Kyllä, minähän se olen omassa surkeudessani valahtanut taas muokkaamaan ympäröivää todellisuutta mieleisekseni oluella.
Karjala terva-olutta juotu nyt yksi tölkki.
Eipä kovinkaan erikoisen makuista ollut.
Minä se vasta surkea olen tällä viikolla ollut. Neljä päivää olen ollut selvinpäin. Voiko tätä edes siis lomaksi kutsua? Yritetään ottaa kiinni menetettyä aikaa.
Miten oot psyykannu itteäs tuona tuskaisena aikana? Ootko edes vitsalla hakannu itteäs lausuen hepreaksi taikoja?
Olin kanssa torstain selvinpäin, vaikka oli juomista kaappi täynnä, huono omatunto siitä on ajanut nyt ottamaan vähän enemmän.
Vastoin toki perkeleesti. Velipojan kanssa mökkeiltiin. Toki siinä saunaolutta tuli pari otetettua, mutta niitä ei lasketa. Oli muuten perseestä olla vuokramökillä. Mitään ei saa tehdä. Tai no, istua voit ja veneessäkin voit istua. Ei edes kalaa tullut. Omalla mökillä pääsee tekemisen puutteessa vaikka kaivamaan kantoja maasta irti, parin vuoden päästä ovat vallan mainiota poltettavaa nuotiossa. No, onneksi ei vuokramökki minulle mitään maksanut.
Niin ja miksemme sitten veljeni kanssa liikaa hönötelleet johtuu siitä, että tuo nuorimies edes yrittää entiseksi huippu-urheilijaksi. Yli 10 vuotta minua nuorempi, ja palloa potkii ikäistensä maajoukkueessa. Toivotaan, että joku päivä on entinen urheilija, ja voimme ryypätä kuten asiaan kuuluu.
Toisaalta se saattaa jossainkohin terveenä ollessaan tienata sievoisen summan hilloa, josta setä -FNM- saattaisi hyvinkin päästä ajansaatossa hyötymään.
Tämän takia pyrinkin pitämään veljessuhteen hyvänä. Minulle riittää omakotitalo järven rannalla, josta voin sitten välillä lomailla kesämökillä. En siis tarvitse kuin rantatontin ja siihen ison hirsitalon. Toki kaunis vaimo olisi tuohon plussaa. Taidan siis tarvita sellaisenkin.
Mie olen nyt ollut lomalla viisi viikkoa, ja eipä ole tainnut tulla kahta peräkkäistä selvää päivää lusittua. Eli ihan hyvin on mennyt. Nyt sitten loman jälkipuoliskolla tulee enemmän tehtyä lasten juttuja lasten kanssa, joten ehkä hieman pitää tahtia hillitä.Minä se vasta surkea olen tällä viikolla ollut. Neljä päivää olen ollut selvinpäin. Voiko tätä edes siis lomaksi kutsua?
Atik hoiti kyllä Cisse Häkkisen seurassa hommat ihan kutkulleen, vaikka potki HJK:ssa ja maajoukkueessa. Ei se ole este.Yli 10 vuotta minua nuorempi, ja palloa potkii ikäistensä maajoukkueessa. Toivotaan, että joku päivä on entinen urheilija, ja voimme ryypätä kuten asiaan kuuluu.
Jokin näkymätön käsi ohjaa allekirjoittaneen viikoittain huutelemaan tähän ketjuun, ja joka kerta silloin, kun olen naukkaillut vain muutaman hiivan ja/tai viskipaukun, eli kun mistään kännistä ei ole tietoakaan. Ihme touhuja.
No, kuunnelkaa/katselkaa nyt sitten vaikka tätä kaikki te, jotka olette oikeasti kännissä. Nimim. Kateellinen. (Linkki ohjaa Ismo Alanko Teholla:n taiteelliseen videoon YouTube-maailmassa.)
Toimisko iskulauseena semmonen "kelpaiskos ruma, mutta helvetin rikas mies?"
"Moi, oon Evil. En oo mikään kaunis mies mutta äärimmäisen epämiellyttävä."Toimisko iskulauseena semmonen "kelpaiskos ruma, mutta helvetin rikas mies?"
"Kelpaisiko ruma jonka veli on rikas?"
"Moi, oon Evil. En oo mikään kaunis mies mutta äärimmäisen epämiellyttävä."
Atik hoiti kyllä Cisse Häkkisen seurassa hommat ihan kutkulleen, vaikka potki HJK:ssa ja maajoukkueessa. Ei se ole este.