No nyt tuntuu jo täällä asti, että noin on tehtävä. Minä toki rupuviskini lopun jo join, joten joudun ottamaan oluen.
No nyt tuntuu jo täällä asti, että äskeinen siivu oli liian pieni. Pakko ottaa vielä yksi.
On muuten hyvää.
No nyt tuntuu jo täällä asti, että noin on tehtävä. Minä toki rupuviskini lopun jo join, joten joudun ottamaan oluen.
No nyt tuntuu jo täällä asti, että äskeinen siivu oli liian pieni. Pakko ottaa vielä yksi.
On muuten hyvää.
Rouskua ja haperoa, niitä on metsät pullollaan. Ihan tavan sekasientä.
Oluen kanssa ei pääse niin siihen tunnelmaan, mutta varmasti on hyvää, osaan kuvitella. Yksi jos toinenkin on suotavaa vielä.
Noudatin tätä jo. Huomisesta tulee kovakuntoisten päivä. Tai jotain.
Hieman musiikkia Youtubesta: Joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu se oikea yö...
Sieltä heilahti puolustamaan sijoitustaan. Min tykkade.
No inttiin on kyllä kohta eli maanantaina pakko lähteä...
No milläs asenteella aiot lähteä?
Sinne menen vain muiden joukkoon, muuta en osaa sanoa. Lähes hiljaiseksi vetää tämä eteen tuleva asia...
Menee muiden mukana, niin varmasti pärjää.
Se on hyvä kuulla, en minä mikään jälkeenjäänyt haluakaan olla siellä sitten...
En tosin suosittele valvomista yötä myöten, kun siellä joutuu melko aikaisin heräämään.
Sen minä arvaan jo nyt, vaikka yhtään aamuista herätystä siellä en ole kokenut...
Intissä ei ole mitään ihmeellistä, kun muistaa, että heikoin mies on se, joka juoksee eniten. Pitää vain huolen siitä, ettei ole se heikoin mies.