Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 974
  • 66 778

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No nyt tuntuu jo täällä asti, että noin on tehtävä. Minä toki rupuviskini lopun jo join, joten joudun ottamaan oluen.

No nyt tuntuu jo täällä asti, että äskeinen siivu oli liian pieni. Pakko ottaa vielä yksi.

On muuten hyvää.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mitäs täällä huuellaan? Käväisin välillä töissä Keskisessä Suomessa, saavuin hetki sitten aamuyöstä takas mökille ja ajattelin ottaa pari bissee ennen nukkumaankäyntiä. Vaan pitihän se avata tämä Pandoran lipas taas perkele. Vittu teiän kanssa.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Noudatin tätä jo. Huomisesta tulee kovakuntoisten päivä. Tai jotain.

Hieman musiikkia Youtubesta: Joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu se oikea yö...

Mulla lamppu sammuu tuota facebookia opetellessa. Näinkin kun osaa, niin voi olla täysin käsi tuon kanssa. huoh. Otan tuon sinun biisin kuunteluun.

Edit. samantien kevyempään :) Saa enää ikänä unta kun noita mörisijöitä kuuntelee. Suloista ääntä sen täytyy olla.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Huomisesta tulee päivä, jolloin aloitamme äidin muuton turvallisille asuinsijoille, ja sitten aloitamme kehityskeskustelut yhden juoponretaleen kanssa. Se en ole minä, tällä kertaa.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Samaa kuuluu edelleen, joten en lähde uudestaan teille laittamaan näitä samoja biisejä. On se onni, kun voi sietää samaa musiikkia paljon putkeen. Jos mikään ei riitä...

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Se on hyvä kuulla, en minä mikään jälkeenjäänyt haluakaan olla siellä sitten...

Ittestä se on kiinni. Mitään ylivoimaista ei vaadita. Jos halua on tehdä se, mitä käsketään, niin helppo homma. En tosin suosittele valvomista yötä myöten, kun siellä joutuu melko aikaisin heräämään.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Antakaas beibit, kun vien teidät joenpenkalle. Sillä lailla. Hyvää yötä muutamille, pahaa toisille. Tulen takaisin tai en. Evil haunts you, anyway.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Syökää te pojat sieniä. Minä syön lihakukkoa, joka on ihan hyvää, kun syö lihat ja heittää kukon pois. Seuraavaksi kokeilen ryynimakkaraa, mutta tällä kertaa ei ole aikomuksena syödä makkaraa ja heittää ryynit...

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Intissä ei ole mitään ihmeellistä, kun muistaa, että heikoin mies on se, joka juoksee eniten. Pitää vain huolen siitä, ettei ole se heikoin mies.

Valvomista siellä ei tosin voi välttää, vaikka kuinka haluaisi mennä aikaisin nukkumaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy