikaa. Toivottavasti viininne on helmeilevää ja ilonne kuplivaa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Pakana, tuu tänne, niin näytän sulle, että miten hormeja nuohotaan. Oikein.

Harmi vain että sinä tarkoitat oikeita talon hormeja ja kuinka niitä nuohotaan.

Siksi toisekseen Rory on kuitenkin varsin hottis ja tarjoaa mahdollisuuden harvinaiseen Milf+Daughter yhdistelmään ja siitä seuraavaan braggingrights juttuihin kaikissa illanistujaisissa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
..jotain sellaista mitä en voi sanoin kuvata ja Jere#3 olen sen jallun velkaa niin toimikoon tuskan bufferina.

Oliko se "omat pojat projekti", vai mikä kusi, vai unohtuiko se sen "oikea" vetolappu Hjalmarin leuan alle... Eihän tässä, kyllähän *Jallu maistuu. Varsinkin, kun se tarjoilee Narri.

Laav juu!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Harmi vain että sinä tarkoitat oikeita talon hormeja ja kuinka niitä nuohotaan.

No helvetti, meinasin jo innostua tuosta nuohoamis jutusta.

Siksi toisekseen Rory on kuitenkin varsin hottis ja tarjoaa mahdollisuuden harvinaiseen Milf+Daughter yhdistelmään ja siitä seuraavaan braggingrights juttuihin kaikissa illanistujaisissa.

Eli naimalla Lorelain voisi adoptoida Roryn, ja olla kuten Woody Allen. Nyt on Jerellä hyvä paikka ns. tuplaonneen.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Oliko se "omat pojat projekti", vai mikä kusi, vai unohtuiko se sen "oikea" vetolappu Hjalmarin leuan alle... Eihän tässä, kyllähän *Jallu maistuu. Varsinkin, kun se tarjoilee Narri.

Laav juu!

Millois tulet käymään täälläpäin? Saat pullon lapaan samointein, valitettavasti joutunen tänäkin vuonna skippaamaan tuon lomanvieton sen takia kun ei ole vara pitää lomaa. Tietysti voitaisiin järjestää joku huikea kauden aloitus hässäkkä jos Jokerit&Hifk aloittavat kauden pelit keskenään.
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nyt on Jerellä hyvä paikka ns. tuplaonneen.

Lorelai, on vain yksi Lorelai ja siihen tarvi sekoittaa mitään tyttäriä tms.. senkin pervot.

Suutuin tuossa äsken ja menin tuhmana deletoimaan Lorelain numeron, mutta jos jollain on se Lorelain kännyn numero, niin voi laittaa privana.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...jos Jokerit&Hifk aloittavat kauden pelit keskenään.

Siis JOS niitä Narreja on vielä syksyllä. Vaihtavat värejä ja kerrastoja siihen malliin, ettei aina voi muistaa... Olisipa siinäkin seurassa perinteitä, joita kunnioittaa...

Mutta joo, nähdään viimeistään kauden avauksessa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Itseasiassa Lorelain numero on speeddial numerona mutta arvaa vaan laitanko sulle Jere#3 sitä..

Siksi toisekseen on ilo olla pitkästä aikaa rauhallisesti himassa ja kalsareissa ja voi vielä nauttia oluesta, koko kesä on mennyt joko töissä tai kaikenlaisissa "pakkomennä" tapahtumissa joten nautin tästä hetkestä ja sen rauhallisuudesta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hyvä kun muistutit, olin unohtanut kledjut kokonaan. Täytyy kehitellä tässä ny jotain.

Mulle on ainakin riittänyt kalsarit ihan koko illaksi. No, kämppähän on kuuma kuin perkele ja ite oon ottanu 10 kiloa lisä rasvaa puolessa vuodessa, niin tosiaan tarkenee.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hyvä kun muistutit, olin unohtanut kledjut kokonaan. Täytyy kehitellä tässä ny jotain.
Ei se munasillaan oleminen ole kesällä rike tässä ketjussa.

Lorelain äidin tahtoisin tavata, sillä geeniperimä on ilmeisesti vasta siellä kelpoisen tuotoksen luokkaa. Lorelai menisi vielä, tytär ei sitten lainkaan, joten palkinto on siellä aiemmassa sukupolvessa.
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei se munasillaan oleminen ole kesällä rike tässä ketjussa.

Hyvä, säikähdin oikein, kun ei oo kerenny miettiin asioita. On muistikuvia, että mulla oli eilen tai toissapäivänä pokserit. Jos se riittää sitten.

...tytär ei sitten lainkaan, joten palkinto on siellä aiemmassa sukupolvessa.

AAMEN! Sulla sentään leikkaa, joten tuut varmaan mun vaimoksi sitten, kun en muille kelpaa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
AAMEN! Sulla sentään leikkaa, joten tuut varmaan mun vaimoksi sitten, kun en muille kelpaa.
Niin no, vaikka minulla leikkaisikin niin se ei tarkoita sitä, että mitään minusta leikeltäisiin. Kylläpä kuitenkin ajattelin nuo kepekset pitää, mutta lisäänpä nimes kalenteriin. Toki tässä on kesän aikana tullut puhuttua pehmoisia ja naimisiinkin menosta on hätätilassa ollut puhe, joten jos sulla nyt ihan vitun huono flaksi käy niin maksan sulle lentolipun "tänne päin" (=tarkemmat koordinaatit sais aikaan ylitarjonnan, sillä täällä on vain positiivisella tavalla tarjontaa). Kaikki voittaa ja navat kääntyy ja olutta tulee hanasta kuohumatta yli ja...

Perkele, laillistaisivat parittamisen. Ei tarvis enää mielekkäästä duunista haaveilla.
 
Viimeksi muokattu:

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jääkoneenkuljettaja+Jere#3 hmm Flyers+Hifk liittona ei paha olisi, mutta pahoin pelkään että jälkikasvuna tuosta liitosta olisi tuloksena Jon Mirasty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös