Kalsarikänniketju

  • 5 212 295
  • 66 655
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Nosebleed...

Mistä meksikolaisista naisista täällä puhutaan? True-womanit ovat syntyperältään ehtoja kreikkalaisia arkeologisine arvoituksineen. Meksikolaiset muijat ovat jotain lanteita paukuttavia selluliittipersereikiä, älkää edes sylkekö niitä päin.
Noh, ny saatana! Iso lantio, mutta kaikki siellä välillä onkin isoa aarretta. <3

Vielä kun tuo otus tykkäisi musta huomennakin.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
...mutta kaikki siellä välillä onkin isoa aarretta. <3

Tämä pätee oikeastaan kaikkiin naisiin. Paitsi Johanna Tukiaiseen. Henna Kalinaiseen. Mervi Nykäseen. Jocelyn Wildensteineen. Kelis Rogersiin. Courtney Loveen. Donatella Versaceen. Amy Winehouseen. Ronaldinhoon. Kelly Osbourneen. Tori Spellingiin. Rosie O'Donnelliin. Rachel Dratchiin.

Googlettakaa, älkää masturboiko.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eilisiä ei voi kalsarikänneiksi laskea, kun oli vieraiden vuoksi housut jalassa ja tuli jopa käytyä baarissa jotain kikkeliheviä kuuntelemassa Turisaksen jatkoklubilla.

Tänään sit vois jatkaa kalsareissa. Parvekkeella on nyt niin lämmin, että huh ja huh.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Eilen illalla tänne hoodeille saapui lapsia joten enää ei voi tenutella kovin railakkaasti. Jospa sitä kohta kuitenkin vaivihkaa nappaisi pari olutta. Kävin juoksemassa reilun 10 kilometrin lenkin tuossa äsken, vähän kyllä tuntui eiliset juomingit kintereissä. Sää on mitä mainioin, niin lenkkeilyyn kuin kalsarikännäilyynkin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt on muuten parvekkeellakin jo ihan kesän tuntua auringonpaisteessa.

Kylmä lonkero tosin viilentää hiukan, nam!

Eilen näin saatana kesän ekat hyttyset, mutta tapoin ne.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos joku pitää kalsarikänniketjua jotenkin ala-arvoisena paikkana, niin voi joskus lähteä minun kanssa seinieni ulkopuolle, niin näkee, että mihin kaikkialle sitä voi joutua. Täytyy sanoa, että härdelliä pukkasi, ei mitään väkivaltaista mutta monenlaista. Kyttäautossakin sain pienen tovin istua mutta sitten ottivat sen oikean tyypin kiinni, minä olin täysin viaton ja syytön, niin kuin olinkin. Missä lie pippaloissa olin jossain rivitalossa, ketään niistä en tuntenut. Aamusella vielä kello kahdeksan jälkeen tutustuin netin kautta yhteen mallitason brasilaiseen lääkisopiskelijaan ja soitin tunnin webcam-puhelun Sao Paoloon!

Se brassitar laittoi mulle musiikkilinkin. Tässäpä se teillekin, Youtube olkoot hyvä: Luiza Possi

Veikkaan, että laulussa lauletaan rakkaudesta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jostain syystä väsytti eilisen jäljiltä sen verran, että joutui turvautumaan kunnon päiväuniin, mutta nyt maistuu valkkari.

Eilisistä tölkeistä tuli 10,10€, kun pistin kierrätykseen.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tuli eilen oltua aika tuhannen päissään, muutama desi viskiä heilahti rajusti kupoliin niiden n:n oluen ohessa. Nyt olen rauhallisesti nappaillut olutta ja tarkoitus ei ole ainakaan yli kahden promillen lukemia kolkutella.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Join alkuun valkkaria ja nyt olis kahta erilaista punkkua tarjolla. Oluttakin toki löytyisi.

Saa nähdä meneekö tämä viininmaistelu, kuten Lapinlahden Lintujen sketsissä konsanaan.

Ei kyllä kauheesti toistaiseksi tänään maistu, kun eilen tuli juotua kaksin käsin.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Nyt tuli stoppi. Ei maistu olut joten en juo olutta ja kun muutakaan alkoholipitoista ei ole nyt saatavilla niin olen sitten juopottelemati. Ehkä aamulla onnittelen itseäni tästä.
 
Nyt tuli stoppi. Ei maistu olut joten en juo olutta ja kun muutakaan alkoholipitoista ei ole nyt saatavilla niin olen sitten juopottelemati. Ehkä aamulla onnittelen itseäni tästä.

Minä onnittelen jo nyt, onnea. Viina on viisasten juoma, mutta eikös se mahdu vähän tyhmempäänkin päähän? Meinaan vaan sitä, että tuossa olisi kahdeksan olutta kumottavana.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ovatko kaikki jossain helvetin terasseilla housut jalassa?

Punaista viiniä lisää parin olusen jälkeen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taidan humaloitua ensimmäisen kerran sunnuntaipäivänä sitten viime kesän. Onhan tässä jotain harrasta. Pääsiäinen, Tuomo Ruutu, riehuva venäläinen.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Taidan humaloitua ensimmäisen kerran sunnuntaipäivänä sitten viime kesän. Onhan tässä jotain harrasta. Pääsiäinen, Tuomo Ruutu, riehuva venäläinen.

Ei se aina ole niin päivän päälle. Aloitin tässä itsekin harrastamisen, olisko tämä nyt viides nollakolmekolmonen olut lenkin jälkeen. Lenkki oli 10,17 km ja aikaa siihen meni 50 minuuttia. Katselen paskaa striimiä ottelusta Bolton-Arse ja kohta lyön saunan tulille.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei se aina ole niin päivän päälle.

Ei se olekaan, mutta maanantai on harvinaisesti vapaapäivä niin saa tenutella oikein urakalla.

Maistoin tänään ensimmäistä kertaa rapua, siis sellaista murhaajan näköistä sakset omaavaa ameebaa. Yhden onnistuin syömään, ja saatan olla juntti, mutta taisi jäädä viimeiseksi kerraksi. Viini ja viinakaan ei jostain syystä isommin helpottanut tuon lapsia ravinnokseen syövän hirviön tuhoamista. Miten helvetin iso vaiva täytyykään nähdä saadakseen pieni pala ravunlihaa. Helpommin tuota saa, kun ostaa katkarapuja pakastealtaasta. No selvitin rapuongelman siirtymällä paistin ja valkosipuliperunoiden kimppuun.

Telkkarissa Tsekki ja Ruotsi hakkaavat kiekkoa.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Jaahas, tuolla puiston penkillä näyttäisi taas olevan samat tutut naamat. Uskaltaakon niiden ohitse selvin päin kulkea? Vaan aika omissa oloissaan tuntuvat olevan. Tarjoaisinko munaa?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tänään rällätään. Otetaan muuta kuin omena kädessä opettajan luo -luonnekuvauksia. Juodaan parahultaisesti kuolemaa uhmaten, syntymää muistaen. Muistellaan Unkarin kansannousua ja Prahan kevättä sekä Schengenin sopimusta. Historian liikkeet ovat niin suuret, ettei niitä tietenkään huomata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös