Kalsarikänniketju

  • 5 246 276
  • 66 703

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Se on hyvä kuulla, en minä mikään jälkeenjäänyt haluakaan olla siellä sitten...

Ittestä se on kiinni. Mitään ylivoimaista ei vaadita. Jos halua on tehdä se, mitä käsketään, niin helppo homma. En tosin suosittele valvomista yötä myöten, kun siellä joutuu melko aikaisin heräämään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Antakaas beibit, kun vien teidät joenpenkalle. Sillä lailla. Hyvää yötä muutamille, pahaa toisille. Tulen takaisin tai en. Evil haunts you, anyway.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Syökää te pojat sieniä. Minä syön lihakukkoa, joka on ihan hyvää, kun syö lihat ja heittää kukon pois. Seuraavaksi kokeilen ryynimakkaraa, mutta tällä kertaa ei ole aikomuksena syödä makkaraa ja heittää ryynit...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Intissä ei ole mitään ihmeellistä, kun muistaa, että heikoin mies on se, joka juoksee eniten. Pitää vain huolen siitä, ettei ole se heikoin mies.

Valvomista siellä ei tosin voi välttää, vaikka kuinka haluaisi mennä aikaisin nukkumaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pillukeisari ilmoittautuu.

Täällä Oulun perslävessä ukkostaa niin että. Rakeitakin satoi.

Ostin niin homot juomat ihan Jatkoajan kesähomostelun kunniaksi. Tässäpä juomani, joitakin merkkejä on useampia kipaleita, kaikki ovat homovissyjä: ananas, päärynä, omena, mansikka, vadelma-carambola ja mustikka-vadelma.

HMOOO!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt juon mansikkasiideriä.

Lauantai-ilta, heinäkuu, missä vitussa ne kaikki luuraapi. No mutta tämähän se on sitten kalsarikännäystä, varsinaisesti. Ostin eilen keittiöön pöydän ja neljä tuolia. En ole vielä saanut neljää pöydän jalkaa ruuvattua kiinni, muuta hommaa tuossa savotassa ei olisi. Pitää juoda lisää, ehkä sitä vielä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No niin. Tämä ukko laittoi aikoinaan lasiini tyrmäystippoja. Yritti panna perseeseeni, kai. Eikö olekin jännää pientä puhetta! No mutta aika kusipää on tuo. Nahkurin orsilla nähtiin kolme vuotta myöhemmin. Ei pannut silloin yrittäessään, pakenin, kun tajusin mitä meinaa pian tapahtua ja sammuin jonnekin, kaaduin kuin sotilas.

Linkki vie Youtubeen, Pekka Sauriin ja homorunkkariin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä te jaksatte sitä viinaa vetää, niin minäkin.
Tai oluttahan tämä on.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Syytähän ryypyttelyyn ei tarvitse, kun on kesä ja loma ja juomatonta viinaa, mutta pakko on mainita että eräs kaikkien aikojen kovimmista rocklaulajista täyttäisi tänään 65 vuotta jos eläisi. Bon Scott, 9.7.1946-19.2.1980. L.R.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Minä se vasta surkea olen tällä viikolla ollut. Neljä päivää olen ollut selvinpäin. Voiko tätä edes siis lomaksi kutsua? Yritetään ottaa kiinni menetettyä aikaa.

Miten oot psyykannu itteäs tuona tuskaisena aikana? Ootko edes vitsalla hakannu itteäs lausuen hepreaksi taikoja?

Olin kanssa torstain selvinpäin, vaikka oli juomista kaappi täynnä, huono omatunto siitä on ajanut nyt ottamaan vähän enemmän.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten oot psyykannu itteäs tuona tuskaisena aikana? Ootko edes vitsalla hakannu itteäs lausuen hepreaksi taikoja?

Vastoin toki perkeleesti. Velipojan kanssa mökkeiltiin. Toki siinä saunaolutta tuli pari otetettua, mutta niitä ei lasketa. Oli muuten perseestä olla vuokramökillä. Mitään ei saa tehdä. Tai no, istua voit ja veneessäkin voit istua. Ei edes kalaa tullut. Omalla mökillä pääsee tekemisen puutteessa vaikka kaivamaan kantoja maasta irti, parin vuoden päästä ovat vallan mainiota poltettavaa nuotiossa. No, onneksi ei vuokramökki minulle mitään maksanut.

Olin kanssa torstain selvinpäin, vaikka oli juomista kaappi täynnä, huono omatunto siitä on ajanut nyt ottamaan vähän enemmän.

Otetaan vaikka sille lisää.

Niin ja miksemme sitten veljeni kanssa liikaa hönötelleet johtuu siitä, että tuo nuorimies edes yrittää entiseksi huippu-urheilijaksi. Yli 10 vuotta minua nuorempi, ja palloa potkii ikäistensä maajoukkueessa. Toivotaan, että joku päivä on entinen urheilija, ja voimme ryypätä kuten asiaan kuuluu.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vastoin toki perkeleesti. Velipojan kanssa mökkeiltiin. Toki siinä saunaolutta tuli pari otetettua, mutta niitä ei lasketa. Oli muuten perseestä olla vuokramökillä. Mitään ei saa tehdä. Tai no, istua voit ja veneessäkin voit istua. Ei edes kalaa tullut. Omalla mökillä pääsee tekemisen puutteessa vaikka kaivamaan kantoja maasta irti, parin vuoden päästä ovat vallan mainiota poltettavaa nuotiossa. No, onneksi ei vuokramökki minulle mitään maksanut.

Vuokramökit on tosiaan siitä vittumaisia, ettei siellä aleta suorittamaan mitään keskiyön inspiraatiota moottorisahan ja viinan voimalla ilman jälkikäteen määriteltäviä lisäkustannuksia. Taiteilijasielu siinä kärsii vaan.


Niin ja miksemme sitten veljeni kanssa liikaa hönötelleet johtuu siitä, että tuo nuorimies edes yrittää entiseksi huippu-urheilijaksi. Yli 10 vuotta minua nuorempi, ja palloa potkii ikäistensä maajoukkueessa. Toivotaan, että joku päivä on entinen urheilija, ja voimme ryypätä kuten asiaan kuuluu.

En yllytä, mutta tavallaan jos siltä nyt nivelsiteet "vahingossa" menis pariin otteeseen, niin alkanee mallas maistua. Toisaalta se saattaa jossainkohin terveenä ollessaan tienata sievoisen summan hilloa, josta setä -FNM- saattaisi hyvinkin päästä ajansaatossa hyötymään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta se saattaa jossainkohin terveenä ollessaan tienata sievoisen summan hilloa, josta setä -FNM- saattaisi hyvinkin päästä ajansaatossa hyötymään.

Tämän takia pyrinkin pitämään veljessuhteen hyvänä. Minulle riittää omakotitalo järven rannalla, josta voin sitten välillä lomailla kesämökillä. En siis tarvitse kuin rantatontin ja siihen ison hirsitalon. Toki kaunis vaimo olisi tuohon plussaa. Taidan siis tarvita sellaisenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös