Kalsarikänniketju

  • 5 210 546
  • 66 655

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nelisen olutta tähän mennessä, kohta on broileri-herkkusieni-kesäkurpitsa-paprika-kanttarelli-paistos valmiina seuraavan kyytipojaksi.
Ei kuulosta pahemmalta. Perkele kun on viime syksyn keltavahverot ja herkkutatit jo pakkasesta syöty, sekasientä vaan jäljellä. Pitääkin tehdä huomenna sienisalaatti uutta satoa odotellessa.

Olipa kerran Genesis, joka keksi oivan riffin Dancing With the Moonlit Knight -biisiin. Sen pölli Ari Taskinen Pelle Miljoona Oy:n Moottoritie on Kuuma -kappaleeseen. Vähän mutkan kautta sitä kierrättää äsken mainittu Therapy? Happy people have no stories.
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Ei kuulosta pahemmalta. Perkele kun on viime syksyn keltavahverot ja herkkutatit jo pakkasesta syöty, sekasientä vaan jäljellä. Pitääkin tehdä huomenna sienisalaatti uutta satoa odotellessa.

Eikä myöskään maistunut pahemmalle. =) Sienisalaatin teko kuulostaa hyvältä, itse on niin laiska ettei tule kuin einesversiota hankittua.

Ja seuraava olut avattu, ettei vallan mene ot:ksi. Tässä todettakoon, että toukokuisilta 140-vuotisjuhlilta (työkavereiden kanssa työkavereille pidetyt 4x30- + 1x 2...40v-bileet) ylijäänyt nelos-Karhu on mukavan raikas janojuoma.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikä myöskään maistunut pahemmalle. =) Sienisalaatin teko kuulostaa hyvältä, itse on niin laiska ettei tule kuin einesversiota hankittua.
Sienet silpuksi, sipulia silpuksi, suolaa sopivasti, valkopippuria ja kermaa (jotkut suosivat smetanaa). Hämmennellään, annetaan vetäytyä jääkaapissa. Siinä se on. Mie oon vitun laiska mutta teen silti aika usein.
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Sienet silpuksi, sipulia silpuksi, suolaa sopivasti, valkopippuria ja kermaa (jotkut suosivat smetanaa). Hämmennellään, annetaan vetäytyä jääkaapissa. Siinä se on. Mie oon vitun laiska mutta teen silti aika usein.

Okei. Ei toi tosiaa ihan mahdottomalta kuulosta. Mitä sieniä oot suosinut?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No nyt tuntuu jo täällä asti, että noin on tehtävä. Minä toki rupuviskini lopun jo join, joten joudun ottamaan oluen.

No nyt tuntuu jo täällä asti, että äskeinen siivu oli liian pieni. Pakko ottaa vielä yksi.

On muuten hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mitäs täällä huuellaan? Käväisin välillä töissä Keskisessä Suomessa, saavuin hetki sitten aamuyöstä takas mökille ja ajattelin ottaa pari bissee ennen nukkumaankäyntiä. Vaan pitihän se avata tämä Pandoran lipas taas perkele. Vittu teiän kanssa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Noudatin tätä jo. Huomisesta tulee kovakuntoisten päivä. Tai jotain.

Hieman musiikkia Youtubesta: Joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu se oikea yö...

Mulla lamppu sammuu tuota facebookia opetellessa. Näinkin kun osaa, niin voi olla täysin käsi tuon kanssa. huoh. Otan tuon sinun biisin kuunteluun.

Edit. samantien kevyempään :) Saa enää ikänä unta kun noita mörisijöitä kuuntelee. Suloista ääntä sen täytyy olla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Huomisesta tulee päivä, jolloin aloitamme äidin muuton turvallisille asuinsijoille, ja sitten aloitamme kehityskeskustelut yhden juoponretaleen kanssa. Se en ole minä, tällä kertaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Samaa kuuluu edelleen, joten en lähde uudestaan teille laittamaan näitä samoja biisejä. On se onni, kun voi sietää samaa musiikkia paljon putkeen. Jos mikään ei riitä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös