Kalsarikänniketju

  • 5 246 276
  • 66 703
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Jokin näkymätön käsi ohjaa allekirjoittaneen viikoittain huutelemaan tähän ketjuun, ja joka kerta silloin, kun olen naukkaillut vain muutaman hiivan ja/tai viskipaukun, eli kun mistään kännistä ei ole tietoakaan. Ihme touhuja.

No, kuunnelkaa/katselkaa nyt sitten vaikka tätä kaikki te, jotka olette oikeasti kännissä. Nimim. Kateellinen. (Linkki ohjaa Ismo Alanko Teholla:n taiteelliseen videoon YouTube-maailmassa.)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tämän takia pyrinkin pitämään veljessuhteen hyvänä. Minulle riittää omakotitalo järven rannalla, josta voin sitten välillä lomailla kesämökillä. En siis tarvitse kuin rantatontin ja siihen ison hirsitalon. Toki kaunis vaimo olisi tuohon plussaa. Taidan siis tarvita sellaisenkin.

No ei oo onneksi turhan kovia vaatimuksia. Kauniita vaimojahan nyt on torinkulmat täynnä, tosin kauniiden vaimojen ainoa vika on, etteivät kelpuuta rumia miehiä. Toimisko iskulauseena semmonen "kelpaiskos ruma, mutta helvetin rikas mies?"
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä se vasta surkea olen tällä viikolla ollut. Neljä päivää olen ollut selvinpäin. Voiko tätä edes siis lomaksi kutsua?
Mie olen nyt ollut lomalla viisi viikkoa, ja eipä ole tainnut tulla kahta peräkkäistä selvää päivää lusittua. Eli ihan hyvin on mennyt. Nyt sitten loman jälkipuoliskolla tulee enemmän tehtyä lasten juttuja lasten kanssa, joten ehkä hieman pitää tahtia hillitä.

Yli 10 vuotta minua nuorempi, ja palloa potkii ikäistensä maajoukkueessa. Toivotaan, että joku päivä on entinen urheilija, ja voimme ryypätä kuten asiaan kuuluu.
Atik hoiti kyllä Cisse Häkkisen seurassa hommat ihan kutkulleen, vaikka potki HJK:ssa ja maajoukkueessa. Ei se ole este.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jokin näkymätön käsi ohjaa allekirjoittaneen viikoittain huutelemaan tähän ketjuun, ja joka kerta silloin, kun olen naukkaillut vain muutaman hiivan ja/tai viskipaukun, eli kun mistään kännistä ei ole tietoakaan. Ihme touhuja.

No, kuunnelkaa/katselkaa nyt sitten vaikka tätä kaikki te, jotka olette oikeasti kännissä. Nimim. Kateellinen. (Linkki ohjaa Ismo Alanko Teholla:n taiteelliseen videoon YouTube-maailmassa.)

Oon kanssa kateellinen heille, jotka kännisten silmien läpi katteleevat tätä raastavaa yksinäistä todellisuutta ja heräävät aamulla luullen kokeneensa monenmonia seikkailuja, kunnes tosielämä pikkuhiljaa hiipii korvantaakse ja pudottaa lattiaan, kun kädessä on aikamoiset rakkulat..
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Atik hoiti kyllä Cisse Häkkisen seurassa hommat ihan kutkulleen, vaikka potki HJK:ssa ja maajoukkueessa. Ei se ole este.

Atik tuosta jossain tv-haastattelussaan kertoi. Cisse tosiaan hänet rokkipiireihin lopullisesti vei, mutta Remu ei suunnilleen päivää edes sanonut. Oli kuulemma jossain siellä yläpuolella silloin. Nykyään ilmeisesti ovat jo paremmissa väleissä, Remunkin tähti sen verran sammunut, että voi jo jutella kaikenmaailman Atikien kanssa.

Edellisen viikon Veikkaajassa oli juttu Suomessa 80-luvulla pelannaista brittiläisistä pallonpotkijoista. Mukana oli Suomeen jääneitä pienempiä nimiä, mutta myös silloisen englanninliigan veteraaneja. Atik oli kuulemma yksi lahjakkaimmista ja taitavimmista jalkapalloilijoista, jonka eräskin kaveri oli koskaan tavannut.

No, olihan se hyvä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No, olihan se hyvä.
Se oli helvetin hyvä. Silloin joskus 30 vuotta sitten kun aloin futista seuraamaan, oli Suomessa Atik, sen jälkeen ihan helvetin pitkä väli ja sitten tuli pasirautiaiset, akilahtiset, jallurantaset, keijokousat ja muut.

Atikki vaan tapasi Cissen kanssa makailla rannalla lonkeroa juomassa samaan aikaan kun muu HJK reenasi. Valmentajaa se vitutti, eikä kerran halunnut päästää Atikia vaihdosta sisään. Sitten kun vastustaja johti niin päästi, kun Atik lupasi tehdä kaksi, ja teki.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vaadin nimiä?? Pelasko kumpikaan kultajoukkueessa, vai onko jotain ihan tusinapelureita?

Oon niin hauska, että Juha Föhrkin kalpenis....lisää kaljaa kun muuta täällä ei oo.

Tää oli kyl hyvä ja joskus oon tätä itsekin käyttänyt.

Tusinapelureita. Ellei jopa rusinapelureita.

Ai, siitä on aikaa, kun Föhr pani Visan vinkumaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Atikki vaan tapasi Cissen kanssa makailla rannalla lonkeroa juomassa samaan aikaan kun muu HJK reenasi. Valmentajaa se vitutti, eikä kerran halunnut päästää Atikia vaihdosta sisään. Sitten kun vastustaja johti niin päästi, kun Atik lupasi tehdä kaksi, ja teki.

Atik kertoi myös jonkun isomman voiton jälkeen lähteneensä juhlimaan parin pelikaverin kanssa. Laittoivat ruoat ja etenkin juomat HJK:n piikkiin. Ei tykännyt pomo, kun toimistolle saapui vajaan 10 000 markan lasku.
Atik oli myös joskus lyönyt raveista kimppavetoa kaverinsa kanssa. Kaveri soitti aamulla, ja Atik heräsi siihen baari-illan jälkeen. Kaveri kertoi, että voittivat helvetillisen summan rahaa. Ainoa ongelma oli, että Atik unohti viedä vetolapun kioskille.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tää oli kyl hyvä ja joskus oon tätä itsekin käyttänyt.

Tusinapelureita. Ellei jopa rusinapelureita.

Ai, siitä on aikaa, kun Föhr pani Visan vinkumaan.

Suoranaisia rusinaattoreita siis. Juha Föhr on irstas mies, koska muistaakseni laittoi visan vinkumaan kassaneidin ja muiden asiakkaiden katsellessa vieressä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Suoranaisia rusinaattoreita siis. Juha Föhr on irstas mies, koska muistaakseni laittoi visan vinkumaan kassaneidin ja muiden asiakkaiden katsellessa vieressä.
Onko muuten olemassa yhtään heterometeorologia (vittu miten hieno yhdyssana!) vai pitääkö niiden kaikkien olla aina hinttejä kuten VR:n konduktöörien?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko muuten olemassa yhtään heterometeorologia (vittu miten hieno yhdyssana!) vai pitääkö niiden kaikkien olla aina hinttejä kuten VR:n konduktöörien?

Pekka Poudan ainakin kaverini näki jokunen vuosi sitten Tuskassa Slayerin paita päällä. Lienee siis mies suhteessaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Onko muuten olemassa yhtään heterometeorologia (vittu miten hieno yhdyssana!) vai pitääkö niiden kaikkien olla aina hinttejä kuten VR:n konduktöörien?

En oo tullu tätä asiaa edes aatelleeksi, muutenkun että se yks vanhempi rouva on aika tyly näky kun veti kunnon lesbotukan itselleen. EN nyt muista nimeä, mutta muistaakseni täälläkin kovasti kuolattu joidenkin toimesta. Ei ollut Mannosen Mette hän. Petri Takalan ennustuksia katsellessa piti aina lopulta vaihtaa kanavaa, ettei kävele kesken kaiken ruudusta olkkariin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vaadimmeko siis heteorologeja vai annammeko nykyisen linjan jatkua? Minä vaadin ainakin heteroille kiintiöpaikkoja koulutukseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös